Název: Analýza spokojenosti zákazníků
Překlad názvu: Customer satisfaction analysis
Autoři: Matějka, Michal ; Plánková, Lucie (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; dotazování; informační systém; loajalita zákazníka; marketingový výzkum; měření spokojenosti; primární údaje; spokojenost zákazníka; škálování; customer loyalty; customer satisfaction; information system; marketing research; primary information; questionnaire; satisfaction measurement; scales; survey

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/63979

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-611897


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet