Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh zefektivnění standardů chování a komunikace pro pracovníky zákaznických center
Drábková, Tereza
DRÁBKOVÁ, T. Návrh zefektivnění standardů chování a komunikace pro pracovníky zákaznických center. Bakalářská práce. PEF MENDELU v Brně 2013. Hlavním cílem mé práce je aktualizovat standardy a parametry komunikace se zákazníky v zákaznických centrech a vytvořit doporučení pro zkvalitnění poskytovaných služeb a zvýšení spokojenosti zákazníků. Teoretická část je zpracována na základě prostudované odborné literatury zaměřené na komunikaci se zákazníky. Praktická část se zabývá analýzou současných způsobů péče o zákazníky a průzkumem spokojenosti zákazníků pomocí dotazníkového šetření na modelu společnosti ČEZ Zákaznické služby, s.r.o. Na základě takto získaných poznatků byla navržena doporučení, která by vedla ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Pedagogická komunikace ve výuce odborného předmětu
Novotná, Martina
Bakalářská práce je zaměřena na pedagogickou komunikaci ve výuce odborného předmětu z pohledu žáka na střední škole. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část si klade za cíl vysvětlit pojem komunikace a rozdělit komunikaci na dílčí formy. Popisuje také vztah mezi žákem a učitelem a konkretizuje pravidla komunikace mezi aktéry. Poukazuje na roviny mezi učitelem a žákem na jejich formy komunikace a jak probíhá zpětná vazba. Praktická část práce, zpracovává a vyhodnocuje dotazníkové šetření. Dotazník, obsahoval 15 uzavřených otázek, 1 polouzavřenou otázku a 3 otevřené otázky, které daly možnost respondentům plně vyjádřit svůj vlastní názor. Oslovenými respondenty byli žáci 1. a 3.ročníku maturitního oboru Agropodnikání. Dotazník vyplnilo a zpět odeslalo 40 respondentů, tedy 100 % dotázaných respondentů. Hlavním cílem šetření bylo zjistit názor na způsob komunikace vybraného učitele odborného předmětu ve výuce i mimo ni.
Komunikace s rizikově ohroženou mládeží navštěvující klub Wolf při Salesiánském středisku mládeže v Českých Budějovicích
DVOŘÁKOVÁ, Veronika
Tato bakalářská práce je zaměřena na způsoby komunikace mezi pracovníky a klienty nízkoprahového klubu Wolf při Salesiánském středisku mládeže v Českých Budějovicích. V této problematice jsme se zabývali identifikací komunikačních problémů a způsoby jejich možného řešení.
Komunikace v organizacích
Tomíčková, Marta ; Šnýdrová, Ivana (vedoucí práce) ; Kopecký, Martin (oponent)
4 Abstrakt Cílem mé práce je vytvoření komplexního pohledu na problematiku komunikace v organizaci a zdůraznění její důležitosti pro fungování organizace a naplňování jejích strategických cílů. Práce představuje možné interpretování komunikace v organizaci a zaměřuje se při tom na zásadní momenty využívání komunikace v organizaci a dopady neefektivní komunikace na spokojenost zaměstnanců a jejich život v organizaci. K vypracování této práce jsem použila metodu kompilace a komparace odborné literatury a metodu expertních rozhovorů, které ukazují stav interní komunikace ve dvou vybraných organizacích a dokazují jednostranné vnímání komunikace v rámci organizace. První část práce podrobně rozebírá vlastnosti jednotlivých forem komunikace, jejichž znalost je velmi důležitým základem pro další studium problematiky komunikace v organizacích. Tato část práce popisuje také zásady aktivního naslouchání, které bývá velmi často opomíjeno jako součást komunikačních dovedností. Druhá část práce se věnuje možným interpretacím a dělením komunikace v organizacích v odborné literatuře a podrobně zpracovává problematiku interní komunikace a jejích dílčích částí. Další část práce přináší pohled na komunikaci ve vztahu manažera a zaměstnance. Tento pohled na komunikaci v organizacích je velmi často v odborné literatuře i praxi...
Neverbální komunikace při pracovních pohovorech
Odobesco, Natalia ; Pacovská, Jasňa (vedoucí práce) ; Hrdlička, Milan (oponent)
Tématem bakalářské práce je neverbální komunikace při pracovních pohovorech. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na popis základních druhů neverbálních prostředků, jejich zakotvení v konkrétní situaci - při pracovních pohovorech a na rozdíly v používání neverbálních prostředků u žen a mužů. V praktické části jsou popsány a vyhodnoceny dotazníky, na jejichž základě byla zjištěna úloha neverbální komunikace v získání pracovního místa, rozdílnost v neverbální komunikace žen a mužů a její vliv na komunikační interakci.V závěru jsou porovnány výsledky výzkumu s teoretickými východisky.
Jazyk lektorů ve vybraných volnočasových aktivitách
Štěpánková, Kateřina ; Šebesta, Karel (vedoucí práce) ; Saicová Římalová, Lucie (oponent)
Tématem této bakalářská práce je jazyk lektorů ve volnočasových aktivitách se zaměřením na aktivity sportovní. V centru pozornosti se objeví žáci 1. stupně základních škol (dále jen ZŠ) a lektoři kickboxu a tanečních kurzů. První část práce má obecný charakter. Vychází z dosavadních publikací o komunikaci a upozorňuje na důležitost pedagogické komunikace pro rozvoj vzdělání dítěte a spolupráci žáka a učitele. Druhá část práce je zaměřena na užití verbální a neverbální komunikace ve volnočasových aktivitách.
Canisterapie jako podpůrný činitel při rozvoji sociálních dovedností a komunikace u dětí s poruchou autistického spektra
Mrzenová, Kateřina ; Květoňová, Lea (vedoucí práce) ; Zemková, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá canisterapií jako podpůrným činitelem při rozvoji sociálních dovedností a komunikace u dětí s poruchou autistického spektra a vychází ze studia odborné literatury a analýzy poznatků vlivu této terapie na rozvoj osobnosti jedinců s poruchou autistického spektra. V úvodní části práce je zpracováno téma poruch autistického spektra s důrazem na sociální charakteristiky a komunikaci jedinců s poruchou autistického spektra, druhá část práce se zaměřuje na oblast canisterapie, její metody a formy a rovněž její speciálně pedagogické použití. Ve třetí části práce je zpracována případová studie chlapce s poruchou autistického spektra docházejícího pravidelně na canisterapii. V diplomové práci jsou použity následující metody: analýza odborné literatury, zúčastněné pozorování, neformální rozhovor, dotazník, analýza videozáznamů a analýza dat případové studie. Výsledkem práce je zjištění, že canisterapie působí jako podpůrný činitel při rozvoji sociálních dovedností a neverbální komunikace u dětí s poruchou autistického spektra. Působení canisterapie jako podpůrného činitele na rozvoj verbální komunikace u dětí s poruchou autistického spektra se nepodařilo prokázat. Získané výsledky mohou přispět k častějšímu využívání canisterapie při práci s jedinci s poruchou autistického spektra, a...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.