Název: Analýza spokojenosti zákazníků u společnosti AUTO DORDA s.r.o.
Překlad názvu: Customer Satisfaction Analysis for AUTO DORDA Ltd. Company
Autoři: Jirásková, Michaela ; Dlouhá, Štěpánka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; dotazování; marketingový výzkum; měření spokojenosti; spokojenost zákazníků; zákazník; customer; customer satisfaction; marketing research; questionnaire surfy; satisfaction measurement

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7130

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-589317


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet