Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  začátekpředchozí18 - 27  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mystery shopping a jeho využití v maloobchodě
Jech, David ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Záměrem mé práce je popsat stav a formu využívání Mystery shoppingu ve společnosti Globus a především využití této metody výzkumu, která zachycuje chování, vystupování, sortimentní odbornost a jednání našeho personálu při kontaktu se zákazníkem, jako vhodného nástroje pro získání informací o slabých a silných stránkách našich služeb, chování našich zaměstnanců, možnosti diferenciace od konkurence a také jako nástroje pro rozvoj a motivaci zaměstnanců.
Efektivní komunikace v prostředí multi-level marketingu
Klimek, Petr ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Tato bakalářská práce má za cíl představit koncept multi-level marketingu, zmapovat možnosti komunikace a identifikovat efektivní komunikační styl. Pro ověření vyřčených hypotéz a zjištění dalších poznatků je použit elektronický dotazník, který vyplnilo 218 respondentů. Výsledky jsou analyzovány a podrobně popsány. Je určen efektivní komunikační styl, který může být použit obchodníkem v multi-level marketingu a zároveň je popsáno schéma průběhu ideálního prodejního jednání. Poznatky a doporučení této práce mohou být využity nejen samostatnými prodejci v multi-level marketingu, ale také obchodníky v jiných odvětvích.
Software pro podporu in-house affiliate programu
RUCZKOWSKI, Lukáš
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem software pro podporu in-house affiliate programu. V teoretické části je vysvětlena problematika a výhody affiliate marketingu. V praktické části je provedena analýza existujících řešení a na základě dosažených výsledků je proveden návrh samotného software. Zvláštní důraz je kladen na řešení serverové části pro sledování konverzí. Výsledkem práce je model aplikace, který umožňuje dobře definovat požadavky na budovaný systém a získat přesnější představu o dalších možných nákladech pro jeho realizaci.
Obchodování komodit pohledem začínajícího tradera
Sodoma, Jiří ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Zámečník, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá obchodováním futures kontraktů na burze. Shrnuje poznatky autora o dané problematice a nabízí ucelený postup, jak s trhy zacházet. Rozebírá aspekty psychologie a money-managementu. Čtenáře provádí tvorbou obchodního plánu na základě back-testu a nasazením konkrétní strategie do simulovaného obchodování futures indexu e-mini Nasdaq-100.
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
PARDAMCOVÁ, Marie
Projekt ?Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů? (dále jen ?ADR?) přináší do České republiky inovativní a účinný nástroj obrany spotřebitele. Projekt působí od roku 2008, kdy proběhla nejprve pilotní fáze a poté došlo ke zhodnocení výsledků. Jednoduchý postup a hlavně bezplatnost jsou pro spotřebitele jistě kladnou stránkou projektu. Každý má nárok na bezplatnou radu na kontaktních místech, která jsou uvedena na internetových stránkách Ministerstva průmyslu a obchodu ČR, ale také u dalších organizacích, které na projektu s tímto ministerstvem spolupracují. Především se jedná o Hospodářskou komoru ČR. U projektu ADR je velkým problémem to, že oba způsoby řešení, jak mediace tak rozhodčí řízení, jsou dobrovolné, a proto více než 80 % podaných podnětů skončí nesoučinností protistrany. I kdyby k dohodě při mediaci došlo, je tato dohoda nezávazná. Rozhodčí řízení je za poplatek a většina spotřebitelů si ho stále stotožňuje se soudním řízením. Je zde však velký časový rozdíl v porovnání se soudním řízením, které může trvat i roky. Rozhodčí řízení a mediace v rámci ADR jsou obykle dokončeny do 60 dnů u složitějších případů do 90 dnů. Toto je u soudního řízení nedosažitelné. Pokud ale na rozhodčí řízení dojde, je výsledný rozhodčí nález závazný pro obě protistrany. Celá bakalářská práce byla zaměřena především na znalost ADR a spotřebitelských práv. Ukázalo se, že čtvrtina dotazovaných svá práva nezná. Znalost ADR byla také velmi slabá. Z výsledků výzkumu vyplynulo, že pouhých 14,4 % dotazovaných ví, co tento pojem znamená. Nicméně výsledy hodnocení ADR za období od 1. dubna 2008 do 31. ledna 2011 ukazují, že projekt má budoucnost. Podkladem pro toto tvrzení je statistika zaevidovaných případů, která má stále stoupající tendenci, ale na druhou stranu bez účinné propagace bude trvat dlouho, než se povědomí o této možnosti rozšíří mezi další spotřebitele. Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR vydalo v rámci pilotní fáze projektu informační leták, který však nebyl správným způsobem distribuován mezi spotřebitele. V České republice je důvodem nevzdělanosti spotřebitelů především náročné vyhledávání právních předpisů. Legislativa je pro českého spotřebitele nejen těžko k nalezení, ale je především nesrozumitelná. Dnes již naštěstí existuje mnoho internetových stránek, kde se dá potřebná informace v rychlosti a v kratší verzi nalézt. Podle vlastní zkušenosti však vím, že drtivá většina spotřebitelů vyhledává rady až po té, co například neuspěli s reklamací nebo se vyskytl jiný problém s obchodníkem.
Slevové obchody
Hejl, Jiří ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Tato práce je zaměřena na oblast slevových obchodů kolektivního nakupování na internetu. Jejím hlavním cílem je popsat koncept kolektivních nákupů, proces kampaně na slevovém serveru a analyzovat zkušenosti spotřebitelů a obchodníků. První kapitola se zabývá historií a počátky kolektivních nákupů na internetu i mimo něj. Druhá kapitola se zabývá konceptem kolektivního nakupování. Dále popisuje marketingové aktivity slevových serverů a úlohu agregátorů. Třetí kapitola popisuje situaci a vývoj na trhu ve světě a zejména v prostředí ČR. Ve čtvrté kapitole jsou rozebrány jednotlivé pohledy ze stran účastníků slevových obchodů. Pátá kapitola pokrývá legislativní a etickou stránkou. Šestá kapitola komplexně popisuje proces kampaně na slevovém serveru spolu s případovými studiemi. V sedmé kapitole se práce zabývá analýzou provedené ankety mezi nakupujícími a prodávajícími na slevových serverech.
Vnímání privátních značek mezi spotřebiteli
Partynglová, Hana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem práce je představit nabídku privátních značek vybraných obchodních řetězců a analyzovat vnímání privátních značek mezi spotřebiteli pomocí dotazníkového šetření. Sortiment s privátními značkami zahrnuje veškeré produkty, které pod vlastní značkou obchodník prodává. Obal je opatřen jménem a logem distributora, tudíž takto označený výrobek u jiného obchodníka nenajdeme. Pod privátní značkou jsou prodávány nejen potraviny a nápoje, jak tomu bylo dříve, ale nyní i drogerii, domácí spotřebiče, sportovní potřeby a další. Privátní značky představují výhody i nevýhody jak pro výrobce, tak i pro obchodníky a spotřebitele. Podle ceny a kvality produktů lze privátní značky rozdělit do třech kategorií -- ekonomické, standardní a speciální. Nejrozvinutější trh s privátními značkami najdeme ve Švýcarsku, podíl na trhu zde dosahuje 53 %. V České republice jejich podíl představuje téměř 35 %. Vlastní značky jsou zařazovány do sortimentu všech obchodních řetězců v ČR. Přední postavení náleží společnosti Tesco. Z výzkumu, který jsem provedla prostřednictvím dotazníkového šetření vyplývá, že privátní značky kupuje 85 % respondentů. Z výsledků se jeví jako nejdůležitější kritérium pro nákup privátních značek jejich nízká cena. Naopak proti nákupu se staví nedůvěra kupujících a nižší kvalita zboží.
Informace jako základ obchodování s akciemi
Mixánek, Lukáš ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent)
Cílem práce je charakterizovat význam informace a následně i znalostí jako základu pro aktivní obchodování na akciových trzích. Zmíněny jsou zcela stěžejní pojmy důvěryhodnosti informace, dezinformace a informační asymetrie, které mají zásadní vliv na chování jednotlivých účastníků trhu. V práci je detailněji analyzována teorie efektivních trhů a faktory, díky kterým již není schopná osvětlit vývoj a skutečnou podobu dnešních akciových trhů. Významná část práce je věnována analýze a definici informační potřeby jako základní podmínky k úspěšnému investičnímu rozhodování jedince, přičemž jsou naznačeny cesty k jejímu naplnění - včetně popisu a rozdělení využitelných informačních zdrojů. V práci nechybí popis a analýza několika obchodních strategií, které jsou přímo založeny na využití různých druhů informací. Součástí práce je rovněž prezentace a analýza výsledků šetření provedeného mezi reálnými investory.
Platební karty na internetu
Andr, Ondřej ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Kalina, Jaroslav (oponent)
Platba kartou po internetu je dnes jednou z nejpoužívanějších metod při nakupování zboží a služeb on-line. Správné zabezpečení takové platby, aby nemohlo dojít ke zneužití zákazníkových osobních údajů a následné neoprávněné manipulaci s jeho bankovním účtem, je jedním ze základních cílů každého obchodníka. Bezpečnost tohoto způsobu nakupování dělí veřejnost na dva základní tábory -- ten, který ji zpochybňuje, kde panují obavy a strach, a ten, který zarytě tvrdí, že bezpečnost nákupu platební kartou po internetu je v dnešní moderní době stoprocentní. Tato práce se zabývá tématem zabezpečení on-line nakupování, definuje prostředky posilující tuto bezpečnost, celosvětové současné a budoucí trendy, a představuje metody, pomocí kterých podvodník získává a zneužívá osobní informace jiných osob.
Analýza zúčtování operací prováděných platební kartou
Hryzbylová, Martina ; Schlossberger, Otakar (vedoucí práce) ; Tuček, Miroslav (oponent)
Práce se zaměřuje na platební karty zejména z pohledu zpracování transakcí. První část obsahuje základní informace o kartách, druhá analyzuje proces zpracování a zúčtování bezhotovostní platby kartou v obchodě. Důraz je kladen zejména na poplatky spojené s transakcí. Analyzovány jsou jak poplatky mezi institucemi, tak poplatky klientů - držitelů karet. Rovněž je provedena analýza poplatků účtovaných klientům na základě dat jedenácti bank v ČR.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   začátekpředchozí18 - 27  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.