Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 271 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rám závodního automobilu kategorie E2
Šikuta, Lukáš ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem nosného rámu sportovního vozu kategorie E2 z hliníkového sendviče, návrhem trubkového bezpečnostního rámu a zároveň koncepčním řešením zavěšení motoru. V textu jsou obsaženy MKP analýzy torzní tuhosti rámu a pevnostních vlastností bezpečnostního rámu.
Zvýšení výkonových parametrů motoru Honda 1.6
Opluštil, Vít ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je popis a možnosti úprav čtyřdobého spalovacího motoru, rozbor jednotlivých variant a nalezení nejúčinnější úpravy pro zadaný typ motoru. V další části práce se autor věnuje výpočtovému návrhu turbodmychadla, zvoleného pro úpravu motoru přeplňováním. Součástí práce je návrhový výpočet pro volbu turbodmychadla, následně je sestaven matematický model zadaného motoru v programu Lotus Engine Simulation a na závěr jsou prezentovány výsledky.
Konstrukce malosériových sportovních automobilů
Brhel, Štěpán ; Beran, Martin (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vypracování přehledu použitých řešení podvozků a karoserií malosériových sportovních vozů. Dále volba vhodných hnacích ústrojí, tedy motorů a převodovek. Poslední část je pak věnována legislativě upravují schvalování malosériových vozů pro běžný silniční provoz. Závěr obsahuje přehled nejčastějších řešení.
Návrh sacího traktu s variabilní délkou pro experimentální zážehový motor
Jelínek, Petr ; Svída, David (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o sacím traktu čtyřdobého spalovacího motoru a jeho plnící účinnosti a možnostech, jak tuto účinnost zvýšit a následně o optimalizování průběhu točivého momentu a výkonu u zadaného sériového spalovacího motoru. Na konci diplomové práce je návrh 3D modelu sacího potrubí.
Stanoviště pro měření ventilových rozvodů
Martinček, Matej ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá rozvodovými mechanizmami spaľovacích motorov. Pre správnu funkciu mechanizmov a pre budúci vývoj je potrebné zistiť ich charakteristiky. Jednou z charakteristík je aj zdvih ventilov v závislosti na pootočení vačkového hriadeľa. Preto bolo navrhnuté a zostrojené univerzálne stanovisko, na ktorom je možné priebeh týchto charakteristík odmerať.
Snižování produkce škodlivin ve výfukových plynech moderních motorů
Matuška, Jaroslav ; Svída, David (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na snižování produkce škodlivin ve výfukových plynech moderních spalovacích motorů. Popisuje dílčí sledované nežádoucí emise a legislativu, která reguluje jejich podíl ve výfukových plynech. Zabývá se jednotlivými metodami a možnostmi redukce obsahu škodlivin ve výfukových plynech a nastiňuje trendy a budoucnost v této oblasti inženýrství.
Camshaft design for Miller cycle engine
Dúlovcová, Gabriela ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
The main aim of this thesis is the analysis of influence of inlet valve opening length and compression ratio on performance and thermodynamic parameters of Miller cycle using GT-SUITE software. Next step was an optimization of inlet and exhaust valve timing with goal of increasing motor effective power. For chosen option was designed cam shaft with regard of kinematic and dynamic magnitude courses.
Matematický model řídicí jednotky CR
Kučera, Vlastimil ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Řízení spalovacího motoru je jedna z nejklíčovějších disciplín při jeho aplikaci a má přímý vliv na jeho výsledné charakteristiky. Diplomová práce ukazuje přípravu zkušebního motoru i jeho instalaci na zkušební stanoviště. Popisuje měření a zpracování dat potřebných k řízení naftového motoru s palivovým systémem common-rail a jejich následnou aplikaci při tvorbě matematického modelu řízení v programu GT-SUITE.
Sací a výfukové potrubí motoru pro nákladní automobil
Koksa, David ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením termodynamického modelu vznětového motoru pro nákladní automobil. Po vytvoření modelu jsou na základě simulací navrženy nové sací a výfukové potrubí. Navržené varianty potrubí jsou porovnány se sériovým provedením. Po zhodnocení jednotlivých variant je vybrána finální verze nového potrubí, pro kterou je sestaven 3D model.
Návrh a optimalizace ojnice motoru závodního automobilu
Ulman, Jaroslav ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a optimalizací ojnice motoru závodního automobilu. Na začátku celé práce je vytvořen 3D-model ojnice, ze kterého se pak v průběhu celé práce vychází. Potom je provedena analýza napjatosti stávajícího modelu a na základě získaných výsledků jsou provedeny konstrukční změny v řešení ojnice. Nově upravená ojnice je opět zanalyzována s užitím MKP a nově získané výsledky jsou porovnány s výsledky původního modelu ojnice. Závěr práce se zabývá citlivostní analýzou vybraných parametrů ojnice a jejich míru vlivu změny na výslednou pevnost ojnice.Potom je provedeno zhodnocení všech výsledků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 271 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Beran, M.
4 Beran, Marek
2 Beran, Matěj
6 Beran, Michal
4 Beran, Milan
4 Beran, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.