Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 584 záznamů.  začátekpředchozí155 - 164dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix společnosti
Vénosová, Tereza ; Sedláček, Jaroslav (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu současné situace fitness centra na Konečné za pomoci zejména marketingového mixu a situačních analýz. Tyto rozbory jsou opřeny o teoretická východiska, která jsou uvedena v první části práce. Stěžejní část práce je potom věnována návrhům na zefektivnění stávajícího marketingového mixu, což by mělo vést především k lepší konkurenceschopnosti analyzovaného fit centra.
Spokojenost zákazníků fitness centra a návrhy na její zvýšení
Bradáčová, Nikola ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků fitness centra fit4all CENTRUM, s.r.o. a navrhuje opatření vedoucí k její zvýšení. První část této práce je zaměřena na objasnění základních teoretických pojmů, následuje charakteristika společnosti a analýza prostředí společnosti. Součástí analytické části je také dotazníkové šetření a SWOT analýza. Na základě výsledků analýz jsou v poslední části práce navržena doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků s nabídkou sálových lekcí ve fitness centru.
Marketingový mix podniku
Hlaváčová, Natálie ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Daná bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem maloobchodu s hospodářskými potřebami ve městě Bzenec. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na problematiku podstaty marketingu, marketingového řízení, marketingového mixu, mikroprostředí a na marketingový výzkum. Analytická část je zaměřena na analýzu stávajícího marketingového mixu, analýzu mikroprostředí a dotazníkové šetření. Na analytickou část navazuje část návrhová, ve které jsou navrženy změny marketingového mixu na základě analýz, které by měly vést k větší spokojenosti zákazníků a prosperitě obchodu.
Návrh systému odměňování zaměstnanců ve vybrané společnosti
Jiříček, Jan ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje návrhu nového systému odměňování zaměstnanců ve společnosti ABC spol. s r. o. Se zaměřením na současný stav odměňování zaměstnanců, jeho zanalyzování, zjištění jeho nedostatků a návrhu nového systému odměňování zaměstnanců. V teoretické části budou vysvětleny pojmy, v analytické bude zanalyzován současný stav systému odměňování zaměstnanců a v poslední návrhové části bude navrhnut nový systém odměňování zaměstnanců.
Návrh na změny marketingového mixu vybrané společnosti
Dvořáček, Daniel ; Nevěděl,, Lukáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix podniku Erste Grantika Advisory, a.s. Práce se skládá ze tří hlavních částí, a to z teoretické, analytické a návrhové. První z nich je věnována teoretickým poznatkům o daném tématu. Následuje část, jež je zaměřena na analýzy marketingového prostředí, marketingového mixu, komunikačního mixu a také internetového marketingu dané společnosti. V poslední části jsou představeny návrhy na základě analytické části tak, aby dosáhli cíle této bakalářské práce. Navrženy jsou změny marketingového mixu společnosti Erste Grantika Advisory, a.s.
Marketingový mix podniku
Doseděl, Dominik ; Milichovský, František (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix podniku Vranovská pláž s.r.o. Teoretická část udává definice základních pojmů jak marketingového mixu, tak dalších analýz, díky kterým je možné dosáhnout zlepšení úspěšnosti společnosti. Analytická část obsahuje analýzu nynější-ho stavu firmy a jejího marketingového mixu. V návrhové části jsou navrhnuty změny, díky kterým nastane zlepšení nynější situace společnosti a jejího marketingového mixu.
On-line marketingová komunikace
Pavlicová, Martina ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje současné on-line marketingové komunikaci začínající firmy Eldomed s.r.o. V teoretické části práce jsou vymezeny základní marketingové pojmy, na které je navázáno v části analytické. Analytická část obsahuje popis současné situace a relevantní analýzy. Na základě informací z provedených analýz je zpracována návrhová část, která obsahuje návrh vhodných opatření, které pomohou k dosažení hlavního cíle práce.
Rozvoj obchodních aktivit – založení nové pobočky
Dudová, Kateřina ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
V bakalářské práci se budu zabývat rozvojem obchodních aktivit rodinné firmy DUDA-koupelny, s.r.o., a to založením její nové pobočky v Brně. Teoretická východiska práce využiji při analýze vnějšího a vnitřního prostředí současného stavu podniku. Na základě získaných dat vytvořím návrh firemního rozvoje, který ukáže, zdali se založení pobočky vyplatí.
Marketingový mix společnosti
Šumbera, Petr ; Špirková, Marie (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingový mix společnosti PIKANT. V teoretické části jsou popsány důležité pojmy z marketingu a vybrané analýzy. Analytická část práce obsahuje analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a analýzu současného marketingového mixu společnosti. Na základě zjištěných výsledků jsou v závěrečné části uvedeny možné návrhy na zlepšení marketingového mixu.
Návrh komunikačního mixu ve společnosti First Forest, s.r.o.
Košvicová, Lucie ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhy na vypracování komunikačního mixu společnosti First Forest, s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu, analytická část představuje samotnou společnost, současný stav komunikačního mixu a její obchodní situaci, poslední část se zabývá návrhem doporučení a změn komunikačního mixu, který zajistí rozšíření povědomí o společnosti a jejích službách.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 584 záznamů.   začátekpředchozí155 - 164dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.