Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků
Matějka, Michal ; Plánková, Lucie (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti a loajality zákazníků společnosti GiTy, a.s. Teoretická část se věnuje problematice spokojenosti a loajality zákazníků a jejich zjišťováním. Dále se zabývá marketinkovým výzkumem se zaměřením na získávání informací pomocí dotazování. Praktická část práce obsahuje seznámení se společností, návrh výzkumu pomocí dotazování a metodiku analýzy dat. Tato část také popisuje firemní systém průběžného zjišťování spokojenosti zákazníků, jehož zavedení bylo cílem práce.
The Satisfaction Measurement of Students´ International Mobility at FBM BUT
Brziaková, Zuzana ; Laczová, Veronika (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with international education of tertiary students. It aims to measure satisfaction of tertiary students with current offer and service provided in area of mobility programmes by Faculty of Business and Management of Brno University of Technology. It contains suggestions for the improvement and enhancement of services and programme offer of international activities for students with the aim to increase satisfaction and the number of people interested in activities in a foreign environment.
Marketingový výzkum u spotřebitele
Nakano, Andrea ; Zadražil, Vojtěch (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem, konkrétně analýzou spokojenosti zákazníků pro supermarket Albert na Masarykově náměstí v Jihlavě. V první části této práce jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se daného tématu, ohledně procesu marketingového výzkumu, nákupního chování a spokojenosti zákazníka. V praktické části, na základě zjištěných a vyhodnocených informací získaných z výzkumu, je navrženo doporučení, které by mělo zvýšit úroveň spokojenosti současných i budoucích zákazníků a zlepšit konkurenceschopnost firmy na trhu.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení
Fajtová, Kamila ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků bezobalového obchodu NEBALENKA. Teoretická část práce je zaměřena na objasnění základních pojmů souvisejících s marketingovým výzkumem. V praktické části je provedena analýza podniku a získané informace z dotazníkového šetření jsou zpracovány a podrobně vyhodnoceny. Na základě výsledků tohoto výzkumu jsou navržena příslušná opatření a strategie vedoucí ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků u společnosti AUTO DORDA s.r.o.
Jirásková, Michaela ; Dlouhá, Štěpánka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce je věnována analýze spokojenosti zákazníků u společnosti AUTO DORDA s.r.o. Teoretická část je zaměřena na způsob analýzy spokojenosti zákazníka, tedy na marketingový výzkum a s ním pojmy spojené. Poznatky z teoretické části jsou využity v praktické části, kde jsou zhodnoceny výsledky výzkumu spokojenosti zákazníků provedeného společností GfK CZ. Na základě těchto výsledků byl sestaven dotazník na vybrané kritické oblasti a rozdán respondentům, tedy zákazníkům AUTO DORDA. Na základě získaných informací byly sestaveny návrhy a opatření směřující ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků analyzované společnosti.
Analýza spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře a návrhy na její zlepšení
Svoboda, Lukáš ; Pšenička, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na zvýšení spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře. Spokojenost zákazníků je klíčovou součástí pro udržení tržní pozice, dobrého jména společnosti a její růst. Spokojenost klientů je obzvláště důležitá v oblasti služeb, kam cestovní kancelář patří. Na základě dotazníkového šetření mezi zákazníky s využitím techniky NPS a modelu KANO jsou navržena opatření pro její zvýšení. Pomocí šetření mezi zákazníky jsou také získány podněty ke zlepšení propagace společnosti.
Spokojenost zákazníků
Vajsarová, Markéta ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků vybrané společnosti. V teoretické části jsou popsány důležité pojmy, ze kterých dále vychází následná analytická část. V analytické části je popsána stávající situace vybrané společnosti, její vnější a vnitřní marketingové prostřední, na tuto část dále navazuje dotazníkové šetření s vyhodnocením zjištěných výsledků. Poslední část diplomové práce se zabývá vlastními návrhy ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Lodesová, Romana ; Smola, Daniel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků ve Vinařství LAHOFER, a.s. Teoretická část je zaměřena na zákazníka, metody měření spokojenosti zákazníka a také na základní postupy a metody analýzy marketingového prostředí podniku. V praktické části je nejprve popsána a analyzována daná firma. Dále jsou na základě dotazníkového šetření zpracovány a vyhodnoceny výsledky průzkumu a stanoveny návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků ve společnosti Vinařství LAHOFER, a.s.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Killich, Ondřej ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá spokojeností a loajalitou klientů ke společnosti Kooperativa pojišťovna a.s., Vienna Insurance Group a jejímu produktu, investičnímu životnímu pojištění Perspektiva. Teoretická část vysvětlí základní pojmy související s touto problematikou, analytická část seznámí se společností, produktem a provedeným výzkumem. Závěrečná praktická část navrhuje na základě provedeného šetření moderními metodami doporučení změn, které zvýší úroveň spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Červenková, Jana ; Šupová, Ivana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře KM Travel a návrhy opatření na zlepšení její úrovně. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy, jako je marketingový výzkum, zákazník, spokojenost zákazníků a kvalita služeb. V praktické části je provedena analýza společnosti KM Travel a vyhodnocení získaných informací z dotazníků. Na základě vyhodnocení jsou navržena opatření a doporučení pro zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.