Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,097 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Greenwashing jako nekalosoutěžní jednání
Hamáčková, Magdalena ; Hurychová, Klára (vedoucí práce) ; Patěk, Daniel (oponent)
Greenwashing jako nekalosoutěžní jednání Abstrakt: Diplomová práce se věnuje jedné z významných překážek v boji proti změně klimatu, greenwashingu, obvykle do češtiny překládanému jako "natírání na zeleno". Vzhledem k tomu, jak je tento fenomén obtížně vymezitelný a rozmanitý, si tato diplomová práce klade za cíl greenwashing představit a zkoumat ho optikou nekalosoutěžních právních předpisů. Zabývá se zejména tím, zda může být greenwashing nekalosoutěžním jednáním, tedy naplňovat generální klauzuli nekalé soutěže, zda případně může naplňovat i některou ze zvláštních skutkových podstat nekalé soutěže a zda je aktuální nekalosoutěžní právní úprava dostačující nebo by bylo vhodné vytvoření nové zvláštní skutkové podstaty nekalé soutěže upravující greenwashing. První kapitola diplomové práce se zaměřuje na hospodářskou soutěž, vymezuje právo hospodářské soutěže a zabývá se základními pojmy s hospodářskou soutěží souvisejícími. To vše je důležité pro následné poukázání na to, jak se hospodářská soutěž v souvislosti se snahami o ochranu životního prostředí a souvisejícími aktivitami mění a jakým hrozbám čelí. Druhá kapitola navazuje vymezením práva proti nekalé soutěži, vysvětluje podstatu nekalé soutěže, představuje generální klauzuli nekalé soutěže a podrobněji popisuje tři pro diplomovou práci nejzásadnější...
Podnikatelský záměr na nákup, renovaci a prodej automobilů
Zábojník, Petr ; Mráček, Pavel (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na podnikatelský záměr k nákupu, renovaci a prodeji automobilů. Je rozdělena na tři části: teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická část obsahuje obecné definice, které jsou nezbytné k porozumění využívaných pojmů. Analytická část je zaměřena na zkoumání vnějších i vnitřních vlivů, které mohou podnikatelský záměr ovlivnit. Návrhová část představuje samostatný podnikatelský záměr a všechny potřebné náležitosti k jeho uplatnění, včetně zhodnocení.
Brand development of small company
Šumovský, Albert ; Ulč, Jakub (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on the brand development of a company providing online tests and courses for high school students called Confused. In the theoretical part, relevant frameworks and concepts are defined in relation to the development of the brand. The analytical part describes the company, brand, influences on the brand from the market environment and how the brand is being perceived. The proposal part recommends, describes and evaluates changes fulfilling the goal of the thesis and developing the brand.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Hrdinková, Nikola ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na podporu prodeje a reklamu konkrétní maloobchodní jednotky, a to na prodejnu Studio zdravého spánku ve Slavkově u Brna. Práce je rozdělena na tři části. První z nich se zabývá teoretickými poznatky, které tvoří základ pro další části. Druhá pojednává o představení vybrané maloobchodní jednotky, analyzuje současnou marketingovou situaci a zároveň obsahuje analýzu konkurence. V poslední části této práce jsou představeny vlastní návrhy na zlepšení marketingové komunikace podniku.
Inovace stávajícího systému Competitive Intelligence ve vybrané obchodní společnosti
Sakharova, Polina ; Kostřicová, Alexandra Janoušek (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a zhodnoceni již existujícího systému Competitive Intelligence ve vybrané společnosti. Účelem práce je na základě teoretických podkladů a provedené analýzy navrhnout vhodné inovační řešení pro systém CI společnosti. Úspěšná implementace inovace ve firmě požaduje kvalitní analýzu jak mikroprostředí, tedy současný stav společnosti, interní systém sběru dat a třídění informace, tak i makroprostředí: analýza konkurence, zkoumání vnějších faktorů.
Proposal for Brand Development in the Context of Internationalization
Šviha, Richard ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This diploma thesis focuses on the international business expansion of an already existing clothing brand Pastel Hood, which aims to deliver high quality products with unique design aesthetics. The owners of the brand have decided to expand their business internationally and Hungary has been selected as the destination for this expansion. Thus, the goal of this thesis is to craft a suitable proposal based on a chosen theoretical framework to reshape the brand in such a way that a successful expansion into this market can be achieved. The goal was reached by employing several analytical models to study the overall business environment, current competition, customers, and opinion of local experts on the topic of expansion. The end result is a proposal for the Pastel Hood brand to ensure maximum compatibility and position to succeed on the Hungarian market.
Marketingový mix nově vznikající společnosti
Rozmahelová, Tereza ; Ulč, Jakub (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu nově vznikající společnosti. První část je zaměřena na důležité poznatky z oblasti teorie marketingu, zejména na chování zákazníka a spotřebitele a nástroje marketingového mixu. Analytická část se dále věnuje interní analýze spolku inBalance, od kterého by byla nová společnost odvozena. V této kapitole je dále je proveden marketingový průzkum formou dotazníkového šetření a skupinových i individuálních rozhovorů. V dalších částech analýzy je provedena analýza širšího prostředí a analýza konkurence. V závěrečné části práce jsou na základě provedených analýz představeny návrhy jednotlivých nástrojů marketingového mixu, které jsou navrženy s cílem získat první zákazníky a tím úspěšně vstoupit na trh.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Procházková, Lenka ; Leichmannová, Tereza (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu konkrétní firmy, jejíž majoritním předmětem podnikání je prodej a distribuce ryb a produktů z nich. Práce je členěna do 3 hlavních částí. Úvodní teoretická část objasňuje základní pojmy a nástroje, které marketingová komunikace a podpora prodeje využívá. Ve druhé části je shrnuta aktuální situace firmy, která je vyhodnocována na základě analýz. Poslední část práce obsahuje vlastní návrhy na zlepšení, které by na firmu mohli mít pozitivní vliv v oblasti podpory prodeje a reklamy.
Hodnocení výkonnosti podniku pomocí nástrojů finanční analýzy
Šrom, Dominik ; Luňáček, Jiří (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení výkonnosti společnosti ČEKMONT elektro s.r.o. v období od roku 2018 do roku 2022. Úvodní část se věnuje teoretickým základům tématu, jsou zde popsány základní principy finanční analýzy, metody, ukazatelé a používané výpočty. Následující část prezentuje výsledky finanční analýzy založené na předchozí teoretické části. Závěrečná část práce je zaměřena na interpretaci těchto výsledků a na doporučení pro zlepšení finanční situace společnosti.
Vliv individuální zkušenosti a habitatové nabídky na intenzitu mezidruhové agrese strakapouda velkého (Dendrocopos major) a strakapouda prostředního (Dendrocoptes medius)
MÁCA, Matěj
Datlovití představují ideální model pro studium kompetice ptáků, díky jejich adaptaci ke sběru potravy na kmenech stromů a hnízdění ve stromových dutinách. Strakapoud velký (Dendrocopos major) obývá široké spektrum lesních porostů, zatímco strakapoud prostřední (Dendrocoptes medius) se specializuje pouze na staré listnaté stromy. Ovšem v dnešní době se strakapoud prostřední začíná více šířit a obsazuje nové habitaty. Ve svém výzkumu jsem porovnával teritoriální chování strakapouda velkého vůči strakapoudovi prostřednímu v okrese Pelhřimov, kde se strakapoud prostřední začal vyskytovat teprve nedávno a velice vzácně, s chováním strakapoudů velkých v okrese České Budějovice, kde oba druhy koexistují už několik desítek let. V teritoriích strakapouda velkého jsem pomocí playbackových experimentů pozoroval jejich reakce vůči atrapě strakapouda prostředního, žluny šedé (Picus canus) a budníčka lesního (Phylloscopus sibilatrix), který sloužil jako kontrola a nebyla vůči němu očekávána žádná reakce. K vyhodnocení chování byla použita analýza hlavních komponent (PCA). Dále jsem také porovnával zastoupení typů stromů v teritoriích obou druhů. Analýza PCA prokázala velmi silnou vnitrodruhovou reakci strakapouda velkého na Pelhřimovsku, kdy se strakapoud velký projevoval všemi pozorovanými typy reakcí. Oproti tomu reakce na strakapouda prostředního byla velmi slabá a příliš se neodlišovala od reakce na žlunu šedou a budníčka lesního. Ovšem po porovnání reakcí strakapoudů velkých z Budějovicka a Pelhřimovska, byly reakce na strakapouda prostředního na Pelhřimovsku silnější. Tento výsledek může znamenat, že na Budějovicku prošly oba druhy segregací ekologických nik. Dále z výsledků vyplynulo, že strakapoud velký na Pelhřimovsku trávil více času v těsné blízkosti atrapy strakapouda prostředního, v případě, že se v daném teritoriu vyskytuje vyšší podíl listnatých stromů, což znamená, že se může jednat o vhodný habitat pro strakapouda prostředního. Tato skutečnost napovídá tomu, že strakapoud velký z Pelhřimovska může mít dojem, že v těchto lokalitách by mu mohl strakapoud prostřední konkurovat, a tak se pokouší své teritorium bránit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,097 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.