Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,229 záznamů.  začátekpředchozí977 - 986dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Uvědomování si rizik spojených se sociálními sítěmi u dětí ve volnočasových klubech v Plzni
JANOUŠKOVCOVÁ, Pavla
Hlavním tématem této diplomové práce byla tématika rizik spojených s užíváním sociálních sítí dětmi a mladými lidmi ve volnočasových klubech v Plzni. Teoretická část byla rozčleněna do několika kapitol, které se zabývají problematikou sociálních sítí (jejich vznikem, druhy a riziky), virtuálními vztahy, kyberšikanou, funkcemi sociálních sítí v životech dětí a mladých lidí, sebepojetím a identitou a prevencí bezpečnosti na internetu.
Strategie prezentace hudební skupiny
Kaderková, Aneta ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Nedvěd, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou trendů v oblasti prezentace hudebních skupin a možností praktické aplikace vhodných vzorců v případě tvorby komunikační strategie hudební skupiny Bek Ofis. Výzkumnou metodou této práce je dotazování.
Sociální sítě ve vzdělávacím procesu
Prosek, Petr ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato práce představí teorii sociálního učení. Definuje vzdělávací proces a vzdělávací teorii konektivismu. Práce dále představí ICT prostředky vzhledem k jejich využitelnosti ve vzdělávacím procesu a dle definovaných kritérií. V empirické části této práce bude představena případová studie, vlastní elektronický dotazník zaměřující se na věkovou kategorii vysokoškolských studentů, který zanalyzuje jaké ICT prostředky tato věková kategorie využívá a porovná se sekundárními daty.
Social CRM jako součást ERP
Králová, Veronika ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Předkládaná diplomová práce se věnuje fenoménu v oblasti informačních a komunikačních technologií, o kterém se již nějakou dobu slýchá a diskutuje. Jedná se o evoluční stádium klasického CRM řešení, tzv. Social CRM (jinak také CRM 2.0 nebo SCRM). Práce má za cíl zmapovat současnou nabídku na trhu se SCRM a porovnat ji s poptávkou u českých firem. V teoretické části jsou vysvětleny všechny základní pojmy spojené s tématem, jejich krátká historie a současný vývoj na trhu. Práce také mapuje průřez různých skupin Social CRM nástrojů, které jsou v současné době nejvíce využívány a snaží se nastínit jejich fungování. Hlavní částí je pak praktická část práce, pro kterou bylo provedeno dvojí dotazníkové šetření. Jedno se věnuje Social CRM z hlediska současných a potenciálních uživatelů sociálních sítí v oblasti malých a středních podniků. Cílem druhého šetření je zjistit současný stav a budoucí vývoj Social CRM mezi dodavateli ERP řešení. Z těchto dvou dotazníkových šetření vzešla řada dat, jejichž výsledky jsou prezentovány pomocí grafů. Výsledky práce najdou uplatnění u zájemců o inovace na trhu informačních a komunikačních technologií, ale také u dodavatelů ERP systémů, kteří by mohli výsledky z dotazníkového šetření považovat za impuls k jejich dalšímu vývoji.
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání v realitním sektoru
Zmátlík, Rostislav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Feige, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je doporučit nejvhodnější kombinaci nástrojů jednotlivých sociálních sítí pro podnikatelskou činnost v oblasti realit. Teoretická část práce seznamuje s principy fungování sociálních sítí a důvody využívání sociálních sítí v oblasti podnikání služeb. Vedle pozitivních dopadů využívání sociálních sítí při realizaci podnikatelské činnosti práce zmiňuje také negativa, mezi která mimo jiné spadá také fakt, že sociální sítě, ač jsou v současnosti velmi populární, nejsou vhodné pro prezentaci všech podnikatelských aktivit. Z důvodu možného posouzení spojení využití sociálních sítí v oblasti podnikání s realitami, je v práci zařazena kapitola pojednávající o specifikách realitního trhu a kapitola seznamující s nástroji vybraných sociálních sítí, které jsou pro podporu podnikatelské činnosti realitních kanceláří nejčastěji využívány. Praktická část je věnována analýze využívání jednotlivých nástrojů čtyř sociálních sítí -- Facebooku, Google Plus, Twitteru a YouTube dvaceti nejvýznamnějšími českými realitními společnostmi. Na základě získaných výsledků a autorových vlastních praktických zkušeností je výstupem práce doporučení vhodné kombinace nástrojů sociálních sítí, která mají v praxi vést ke zvýšení efektivity v oblasti komunikace s potenciálními zákazníky a ke zvýšení viditelnosti společnosti obecně.
Komunikace v prostředí internetu
Chadima, Antonín ; Řezníček, Václav (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou komunikace v prostředí internetu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, a to: internet, komunikace, média, informace a sociální sítě. Praktická část práce kriticky reflektuje problematiku, která se týká komunikace v prostředí internetu. Tato reflexe se soustředí na absenci řeči těla v internetové komunikaci a také na rozšiřování univerzalismu mezi internetovými uživateli. Dále jsou v této části zkoumána rizika, která jsou spojena s komunikací na sociálních sítích. Na základě této kritické reflexe je provedena analýza SWOT, jejíž výsledky prezentuje závěrečná část této práce. Závěr práce se soustředí na návrhy opatření, které by mohly zmírnit rizika vznikající při komunikaci přes internet.
Trendy v analytickém CRM
Heřmanský, Michal ; Šperková, Lucie (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Tato práce se zabývá hlavními trendy v oblasti analytického CRM. Cílem práce je tyto trendy identifikovat a porovnat s reálnou situací na trhu CRM. Práce je rozdělena do několika částí. V úvodu je popsána problematika Customer Relationship Managementu spolu s architekturou CRM systému. Dále je popsáno analytické CRM a jeho základní funkce. Jednotlivé trendy jsou přehledně charakterizovány a následně jsou v další části porovnány se současnou situací na trhu CRM. Přínosem této práce je shrnutí aktuálních trendů v oblasti analytického CRM a jejich porovnání se situací na reálném trhu CRM produktů.
Možnosti využití sociálních sítí v řízení lidských zdrojů
Libertin, Daniel ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Palíšková, Marcela (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá internetovými sociálními sítěmi a způsoby jejich využití v řízení lidských zdrojů. Cílem práce je na základě obsahové analýzy sociálních sítí a vyhodnocení výzkumu mezi organizacemi v ČR formulovat doporučení k efektivnější aplikaci internetových sociálních sítí či jejich nástrojů v oblasti řízení lidských zdrojů. Vedle toho studie identifikuje potenciál využití jednotlivých internetových sociálních sítí v konkrétních personálních činnostech. Práce sestává z části teoretické a části analytické. V teoretické části jsou nejprve popsány sociální sítě jako celek a poté je předložena deskripce jednotlivých nejpoužívanějších sítí. Analytická část se skládá ze tří kapitol: první z nich představuje obsahovou analýzu potenciálu využití sociálních sítí v příslušných personálních činnostech, druhá kapitola přináší popis a analýzu výsledků výzkumu na téma využití sociálních sítí v personální praxi českých organizací, a třetí obsahuje srovnání výstupů obou analýz, na jehož základě jsou formulována doporučení k efektivnějšímu uplatnění sociálních sítí v HR. Ze srovnání výstupů obou analýz vyplynulo, že využití v praxi odpovídá potenciálu pouze v případě LinkedInu, který je zdaleka nejrozšířenější sociální sítí v českých organizacích. Druhou nejpoužívanější sítí je Facebook, míra jeho využití ovšem plně neodpovídá možnostem, které nabízí, což v ještě větší míře platí i o dalších sociálních sítích, zejména pokud jde o jejich uplatnění v náboru pracovníků a HR marketingu, které skýtá ze všech personálních činností nejvyšší potenciál. Mezi návrhy, které práce formuluje pro účely využití sociálních sítí v personální praxi organizací v ČR, tedy patří především větší diverzifikace těchto nástrojů v náboru a HR marketingu, vedoucí k možnostem oslovení různých typů uchazečů o zaměstnání a k budování zaměstnavatelské značky, či ověřování informací o uchazečích na rozličných sociálních sítích, tedy pomocí co nejvíce zdrojů.
Sociální sítě v podnikové praxi a problematika jejich implementace
Uhlíř, Michal ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Cílem této práce je poskytnou vhled do problematiky podnikových sociálních sítí jako nástrojů typu ESN (Enterprise Social Network), dalších kolaborativních nástrojů a nástrojů sociální interakce, které mohou jejich uživatelům usnadnit jednotlivé pracovní úkony a zároveň tak přispívat k celkovému zvýšeni efektivity společnosti. Dále pak nabídnout seznámení s jejich nabízenými funkcemi a vlastnostmi, robustnostní a jednoduchostí, výhodami a nevýhodami. Zároveň nabízí praktický návod jak postupovat při implementaci podnikové sociální sítě, či jiného nástroje sociální interakce v praxi a čeho se zároveň vyvarovat. Celá práce je koncipována do tří částí, které jsou logicky propojeny. První část je teoretickou, kde je probrána základní problematika sociálních sítí jako takových. V druhé části je probrán pojem podnikových sociálních sítí, problematika jejich implementace a zároveň jsme seznámeni hlavními produkty na trhu. Třetí částí je vyhodnocení průzkumu o využívání sociálních sítí v podnikové praxi. Práce tak přináší komplexní náhled do problematiky podnikových sociálních sítí a jejich implementace.
Distribuce hudby českých interpretů po nástupu internetu
Lappyová, Nella ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Řiský, František (oponent)
Diplomová práce se zabývá aktuálním tématem ze světa hudby, distribucí hudby českých interpretů po nástupu Internetu. Práce je napsána zejména z praktického pohledu, přesto v úvodních kapitolách seznamuje čtenáře s teoretickými pojmy, jako jsou digitalizace, distribuce, Long-tail Theory či správa digitálních práv. Po uvedení do problematiky následuje analýza prodejů alb a skladeb na českém hudebním trhu, provedená na základě statistik Mezinárodní federace hudebního průmyslu IFPI. Další části práce se zaměřují na obchodní modely prodeje hudby, na prozkoumání placených hudebních služeb, dostupných pro český trh a na problematiku duševního vlastnictví. Prozkoumány jsou též aktuální trendy v oblasti hudby. Závěrečné kapitoly jsou věnovány průzkumu otázek týkajících se nákupu hudebních nahrávek spotřebiteli v databázi Market & Media & Lifestyle a vlastnímu výzkumu v podobě dotazníkového šetření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,229 záznamů.   začátekpředchozí977 - 986dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.