Název: Návrh marketingového mixu vybraného podniku na trhu ve Švýcarsku
Překlad názvu: Proposal of Marketing Mix of the Selected Company to the Switzerland Market
Autoři: Zemánek, Petr ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketingový mix; spotřebitelské chování; řemeslné pivo; švýcarský trh; consumer behaviour; craft beer; Marketing; marketing mix; Swiss market

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197720

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-566063


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet