Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 102 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Konstrukce palubního počítače pro motocykl
Rulc, Martin ; Široký, Daniel (oponent) ; Šteffan, Pavel (vedoucí práce)
Předkládaná práce se zabývá návrhem a realizací Palubního počítače pro motocykl sloužícího především jako informační prvek o rychlosti a spotřebě paliva motocyklu. Základním zaměřením práce je návrh zařízení s grafickým displejem, který bude zobrazovat naměřené údaje o rychlosti motocyklu, jeho spotřebě, otáčkách motoru, napětí palubní sítě, velikosti nabíjecího proudu, teplotě motoru a okolní teplotě. Všechna naměřená data budou ukládána na paměťovou kartu. Pro pohodlné pohybování v menu zařízení bude použit dotykový displej.
Objekt hlavní tribuny a ředitelství Velké ceny Brna
Bláha, Pavel ; Marek, Jiří (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Můj diplomový projekt je návrhem objektu hlavní tribuny a ředitelství závodů Velké ceny města Brna. Objekt se nachází v blízkosti Ostrovačic a Brna-Žebětína. Jedná se o dvoupodlažní stavbu tvořenou ocelovou konstrukci a pětipodlažní železobetonový skelet. Základy tvoří základové patky a pasy.
Jednoválcové motory kategorie enduro
Svoboda, Tomáš ; Beran, Martin (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na popis konstrukce, která je typická pro motor enduro motocyklu a popi-suje jeho hlavní části. Další náplní práce je shrnutí informací o vybraných typech enduro motocyklů a jejich pohonných jednotkách. Výkon každého motocyklu je zobrazen výstupním grafem z dynamometru. Dále jsou popsány servisní intervaly vybraných motocyklů, které odpovídají dosahovaným výkonům. Motory enduro motocyklů byly porovnány s motory motokrosových motocyklů
Návrh moderního spalovacího motoru konstrukce V8
Šebesta, Radek ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem konstrukčního řešení vidlicového osmiválcového motoru s požadavkem malých rozměrů a nízké hmotnosti, za použití velkosériově vyráběných komponentů z jiných motorů. Snahou bylo všechny výchozí komponenty převést na 3-D modely v programu Pro/Engineer, vytvořit potřebné nové díly a sestavit do jednoho celku. Hlavní částí konstrukce byl návrh nové klikové hřídele, klikové skříně a mazacího systému motoru. Kliková skříň byla podrobena výpočtové analýze v programu Pro/Mechanica, využívající k výpočtu MKP.
Vybrané jízdní manévry motocyklistů
Kriegsmann, Luděk ; Bradáč, Albert (oponent) ; Semela, Marek (vedoucí práce)
Celá diplomová práce je koncipována na dvě části. První část je zaměřena na teoretický popis konstrukce motocyklů. Zejména se teoretická část zabývá popisem typů motocyklů, typů rámů, typů odpružení a popisem brzdových systémů užívaných na motocyklech. V teoretické části jsou řešeny také hlavní parametry motocyklu, které ovlivňují ovladatelnost a stabilitu motocyklu při jízdě. V poslední teoretické části je řešena technika jízda na motocyklu. Druhá část je zaměřena přímo na provedení experimentu. Experiment sestává celkem z měření pěti disciplín a to měření zrychlení, měření brzdného zpomalení pomocí brzd, měření zpomalení motorem, měření výjezdu z křižovatky a měření příčného přemístění. Měření se zúčastnilo osm motocyklů. Hlavními výstupy z měření jsou časové údaje, hodnoty zpomalení a příčného zrychlení.
Stabilizační systémy jednostopých vozidel
Honek, Bohumil ; Tobiáš, Martin (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
V rámci této bakalářské práce vzniknul ucelený přehled a popis stabilizačních systémů jednostopých vozidel, mechanických i elektronických. Je zde rozebrán též vliv konstrukce motocyklu na jeho stabilitu a jízdní dynamiku včetně stručného historického vývoje jednotlivých komponent. Práce dále poskytuje výhled do blízké budoucnosti v oblasti stability motocyklů a strojů jim podobných, včetně autorova kritického zhodnocení.
Zkušební stanoviště pro měření výkonu motocyklů
Hanuš, Michal ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá realizací projektu dynamometru pro motocykly. Tento projekt je spjat s měřením výkonu, měřením točivého momentu a optimalizací funkce dvoudobých motorů. Úvod se zabývá volbou dynamometru pro měření výkonu a krouticího momentu motocyklu, při zachování cenové dostupnosti celého systému. Na základě rešerše je vybrané řešení realizováno.
Koncepční návrh přestavby motocyklu na elektrický pohon
Roman, David ; Zeizinger, Lukáš (oponent) ; Böhm, Michael (vedoucí práce)
Práce se zabývá studií aktuální nabídky elektromotocyklů, jednotlivých konstrukčních prvků a koncepcí použití elektromotoru a baterie. Dále se v práci srovnávají provozní náklady konvenčních spalovacích motorů a elektromotorů. Stěžejní částí práce je návrh kapacity baterie motocyklu, který se přestavuje z konvenčního spalovacího motoru na motor elektrický, a zvolení vhodné koncepce uložení motoru a baterie, aby nebyla výrazně ovlivněna dynamika motocyklu.
Úprava přední vidlice motocyklu
Smolka, Josef ; Porteš, Petr (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
Cílem této práce je vyšetření silového zatížení nosníků přední teleskopické vidlice motocyklu a dopad tohoto působení na konstrukci nosníků. Vyšetření silového působení v uložení vidlice je řešeno matematickým modelem v prostředí Adams View na základě vypočtených a experimentálně určených parametrech. Podařilo se shromáždit řadu dat a parametrů motocyklu Triumph Daytona 955i. Vytvořený model dosahuje vysoké přesnosti z hlediska kinematiky motocyklu. Přínosem této práce je získání přehledu o silách působících v zavěšení předního kola motocyklu.
Motory sportovních silničních motocyklů
Létal, Filip ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je rozbor motorů silničních sportovních motocyklů a jejich technologií, které jsou v současnosti využívány v produkci sériových motocyklů. V první části práce je základní rozdělení současných motocyklových motorů podle počtu válců a jejich uspořádání. Také jsou ke každé motorové kategorii uvedeni její typičtí zástupci. V druhé části práce je uveden rozbor motorů supersportovních motocyklů. Jednotlivé díly motoru jsou rozděleny do kapitol. V každé kapitole je proveden rozbor daného dílu motoru. Jedná se o popis funkce dílu, konstrukce, případně o směr, kterým se vývoj ubírá. Dále je uvedeno srovnání vybraných motocyklů a jejich motorů. V závěru práce je uvedeno zhodnocení současných technologií.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 102 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.