Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,519 záznamů.  začátekpředchozí753 - 762dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.06 vteřin. 
Mateřská škola Modřínová
Cabejšek, David ; Spáčil, Miroslav (oponent) ; Sedláková, Markéta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je zpracování projektové dokumentace pro provádění stavby pro novostavbu mateřské školky, která se nachází v obci Moravany u Brna. Záměrem je vytvořit funkční dispoziční řešení zohledňující každodenní provoz. Mateřská škola je dispozičně řešena pro vzdělávání a výchovu celkem 40 dětí, součástí jsou i prostory pro zájmové kroužky. Objekt je dvoupodlažní nepodsklepený. Nosné zdivo je z vápenopískových tvárnice, celý objekt bude opatřen kontaktním zateplovacím systémem. Střecha je navržena jednoplášťová plochá. Stropní konstrukce tvoří předpjaté stropní panely. Schodiště je navrženo dvouramenné železobetonové. Celá stavba je založena na základových pasech.
Mateřská škola v Čelákovicích, příprava realizace stavby
Sikora, Marek ; Kratochvílová, Erika (oponent) ; Šlanhof, Jiří (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je zpracování přípravy realizace stavby Mateřské školy v obci Čelákovice. Práce obsahuje technickou zprávu ke stavebně technologickému projektu, návrh hlavních stavebních mechanismů s návrhem dopravních tras, zařízení staveniště, časový a finanční plán hlavního stavebního objektu, technologický předpis pro provádění jednoplášťové ploché střechy a kontrolní a zkušební plán.
Vybrané části stavebně technologického projektu mateřské školy v Brně
Bartek, Petr ; Doubek, Rostislav (oponent) ; Motyčka, Vít (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je stavebně technologická příprava výstavby dvoupatrové mateřské školy v brněnské městské části Bystrc. Součástí práce je technická zpráva, časový a finanční plán objektový, projekt zařízení staveniště, hluková studie, technické zprávy a kontrolní a zkušební plány pro konstrukci monolitických stropních desek a předpjatých stropních desek Spiroll, studie bednění, strojní sestava hlavních mechanizmů použitých během výstavby, dále časový plán, potřebný počet pracovníků a položkový rozpočet hrubé stavby, ale také rozpočet pro celou stavbu dle THÚ a srovnávací studie zvedacích mechanizmů. Dále jsou v přílohové části vypracována schémata postupu a přístupu k výstavbě v jejích různých etapách.
Hodnocení ekonomické efektivnosti projektu výstavby mateřské školy
Pelikánová, Kateřina ; Bartošová, Hana (oponent) ; Korytárová, Jana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá projektem výstavby mateřské školy v obci Svatobořice-Mistřín. Práce se zaměřuje na hodnocení ekonomické efektivnosti projektu formou CBA analýzy, na základě které je možné vyhodnotit, zda je projekt vhodný či nevhodný pro realizaci. V teoretické části popisuje životní cyklus projektu, financování projektů, ekonomické hodnocení investice, metody hodnocení a analýzu nákladů a užitků.
Energetický audit
Peichl, Petr ; Počinková, Marcela (oponent) ; Horák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním energetického auditu objektu Mateřské školy Špálova v Ostravě, dle vyhlášky č. 480/2012 Sb. v platném znění. Dělí se na tři části. První se týká problematiky návrhu fotovoltaických elektráren v energetickém auditu, druhá část analyzuje výpočtové postupy při návrhu energeticky úsporných opatřeních a třetí část kompletizuje energetický audit dle požadavků výše popsané vyhlášky.
Předškolní vzdělávání a tendence jeho vývoje
Sládková, Marie ; Veteška, Jaroslav (oponent)
Rigorózní práce se zabývá vývojem předškolního vzdělávání v České republice se zaměřením na časové období školních roků 2005/2006 - 2015/2016. Toto období bylo zvoleno z důvodu, že záměrem autorky bylo posoudit delší časové období na základě údajů ve výročních zprávách ČŠI. V době tvorby práce byla dostupná výroční zpráva za poslední uvedený školní rok. Cílem je identifikovat a vyhodnotit tendence v předškolním vzdělávání s vymezením daného časového rozmezí. Text je rozdělen do několika částí, kdy se zabývá předškolním vzděláváním v ČR. V teoretické části práce nastiňuje vývoj předškolních institucí a vnější podmínky předškolního vzdělávání. Popisuje stav jednotlivých segmentů, které jsou součástí předškolního vzdělávání. Přináší analýzu kurikulárních dokumentů, zmiňuje se o současné situaci v odborné přípravě předškolních pedagogů a udává tendence v této oblasti. Další oblast je věnována náhledu na předškolní vzdělávání v některých evropských zemích. V důsledku toho, že se ve výzkumné části práce věnuje ředitelům škol, je nabídnut pohled na specifiku výkonu této funkce. Jelikož práce nabízí analýzu výročních zpráv ČŠI, text pojednává o jejich významu a o činnosti ČŠI. Výzkumná část se zabývá komparativní analýzou dat získaných z výročních zpráv ČŠI za období deseti školních roků se zaměřením na...
Kompetenční model ředitelky mateřské školy
Hlásecká, Zuzana ; Svobodová, Zuzana (vedoucí práce) ; Pavlov, Ivan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá kompetencemi ředitelky mateřské školy. Cílem práce je vytvoření návrhu kompetenčního modelu ředitelky mateřské školy. V teoretické části pomocí odborné literatury vymezuje pojem kompetence a označuje kompetence potřebné pro vedoucí zaměstnance. Popisuje druhy kompetencí a vznik, druhy a využití kompetenčních modelů. V empirické části je na základě analýzy rozhovorů a myšlenkových map dotazovaných ředitelek mateřských škol vytvořen návrh kompetenčního modelu pro ředitelku mateřské školy. Práce je určena pro budoucí ředitelky mateřské školy, které se chystají ke konkurznímu řízení, ale také ji lze využít pro identifikaci oblastí, které by mohli či měli stávající ředitelé mateřských škol a případně jejich zástupci dále rozvíjet v rámci svého profesního rozvoje a také jako inspirace pro vytvoření vlastního kompetenčního modelu vedoucího pracovníka mateřské školy.
Hudebně-pedagogické dílo Emila Hradeckého a jeho využití v mateřské škole
Petrusová, Monika ; Hurníková, Kateřina (vedoucí práce) ; Kmentová, Milena (oponent)
Diplomová práce se zabývá hudebně-pedagogickou tvorbou Emila Hradeckého. Teoretická část mapuje osobnost a hudební tvorbu Emila Hradeckého a stručně charakterizuje klavírní skladbu. Dále se práce zaměřuje na oblast hudebního vývoje předškolního dítěte, popisuje hudební činnosti a objasňuje hudebně-výchovný proces z Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. Praktická část vychází z dotazníkového šetření učitelek mateřských škol, jehož hlavním cílem je zjistit, v jaké míře využívají učitelé hudebně-pedagogické dílo Emila Hradeckého ve své pedagogické práci. Dílčími cíli je zmapovat subjektivní postoje učitelek mateřských škol k zařazování hudebních činností do praxe a dále zjistit, jaké konkrétní hudební materiály učitelky od E. Hradeckého znají a s kterými v mateřské škole nejraději pracují. Na základě vyhodnocení výzkumu je druhým hlavním cílem diplomové práce vytvořit návrh modelových situací, ve kterých budou prakticky využity klavírní miniatury Emila Hradeckého v hudebních a dalších esteticko-výchovných činnostech v mateřské škole. Klíčová slova klavírní miniatury, Emil Hradecký, hudební činnosti, modelová situace, mateřská škola, dítě předškolního věku
Logopedická intervence v mateřských školách v podhůří Orlických hor
Urbanová, Marcela ; Klenková, Jiřina (vedoucí práce) ; Horynová, Jana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena speciálně pedagogicky. Cílem je zjistit a popsat, zda a jaké je zajištění logopedické intervence v běžných mateřských školách v podhůří Orlických hor. Práce je členěna na pět kapitol, čtyři kapitoly jsou teoretické a kapitola pátá praktická. V první kapitole je přiblíženo, jakým způsobem předškolní vzdělávání funguje v České republice. Jak je zajištěno po stránce legislativní, kapitola objasňuje systém kurikulárních dokumentů, který je v naší republice stanoven, a zejména pak rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Druhá kapitola popisuje vývoj dítěte předškolního věku po všech stránkách jeho osobnosti a také objasňuje vývoj dětské řeči. Ve třetí kapitole jsou přiblíženy nejčastější typy narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního věku. Ve čtvrté kapitole je přiblížena logopedická intervence, kterou je možné poskytovat v České republice. Pátá kapitola představuje výzkum smíšeného charakteru, při kterém byla použita kvalitativní metoda rozhovoru, kvantitativní metoda dotazníku, dále nestrukturované pozorování a srovnávací analýza mezi mateřskými školami. V kapitole jsou vymezeny cíle a metody práce, stanoveny hypotézy a výzkumný vzorek. Výzkumné šetření je závěrečně shrnuto a doplněno návrhy pro praxi. KLÍČOVÁ SLOVA logopedická intervence, logoped,...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,519 záznamů.   začátekpředchozí753 - 762dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.