Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,443 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Information System Assessment and Proposal of ICT Modification
Paluga, Juraj ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
The thesis focuses on evaluating the information system of a company that develops applications for predicting and monitoring transmission systems. The main goal is to enhance the work efficiency and security of the information system. The thesis is divided into three parts: the first part clarifies basic theoretical concepts, the second part analyzes the current state, and the third part, based on the second, contains proposals for improving the current state.
Marketing Communication Strategy of the Selected Company
Bognár, Ladislav ; Vörös, Jozef (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The master´s thesis is focused on the analysis of the current situation of the manufacturing company PLAST-EX spol. s.r.o. operating in the field of shading technology, and on the proposals for improving the marketing communication strategy of the mentioned company. The thesis consists of three parts. The first part of the thesis contains a theoretical background in the field of marketing communication strategy, which should serve for a better understanding of the issue. The second part of the thesis characterizes the analyzed company, analyzes its current state including communication mix, macro environment, competitors, and in addition includes an own marketing research. The final part of the thesis presents proposals based on analyses and research results, which should improve the current marketing communication strategy of the company.
Studie proveditelnosti vybrané aktivity / produktu
Pekař, Šimon ; Marciánová, Pavla (oponent) ; Pirožek, Petr (vedoucí práce)
Hlavním tématem této bakalářské práce je zpracování studie proveditelnosti pro novou stolní hru, tak aby práce uvedla podklady pro realizování, případně zamítnutí tohoto podnikatelského záměru. Práce se zaměřuje na tři části. Výrobní část, která navrhuje ideální metody výroby, dle požadavků produktu a nákladů. Ve druhé části se práce zaměří na analýzu vnějšího prostředí pomocí analýz trhu, cílové skupiny, PESTLE či Porterova modelu pěti sil. Závěrečná část zhodnocuje ekonomickou výhodnost projektu. Zde je zpracován marketingový mix produktu, analýza bodu zvratu, analýza návratnosti ROI a analýza SWOT. Tyto analýzy pracují s informacemi z analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Nakonec je zpracována rozvaha a výkaz zisků a ztrát.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Jelínek, Petr ; Sobotková, Nikola (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá hodnocením finanční situace společnosti SMC Industrial Automation CZ s. r. o. v letech 2018-2022. Práce je celkem rozdělena na 3 části. První částí je část teoretická, kde jsou popsány základní pojmy finanční analýzy a jejich ukazatelé. Druhá část je praktická, která obsahuje výpočet a hodnocení jednotlivých ukazatelů. Poslední část je návrhová, kde se nachází možnosti pro zlepšení finanční situace společnosti. Tyto návrhy byly konzultovány s vedením společnosti.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Šolcová, Helena ; MBA, Tomáš Šafařík, (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce hodnotí finanční situaci podniku Dřevodílo Rousínov mezi lety 2018-2022 a předkládá návrhy na její zlepšení. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou definovány jednotlivé ukazatele finanční analýzy, které jsou následně využity v praktické části práce. Praktická část v sobě zahrnuje současný stav podniku a jsou provedeny výpočty jednotlivých ukazatelů. Poslední část obsahuje celkové zhodnocení výsledných výpočtů a návrhy na zlepšení finanční situace podniku.
Hodnocení finanční výkonnosti podniku prostřednictvím benchmarkingu
Toman, Martin ; Štukavec, Jiří (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na zhodnocení obchodní a finanční výkonnosti společnosti SWIETELSKY stavební s.r.o. pomocí metody benchmarkingu. Práce je celkově rozdělena do čtyř částí. První část obsahuje teoretická východiska, která jsou nezbytná pro řešení dané problematiky. V následující kapitole je charakterizována zkoumaná společnost a je zde také popsána strategická analýza podniku. Ve třetí části této práce je již realizován samotný benchmarking společnosti s vhodně zvolenými konkurenčními podniky. Závěrečná část obsahuje podrobný popis návrhů na zlepšení obchodní a finanční výkonnosti podniku.
Založení malého podniku
Vergari, Gabriel ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na sestavení podnikatelského plánu pro založení malého podniku, a to konkrétně lihovaru specializujícího se na výrobu tradičních pálenek v oblasti města Břeclav. V teoretické části diplomové práce jsou definovány základní pojmy v podnikání, analýz vnějšího a vnitřního okolí a tvorby podnikatelského plánu pro nově vznikající podnik. Analytická část obsahuje analýzu SLEPTE, Porterův model pěti sil, analýzu trhu a následnou SWOT analýzu, včetně SWOT matice. Praktická část obsahuje strukturu obchodního plánu, která zahrnuje výrobní plán, marketingový plán, analýzu rizik, finanční plán a časový harmonogram
Návrh rozvoje obchodních aktivit prostřednictvím progresivních prodejních metod
Ušel, Patrik ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj obchodních aktivit společnosti podnikající v oblasti výroby a distribuce obalových materiálů. Teoretická část se zabývá charakteristikou klíčových pojmů a analýz, nezbytných pro tvorbu druhé části práce. Ta popisuje a vyhodnocuje současný stav vnějšího, vnitřního a oborového prostředí sledovaného podniku. Následně sestavená SWOT analýza je pak stěžejním podkladem pro definici návrhu na rozšíření obchodních aktivit, uvedeného v závěrečné části práce.
Studie proveditelnosti
Beneš, Michal ; Sliwková, Petra (oponent) ; Pirožek, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zpracovává studii proveditelnosti pro zavedení výroby nového produktu. Cílem práce bylo zhodnotit technickou a ekonomickou proveditelnost projektu. Za pomoci průzkumu trhu a analýz vnějšího prostředí byla zmapována současná situace na trhu a jejich návaznosti byla provedena SWOT analýza. V technické části byl vytvořen návrh výrobního procesu a stanoven čas výroby. Ekonomická část vyčíslila náklady a cenu hotového výrobku. V technicko-ekonomickém zhodnocení byla stanovena návratnost vlastního kapitálu, určen bod zvratu a byla nalezena rizika realizace a navržena opatření k jejich minimalizaci.
Marketingový mix podniku
Nezhyba, David ; Markes, Radovan (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem podniku se zaměřením na trh s koncovými zákazníky v USA. Obsahuje teoretickou rešerši, která tvoří podklad k analytické části. Dále obsahuje analytickou část, která slouží jako vyhodnocení současné situace společnosti. Poslední část práce tvoří návrhy přispívající ke zlepšení marketingového mixu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,443 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.