Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Chování zákazníka v konkrétní oblasti
Hrubý, Filip ; Mgr.Gabriela Löbel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje spotřebitelské chování na trhu s elektrickými dopravními prostředky. Zabývá se porozuměním určité skupiny zákazníků, které toto téma zajímá. V první části jsou teoreticky vymezeny základní pojmy související s problematikou zákazníka, jeho chování marketingu a neuromarketingu. V dalších částech je provedena analýza, vlastní zkušenosti s prodejem a jeho podporou. V závěru jsou uvedeny fakta a pochopení zákazníka.
Chování zákazníka v konkrétní oblasti
Hrubý, Filip ; Mgr.Gabriela Löbel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje spotřebitelské chování na trhu s elektrickými dopravními prostředky. Zabývá se porozuměním určité skupiny zákazníků, které toto téma zajímá. V první části jsou teoreticky vymezeny základní pojmy související s problematikou zákazníka, jeho chování marketingu a neuromarketingu. V dalších částech je provedena analýza, vlastní zkušenosti s prodejem a jeho podporou. V závěru jsou uvedeny fakta a pochopení zákazníka.
Práce s romskou mládeží v nízkoprahových zařízeních v Českých Budějovicích
HRUBÝ, Filip
Práce je zaměřena na specifika Romů, metodiku práce s romskou mládeží a její využití v českobudějovických nízkoprahových zařízeních pro děti a mládež.. První kapitola objasňuje, kdo to jsou Romové, jejich původ a stručnou historii. Druhá část charakterizuje specifika romského etnika a bariéry v jejich integraci do společnosti. Ve třetí kapitole jsou popsány klíčové prvky práce s romskou mládeží. Čtvrtá část práce je praktická a snaží se nastínit užívání této metodiky v praxi. Vychází z šetření pomocí dotazníků. Dotazníky vyplňovali pracovníci nízkoprahových zařízení pro děti a mládež v Českých Budějovicích, kteří s Romy přímo pracují.

Viz též: podobná jména autorů
3 HRUBÝ, Filip
3 HRUBÝ, František
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.