Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 119 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv virálních trendů sociální sítě TikTok na kosmetický průmysl
Miroškina, Marija ; Zavadilová, Tereza (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá vliv TikToku na šíření beauty trendů a jejich dopad na nákupní chování uživatelů. Hlavním cílem studie bylo prozkoumat, jak mohou virální videa na TikToku formovat spotřebitelské návyky a vnímání kosmetických produktů, s důrazem na to, jak kosmetické značky mohou strategicky využívat tyto trendy ve svůj prospěch. Teoretická část poskytuje přehled o vzniku a vývoji, algoritmu a uživatelích této sociální sítě, zatímco praktická část se zaměřuje na analýzu virálních videí na TikToku a jejich vliv na spotřebitelské preference, zejména mezi uživateli generace Z. Výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření odhalil, že organické trendy mohou být pro značky efektivnější než tradiční reklamy a že značky, které se přizpůsobují aktuálním trendům, dosahují většího zájmu ze strany uživatelů. Mezi nejpopulárnější kosmetické trendy na základě dotazníku patří "clean girl aesthetic," "glass skin," a makeup ve stylu známých filmů a seriálů. Zjištění ukazují, že tyto trendy nejenže posilují vnímání značky, ale také přímo ovlivňují nákupní rozhodování, což naznačuje, že TikTok je klíčovým kanálem pro marketingovou komunikaci kosmetických značek, zejména těch, které jsou zaměřené na mladší cílovou skupinu. Práce zdůrazňuje důležitost kontinuálního monitorování a adaptace na trendové změny...
Kampaně firmy Adidas v kontextu generace Z
Bernardová, Gabriela ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Bačuvčík, Radim (oponent)
Název: Kampaně firmy Adidas v kontextu generace Z Cíle: Hlavním cílem této práce je provést identifikaci způsobu vnímání kampaní firmy Adidas vybranými zástupci generace Z, jež studují na vybraných fakultách Univerzity Karlovy. Metody: K dosažení stanoveného cíle byla použita nejprve kvantitativní metoda v podobě elektronického dotazníkového šetření. Tato metoda byla podpořena realizací ohniskových skupin se zástupci z vybraných fakult za účelem zajištění dalších dat či objasnění fenoménů vzniklých na základě analýzy získaných dat z dotazníkového šetření. Výsledky: Výzkum práce potvrdil existenci rozdílů ve vnímání kampaní značky Adidas mezi studenty FSV UK a FTSV UK. Zanalyzované výsledky týkající se hodnot charakterizující generaci Z z obou provedených šetření sice reflektují hodnoty vybrané na základě literární rešerše pro celou generaci Z, ale pro každé zástupce z vybraných fakult jsou zastoupena v jiné míře. Za sdílené hodnoty se na základě výsledků dá považovat sport jako forma zábavy, zájem o udržitelnost či důraz na důležitost duševního zdraví. Respondenti však velmi odlišně vnímají kampaně zaměřené na tématiku LGBT+ komunity. Vybrané kampaně obsahující hodnoty reprezentující generaci Z mezi zástupci z vybraných fakult spíše zaznamenány nebyly. Výsledky dále poukázaly na neefektivní...
Návrh a realizace v-obchodu s obuví s automatickým rozpoznáním velikosti
KULÍK, Ondřej
Diplomová práce s názvem "Návrh a realizace v-obchodu s automatickým rozpoznáváním velikosti" se zabývá implementací moderní technologie pro virtualizaci virtuálního obchodu s obuví. Hlavním cílem této práce je analyzovat potřeby spotřebitelů a majitele společnosti Boty Kulík a navrhnout virtuální obchod s obuví v prostředí programu Resonite tak, aby byly co nejefektivněji uspokojeny potřeby spotřebitelů. Literární rešerše tvoří teoretický základ, jehož součástí je vymezení pojmu spotřebitelské chování a virtuální realita. Spotřebitelské chování je ovlivněno faktory nákupního chování a modely nákupního chování. Pro efektivní využívání virtuální reality spotřebitelem je potřeba pořízení virtuálních nástrojů a technologií. V neposlední řadě literární přehled popisuje programy používané pro modelování virtuálního obchodu. Praktická část obsahuje analýzu a identifikaci potřeb spotřebitelů a majitele společnosti Boty Kulík. K vybavení virtuální prodejny slouží aplikace Polycam, pomocí které byly vytvořeny 3D modely nabízených produktů. Virtuální obchod BIGHORN je zpracováván prostřednictvím programu Resonite pro tvorbu virtuálního prostředí. Virtuální obchod nabízí spotřebitelům možnost rozpoznat velikost obuvi, prozkoumání a vyzkoušení obuvi, získání informací o dostupnosti, přidat obuv do košíku, dokončit objednávku a navrhnout obuv s vlastním designem. V závěru praktické části je popsán postup realizace virtuálních scén, které spotřebitelům umožní výše uvedené služby a postup pro spotřebitelské chování uvnitř virtuálního obchodu.
Vliv influencerů na spotřebitelské chování a nákupní rozhodování
KLÍMOVÁ, Nela
Hlavním cílem této diplomové práce bylo posouzení míry vlivu influencerů na spotřebitelské chování a nákupní rozhodování v závislosti na typu nákupu a charakteristikách spotřebitele. Praktická část byla rozdělena na testování hlavní hypotézy pomocí vícekriteriálního výzkumu a na testování dílčích hypotéz pomocí chí-kvadrát testu nezávislosti. Pro účely tohoto výzkumu byla vybrána metoda dotazníkového šetření a některé otázky byly na závěr analýzy okomentovány. Statisticky významné výsledky potvrzují, že pohlaví a vzdělání mají významný vliv na míru, do jaké jsou spotřebitelé ovlivněni influencery. Doplňující hypotézy nelze zamítnout, avšak autorka v závěru navrhuje další výzkum a své výsledky konfrontuje s ostatními autory.
Návrh marketingového mixu vybraného podniku na trhu v Polsku
Skřivánková, Martina ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu podniku vstupujícího na zahraniční trh. Práce obsahuje tři hlavní části. Za účelem dosažení cíle je úvodní část práce věnována literární rešerši, která vymezuje teoretická východiska a poskytuje základy pro nadcházející kapitoly. V druhé části práce je provedena analýza současného stavu vybraného podniku, ale také mikroprostředí a makroprostředí v rámci Polska. Součástí je také marketingový výzkum, který byl uskutečněn kvantitativní formou prostřednictvím dotazníkového šetření. Poslední část práce se zabývá návrhy marketingového mixu, pomocí kterých je možné expandovat na zahraniční trh s cílem oslovit a získat nové zákazníky, a dostat podnik do povědomí.
Návrh marketingového mixu vybraného podniku na trhu ve Švýcarsku
Zemánek, Petr ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového mixu podniku vstupujícího na zahraniční trh. Práce je členěna na tři hlavní části. V první části této práce jsou vymezena teoretická východiska související se zkoumanou problematikou. Druhá část práce je věnovaná analýze současného stavu zvoleného podniku a zahraničního trhu s využitím vybraných analýz. V této části je také provedeno vyhodnocení dotazníkového šetření. Poslední, třetí část práce, se věnuje vytvoření konkrétních návrhů marketingového mixu, prostřednictvím kterých je možné uvést podnik na zahraniční trh s cílem oslovit a získat nové zákazníky a dostat podnik do povědomí.
Chování zákazníka v konkrétní oblasti
Hrubý, Filip ; Mgr.Gabriela Löbel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje spotřebitelské chování na trhu s elektrickými dopravními prostředky. Zabývá se porozuměním určité skupiny zákazníků, které toto téma zajímá. V první části jsou teoreticky vymezeny základní pojmy související s problematikou zákazníka, jeho chování marketingu a neuromarketingu. V dalších částech je provedena analýza, vlastní zkušenosti s prodejem a jeho podporou. V závěru jsou uvedeny fakta a pochopení zákazníka.
Profil návštevníka turistickej destinácie južná Morava
Szigetiová, Lucia
Diplomová práce je zaměřena na zkoumání spotřebitelského chování návštěvníků turistického regionu jižní Morava. Primárním cílem práce je identifikace a analýza návštěvníků zkoumané destinace s důrazem na jejich spotřebitelské chování a následné vytvoření profilů návštěvníků. Vedlejším cílem je srovnání chování návštěvníků před a po vypuknutí pandemie Covid-19. Na základě dat získaných od 1913 respondentů, pomocí dotazníkového šetření, bylo identifikováno návštěvnické chování, které bylo porovnáno s profilem návštěvníka z období před pandemií, dostupným od agentury CzechTourism. Profily návštěvníků byly vytvořeny pomocí shlukové analýzy. Práce obsahuje návrhy a doporučení využitelné organizacemi cestovního ruchu.
Percepce udržitelnosti na trhu s módou
Kocfeldová, Kristýna
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním generací Y a Z na trhu s módou a problematikou udržitelnosti. Cílem práce bylo zjistit, jaké je chování těchto spotřebitelů na trhu s módou a identifikovat jejich vnímání a postoj k udržitelné módě. K naplnění cíle vedla analýza primárních a sekundárních dat. Sekundární data sloužila k přehledu o aktuální situaci na světovém a českém trhu s módou a zjištění přístupu subjektů k problematice udržitelnosti v módě. Primární data byla získána pomocí kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového šetření (n=200) a kvalitativního výzkumu formou hloubkových rozhovorů se šesti zástupci těchto generací. Součástí práce je také shluková analýza, pomocí které byly identifikovány tři segmenty spotřebitelů. Na základě zjištěných poznatků byla vytvořena doporučení pro subjekty na trhu s módou, jejichž účelem je zvýšení povědomí o problematice udržitelnosti v módě a podpora prodeje udržitelné módy.
Rozhodování spotřebitele na trhu udržitelné módy
Řehůřková, Monika
Řehůřková, M. Rozhodování spotřebitele na trhu udržitelné módy. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá rozhodováním spotřebitele na trhu udržitelné módy. Cílem bylo zmapovat spotřebitelské chování a faktory, které ovlivňují rozhodování jedince při nákupu módního zboží. Práce obsahuje teoretická východiska zahrnující problematiku spotřebitelského chování, udržitelnosti a marketingové komunikace. Vyhodnocení probíhalo prostřednictvím dotazníkového šetření u 105 respondentů, na základě kterého byla navržena komunikační strategie pro nově začínající módní značku udržitelné módy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 119 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.