Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Základ úspěšné motivace týmu
Brabcová, Lenka ; Kraváček, Ivo (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tématem této práce je zjištění, jaké motivační faktory ovlivňují vyšší pracovní nasazení ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. Zajímaly mě především důvody, které vedou k nedostatečné pracovní motivaci zaměstnanců a jak je možné tuto motivaci zlepšit. Bylo provedeno dotazníkové šetření. Následně jsem dospěla k názoru, že finanční motivace je dostatečná, ale není uspokojena touha po silném a zkušeném vedení.
Příčiny drop-outu u volnočasových aktivit dětí
HOTOVÁ, Andrea
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku drop-outu dětí staršího školního věku od volnočasové aktivity. Práce zjišťuje, z jakých konkrétních důvodů děti v tomto věku od svých volnočasových aktivit upouštějí. Téma volného času a jeho náplně je aktuální, volný čas je nedílnou součástí života dětí, je tedy důležité, zabývat se otázkou, proč od volnočasové aktivity upouštějí a co jim může napomoci v jejich setrvání.
Člověk ve fotografii ve volnočasové pedagogice
KÁKONOVÁ, Viktorie
Bakalářská práce se zabývá rozvojem zájmu o kreativní činnosti v rámci fotografie. Teoretická část se zabývá pojmem volný čas a je rozdělena do podkapitol o pedagogice volného času, zájmu, animaci a pedagogovi volného času. Následně se věnuje historii fotografie 20. století a vztahu fotografie k volnému času. Dále pojednává o portrétu, který byl ústředním tématem pro fotografii člověka, a o jeho fotografování v přirozeném světle u okna, venku či s ateliérovým umělým osvětlením. Praktická část se věnuje výchovně vzdělávacímu projektu, který proběhl ve třech fotografických blocích v DDM s dětmi ve věku 10-13 let. Metodické listy popisují realizované bloky včetně námětu, úkolu, výchovně vzdělávacích cílů, motivace, techniky, materiálu, časové dotace, průběhu činnosti, hodnocení a reflexe realizované činnosti.
Motivace k výuce biologie ve vztahu k méně oblíbeným biologickým tématům
Křečková, Tereza ; Rajsiglová, Ina (vedoucí práce) ; Mourek, Jan (oponent)
Biologie obecně patří v rámci přírodovědných předmětů mezi středně oblíbené nebo spíše oblíbené předměty a zároveň je často zařazována mezi předměty málo náročné nebo dokonce snadné. I přesto existují oblasti, jako např. geologie, mykologie, protozoologie a překvapivě i botanika, které jsou žáky 2. stupně základních škol a víceletých gymnázií označovány jako neoblíbené a nezanechají ve studentech dlouhodobější stopu či motivaci k hlubšímu prozkoumání. Příčinou může být nedostatečná motivace, zájem, nesprávný postoj k těmto oborům biologie nebo nedostatečné přesvědčení či vnímání těchto jednotlivých témat. Všechny zmíněné příčiny mohou také pramenit z rámcových vzdělávacích programů. Níže jsou srovnány tyto programy ve vybraných Zemí Evropské Unie. Prvním cílem bakalářské práce je pojednat o termínu motivace a uvést jej do vztahu s ostatními termíny uváděnými ve vztahu s motivací. Dalšími cíli je nahlédnout do biologických témat a vyhledat, jaká z nich patří mezi neoblíbená u žáků v České republice, Finsku a na Slovensku. Z vybraných neoblíbených témat v jednotlivých zemí byla vybrána konkrétně algologie z důvodu vlastních zkušeností s výukou biologie na 2. stupni základní školy. Jelikož z pozice učitele je náročné uchopit tuto problematiku tak, aby byla pro žáky zajímavou a motivující se k učení a...
Specifika výuky anglického jazyka v zájmovém vzdělávání žáků staršího školního věku
SOUČKOVÁ, Ivana
Bakalářská práce se zabývá specifiky výuky anglického jazyka v zájmovém vzdělávání žáků staršího školního věku s návazností na formální výuku. Teoretická část obsahuje popis jednotlivých přístupů k výuce angličtiny, definuje volný čas, výchovu mimo vyučování, zájem, zájmové vzdělávání a požadavky na zájmové vzdělávání. Praktická část je věnována návrhu zájmového kroužku angličtiny pro žáky 5. ročníku ZŠ a ZUŠ Zliv, a na konkrétním příkladu takto ilustruje specifika, která jsou rozebírána v teoretické části.
Navracející se druhy obratlovců jako téma environmentální výchovy
Hartlová, Adéla ; Andreska, Jan (vedoucí práce) ; Chocholoušková, Zdenka (oponent) ; Urban, Peter (oponent)
Předložená disertační práce se věnuje vztahu člověka a živočichů, kteří se vracejí v důsledku různých okolností, zejména díky celostátní ochraně a ochraně v rámci Evropské unie, na území České republiky. Jedná se živočichy, kteří byli z nejrůznějších důvodů na našem území vyhubeni a po svém návratu působí škody, budí strach a v konečném důsledku vyvolávají kontroverze. Samovolné návraty a reintrodukce některých druhů obratlovců jsou tedy v současnosti považovány za aktuální téma, protože s reintrodukovanými a navracejícími se druhy a s tím, jak tyto druhy zasahují do lidských životů, se setkáváme čím dál častěji. To je důvod, proč by se s tímto tématem měli lidé seznamovat ideálně již na základní škole, kde jsou informace podávané srozumitelně a didakticky lépe, než později např. v rámci různých osvětových kampaní. Z tohoto důvodu bylo provedeno šetření na základních školách, gymnáziích a středních odborných školách zaměřených na lesníky a rybáře, s cílem zjistit, jaké jsou postoje žáků vůči těmto navracejícím se nebo reintrodukovaným druhům obratlovců, a co tyto postoje může ovlivňovat. Toto šetření bylo provedeno formou dotazníkového šetření s vyhodnocením v programu Jamovi a Statistica 14. Z následných analýz dat bylo zjištěno, že žáci mají k reintrodukci a samovolným návratům v práci...
Zájmy, zájmové činnosti a rozvoj osobnosti dospívajících
Charwotová, Markéta ; Gillernová, Ilona (vedoucí práce) ; Mertin, Václav (oponent)
Projekt bakalářské práce si klade za cíl postihnout jednotlivé aspekty problematiky rozvoje osobnosti dospívajících zájmovými činnostmi. Zabývá se tedy jak zájmovými činnostmi a jejich vývojovými souvislostmi, tak činiteli rozvoje osobnosti i souvisejícími tématy adolescence (obzvláště sociálními aspekty dospívání). Práce sestává ze dvou hlavních částí. První, literárně-přehledová část, se věnuje teoretickému pojednání o tématu. Druhá část je tvořena návrhem empirického šetření. Období dospívání je obdobím velmi dynamickým a plným změn, osobnost jedince se formuje a proto je vhodné sledovat působení různých rozvojových aspektů zájmových aktivit na osobnost dospívajících chlapců a dívek. Z toho důvodu je návrh empirického šetření koncipován jako longitudinální. Klíčová slova: Rozvoj osobnosti, zájem, zájmová činnost, adolescenti, formativní činitelé
Badminton v základních školách
Veverka, Stanislav ; Přibyl, Ivan (vedoucí práce) ; Mojžíš, Otakar (oponent)
Sumarizace Bakalářská práce je rozdělena do tří oblastí. První je teoretická a přibližuje historii, vývoj, pomůcky a pravidla badmintonu. Ve druhé části popisuji tělesnou přípravu, základní metodiky výuky a trénink. Závěrečná část se týká konkrétní základní školy s výukou badmintonu, aktivit vyučujícího, využití školního hřiště a obsahuje praktickou část s mým průzkumem zájmu žáků o badminton.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.