Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Význam a hodnota znalosti v kontextu informatizace socio-ekonomického prostředí
Řezníček, Václav ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Berka, Petr (oponent) ; Kučera, Petr (oponent) ; Mikulecký, Peter (oponent)
Cílem této významně multidisciplinárně orientované disertační práce je, jak plyne z jejího názvu, explikovat hodnotu a význam lidské znalosti v kontextu informatizace socio-ekonomického prostředí. Snaha podat plastický výklad se opírá o důkladné vymezení teoretických a metodologických východisek, při jejichž formulaci bylo zpracováno množství relevantních tuzemských i zahraničních pramenů. S využitím kvalitativních i kvantitativních výzkumných metod provedená kritická analýza pak poskytuje výsledky, které jsou v práci aplikovány na tři oblasti -- ekonomický systém, vzdělávání a informační management. Zejména problematika vzdělávání se přitom jeví jako zásadní. Ačkoli by se zde totiž mělo reagovat na v důsledku informatizace změněné podmínky, dochází k instrumentalizaci a fragmentizaci individuální znalosti. Závěry práce mimo jiné ukazují, že právě informatizace může k této fragmentizaci (a tedy ke snižování hodnoty znalosti) nezanedbatelně přispívat.
Vliv internetu na jednání člověka
Tischler, Jakub ; Řezníček, Václav (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Cílem této práce je diskutovat a analyzovat vliv internetu na jednání člověka. Ukazuje se, že v poslední době představuje prokrastinace na internetu stále větší problém. Ve společnosti dochází k přesunu priorit. Lidé stále častěji unikají do virtuálního světa, který se pro ně stává se velmi rychle návykovým, stejně jako droga. Závislost na něm může způsobit psychické problémy a zdravotní komplikace. Internet je dnes velmi často preferovaný zdroj informací. Ale jejich pravdivost už ověřujeme stále méně. Uživatelé se v tomto virtuálním světě bez ostychu uchylují ke lži. Internet je ale i prostředím, kde se stále vyvíjí něco nového. I lidské jednání díky internetu prochází změnou. Důkazem jsou stále se objevující fenomény. Uživatelé ztrácí přirozené zábrany a v touze být středem pozornosti v online světě neváhají ohrozit i svůj vlastní život.
Marketing ve virtuálním prostředí
Karásek, Pavel ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá online marketingem, jeho souvislostmi se 4P klasického marketingu a SEO optimalizací. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretickém oddílu jsou vysvětleny základní pojmy a oblasti online marketingu. Jsou zde srovnány 4P marketingu z pohledu internetem zprostředkovaného (virtuálního) a fyzického prostředí. Pro obě prostředí jsou uvedeny charakteristiky společně s jejich výhodami a nevýhodami. Praktická část se věnuje optimalizaci webu hotelu S.E.N. směrem k marketingovým potřebám jeho vlastníka. Při optimalizaci jsou použity techniky online marketingu vysvětlené v teoretické části. Výstupy optimalizace s dalšími doporučeními jsou zhodnoceny v závěru.
Analýza procesního rozvoje GreenCube s.r.o.
Bartaloš, Petr ; Kalina, Jaroslav (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá optimalizací podnikových procesů v telekomunikační společnosti pohledem řízení znalostí. Za tímto účelem je pozornost věnována těmto oblastem, a sice znalostnímu managementu jako takovému, metodikám implementace znalostního managementu, procesní analýze a optimalizaci procesů. Teoretická část se zabývá především vazbou mezi znalostním managementem a způsoby řízení společností. Představuje teoretický rámec nezbytný pro praktickou část práce, kde je v pilotním provozu pomocí vybrané metodiky implementován dohledový systém do prostředí vybrané společnosti.
Komunikace v prostředí internetu
Chadima, Antonín ; Řezníček, Václav (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou komunikace v prostředí internetu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, a to: internet, komunikace, média, informace a sociální sítě. Praktická část práce kriticky reflektuje problematiku, která se týká komunikace v prostředí internetu. Tato reflexe se soustředí na absenci řeči těla v internetové komunikaci a také na rozšiřování univerzalismu mezi internetovými uživateli. Dále jsou v této části zkoumána rizika, která jsou spojena s komunikací na sociálních sítích. Na základě této kritické reflexe je provedena analýza SWOT, jejíž výsledky prezentuje závěrečná část této práce. Závěr práce se soustředí na návrhy opatření, které by mohly zmírnit rizika vznikající při komunikaci přes internet.
Marketing v prostředí internetu a jeho význam v informační společnosti
Lovíšek, Marek ; Řezníček, Václav (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem. V práci budou představeny principy a nástroje internetového marketingu, které budou následně aplikovány na konkrétním případě drobného podnikatele v oboru stavebnictví. V první části práce bude reflektována současná situace. Cílem této části bude zhodnocení nástrojů internetového marketingu, zjištění syntéz a principů v této oblasti. Záměrem druhé části práce je výběr a aplikace nejefektivnějších fundamentů za použití co nejmenších nákladů. Dále se budu snažit zjistit, jaký vliv má internetový marketing na současnou společnost. Ukazuje se, že je již nedílnou součástí života všech uživatelů internetu. Představeny budou i situace, kdy nás internetový marketing ovlivňuje, aniž bychom si to uvědomovali.
Komunikace v informační společnosti
Fridel, Václav ; Řezníček, Václav (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o soudobé mezilidské komunikaci se zaměřením na komunikaci prostřednictvím internetu. Pro správné chápání souvislostí jsou vymezeny pro tuto problematiku důležité pojmy. Nejprve je definována informace, se kterou je spojena problematika zaměňování s pojmy jako data či znalosti. Poté je termín informace použit pro vysvětlení komunikace a následně její zařazení do kontextu dnešní doby. Další již z názvu práce patrný důležitý pojem, který je taktéž vymezován, je pojem informační společnost. Rovněž jsou řešeny termíny internet a kyberprostor, jejichž vztah je také diskutován. Posléze jsou všechny tyto pojmy užity při řešení vybraných problémů, mezi které patří například zaměňování výrazů informace a komunikace, pojednání o vybraných prostředcích umožňujících moderní nepřímou komunikaci a kritika vědění a vzdělání v kontextu informační společnosti. Řešena je zároveň i problematika dezinformace. Hlavním cílem práce je diskutovat a zhodnotit současný stav komunikace na internetu, její přínosy a rizika s ní spojená a navrhnout některá doporučení pro zlepšení tohoto stavu. Pomocí vyhledávání informací ve zdrojích, jejich následné analýzy a deskripce vyvozených závěrů je těchto cílů dosahováno, k čemuž rovněž napomáhá metoda sběru dat ve formě dotazníkového šetření a stejně tak vyhodnocení provedené SWOT analýzy pro zjištění současného stavu. Mezi závěrečná zjištění patří například skutečnost, že internet má jisté negativní dopady v oblasti mezilidské komunikace, které je třeba nejen z pohledu uživatele brát v potaz.
SEO analýza vybraného webu
Lysý, Vojtěch ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo popsat vybrané oblasti problematiky optimalizace pro vyhledávače, popsat životní cyklus webové stránky a uplatnit ho na konkrétním projektu a analyzovat vytvořené stránky na základě on-page faktorů. Cílů bylo dosaženo popsáním SEO technik, které se při optimalizaci využívají, a jejich následného aplikování při tvorbě webové stránky. Dále byl popsán životní cyklus stránky, který byl rozdělen do čtyř fází -- analýza a koncept, design, implementace a spuštění a měření. Posledním cílem, který patří do praktické části bakalářské práce, bylo analyzování on-page faktorů vytvořeného webu za použití vybraných analytických nástrojů. Práce by mohla být použita jako návod pro webmastery, kteří chtějí tvořit kvalitní a optimalizovaný web.
Aplikace principů user experience v procesu tvorby webové služby
Immerová, Kristýna ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent)
Cílem této práce je analyzovat a popsat proces návrhu webové služby a způsoby implementace principů User Experience jeho průběhu. V první části práce jsou definovány pojmy User Experience a webové služby. V druhé části je popsán samotný proces návrhu webové služby a metodiky pro aplikaci principů User Experience v tomto procesu. Praktická část práce představuje využití popsaných metod na reálných projektech firmy LMC, s.r.o. V práci se podařilo popsat optimální postup pro aplikaci principů User Experience při návrhu webové služby a popsat roli User Experience designéra v tomto procesu. Výsledky této práce umožňují pochopení této role při návrhu webových služeb a přínosu optimálních procesů pro vývoj služby.
Vliv internetu na společnost - virtuální realita
Neumann, Dominik ; Řezníček, Václav (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Tato práce si klade za cíl upozornit na některé problémy dnešní informační éry, ve které internet a informace jím zprostředkované hrají zásadní roli. Pro dosažení cíle práce bude využito kvantitativních a kvalitativních metod. Uvědomíme si nejen přesun tradičních vztahů na internet, ale také změnu v základních lidských činnostech. U otázky vlivu virtuální reality/virtuálního prostředí objevíme několik problémů, jako je například multitasking, kdy děláme několik věci najednou, ale žádnou na 100%. Dále pak problém soustředění se studentů na dané téma, jeho hloubkového zpracování s následnou interpretací výsledků. Pro naše účely je práce rozdělena do čtyř hlavních částí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
7 Řezníček, Vojtěch
3 Řezníček, Vít
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.