Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Facing new challenges of digitalization in internal communications
Iltis, Martin Erik ; Poucha, Tomáš (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
(abstrakt) Jak komunikují komerční organizace směrem k zaměstnancům v době digitalizace? A daří se jim naplňovat specifické potřeby svých zaměstnanců? Tato práce se pokouší zmapovat interní komunikaci jakožto komplexní obor v kontextu se současnými trendy, které mají nepopiratelný vliv na současnou podobu komunikace. Díky technologickému pokroku a novým nástrojům, interní komunikace čelí řadě výzev, jakým jsou například odliv zájmu o informace či schopnost správného zacílení komunikace. V teoretické části této práce se pokusím vysvětlit obecnou představu komunikace v organizaci, její funkce, cíle a také strategii. V následujících kapitolách představím kanály, které jsou hojně využívány pro komunikaci na zaměstnance. Vzhledem k tomu, že na měření efektivity komunikace je kladen stále větší důraz, vytyčil jsem základní metriky, které by se v interní komunikaci měly sledovat. Komunikace v éře digitalizace je bezesporu velkým oříškem a je nutné ji nadále přizpůsobovat, aby splňovala potřeby cílové skupiny, k níž komunikujeme. Co když ale výzva nespočívá v nejnovějších výdobytcích moderních technologií, ale ve zpátečnickém uvažování cílové skupiny? V praktické části jsem toto ukázal na názorném příkladu - nadnárodní společnost Siemens AG nedávno představila digitální nástroj k informování svých...
Analýza systému interní komunikace v konkrétní organizaci
Brabcová, Iveta ; Fonferová, Ľudmila (vedoucí práce) ; Kučerová, Helena (oponent)
Tématem bakalářské práce je analýza systému interní komunikace v konkrétní organizaci. První části je definován pojem informace, rozebírány teoretické pojmy vážící se k tématu komunikace, systém komunikačních kanálů vnitropodnikové komunikace. V druhé části je zpracována analýzu interní komunikace v nadnárodní oděvní organizaci Takko Fashion, s. r. o., provedu průzkum jejích informačních toků a zdrojů a vytvořím grafické schéma organizace vnitropodnikové komunikační sítě. Formou dotazníků zjistím, jaký efekt mají na zaměstnance. V závěru se shrnují výsledky a je navrhnuto řešení eliminující bariéry podnikové komunikace. Klíčová slova interní komunikace, komunikace v organizaci, organizace podniku, manažerská komunikace, sociální komunikace, komunikace, podnikové systémy, organizační struktura
Komunikační proces mezi zaměstnanci v přímé péči v domově sociální péče v návaznosti na standardy kvality sociálních služeb: analýza stavu a zavedení změn ve struktuře multidisciplinární porady zaměstnanců
Medková, Tereza ; Tollarová, Blanka (vedoucí práce) ; Vrzáček, Petr (oponent)
Tato práce pojednává o komunikačním procesu mezi zaměstnanci v přímé péči v rámci Domova sociální péče (zařízení si nepřeje být jmenováno). Dále potom o zavádění změny ve struktuře multidisciplinární porady zaměstnanců přímé péče tohoto Domova za účelem zvýšení kvality týmové spolupráce a lepšího naplnění standardů kvality sociálních služeb. V teoretické části se autorka ve čtyřech kapitolách z důvodu vymezení zkoumané oblasti věnuje úvodu k tématům mezilidské komunikace a komunikace v organizacích. Za stejným účelem dále pojednává o pracovních týmech, jejich tvorbě, vedení a týmových rolích. Předposlední kapitola teorie se zabývá poradami, jejich přínosy, typy a zásadami úspěšného vedení. Část končí zasazením komunikačního procesu v domově sociální péče do konceptu standardů kvality sociálních služeb. Praktická část obsahuje diagnostiku komunikačních procesů mezi pracovníky v přímé péči v Domově sociální péče, na jejímž základě byla spatřena potřeba změny ve struktuře multidisciplinární porady zaměstnanců. Další kapitoly se zabývají procesem této změny od vytyčení požadovaného cíle, přes diagnostiku současného stavu porady prostřednictvím kvalitativního výzkumu, až po vytvoření nového metodického pokynu k multidisciplinární poradě zaměstnanců. Klíčová slova: komunikační proces v sociálních...
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Holeček, Petr ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Stanislav, Stanislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikací v manažerské praxi. Cílem práce je zjistit, jaký význam přisuzují manažeři konkrétním prvkům komunikace. Každý z nás vnímá komunikaci jako přirozenou a běžnou činnost. Ovšem komunikace by měla vždy odpovídat tomu, k jakému účelu slouží a jakým stylem má být využita. Ve spojení s manažerskou činností se jedná již o komunikaci na vyšší úrovni s jejími určitými aspekty. Právě nastavení efektivní komunikace je nezbytné pro činnost podniku, který jedině tak může obstát v konkurenci. Komunikace je také rovněž důležitou součástí aktivit podniku, jelikož právě manažerská komunikace významně ovlivňuje nejen prosperitu podniku a jeho fungování, ale také spokojenost zaměstnanců a schopnost je motivovat tak, aby dosahovali vytyčených cílů. Manažerská komunikace také přispívá k zvládnutí komunikace manažerů a rozvíjí jejich schopnosti. Výstupy, které získáme pomocí zpracování dat, mohou posloužit všem manažerům účastnících se výzkumu, pomocí nichž jsme získali data v dotazníkovém šetření. Mohou se pak aplikovat nejen v jejich činnosti, ale také pro ostatní pracovníky v podniku.
The communication in the international student organisation
Bódiová, Zuzana ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Zehnálek, Vojtěch (oponent)
Cieľom bakalárskej práce ,,Komunikácia v medzinárodnej študentskej organizácií" je analýza adaptačného procesu novoprijatých členov v pražskej pobočke organizácie AIESEC, a to na základe lokálnej tréningovej konferencie Let's Prague. Teoretická časť sa venuje pochopeniu procesu komunikácie v pracovnom prostredí, adaptácií, významu psychologickej zmluvy a angažovanosti zamestnancov. V závere je priblížená problematika neziskových organizácií. V praktickej časti je popísaná organizácia AIESEC, jej štruktúra, kultúra, komunikácia a význam konferencií ako súčasť ďalšieho vzdelania členov. Na základe výstupu z viacerých pološtruktúrovaných rozhovorov bol vytvorený dotazník, pričom výsledky sú interpretované z hľadiska úspešnosti adaptačného procesu nových členov. S pomocou interných dokumentov a analýzy adaptačných nástrojov sú v praktickej časti ponúkané odporúčania pre vedenie pražskej pobočky, ako zvýšiť efektívnosť zoznámenia nových členov s organizáciou a ich úlohou v nej.
Analýza vnitřní komunikace ve firmě OSMA
Maršálová, Kateřina ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Tématem této diplomové práce je vnitřní komunikace ve firmě OSMA zpracování plastů, s.r.o.. Cílem je pak zjistit způsoby a kvalitu komunikace v této firmě. Práce je rozdělena na tři části. Na začátku jsou vymezena metodologická východiska- cíl a předmět práce, hypotézy o komunikaci ve firmě OSMA a metodika řešení. Následuje teoretická část, kde je komunikace nejprve zasazena do širšího kontextu komunikace sociální a následně je podrobněji zaměřena na vnitřní komunikaci v organizaci. Stěžejní části této práce je část praktická. Ta zahrnuje interpretaci výsledků, ověření stanovených hypotéz a náměty k řešení zjištěných nedostatků.
Interakce a komunikace v organizaci
MATEJOVÁ, Petra
Hlavním cílem této práce bylo zjistit, jestli komunikace v organizaci a vztahy mezi pracovníky mají vliv na efektivitu práce ve firmě. V teoretické části bylo přiblíženo, co je to komunikace, její druhy, funkce etc. Další na co bylo poukázáno, jsou interakce a asertivita. V praktické části je popsán způsob výzkumu, který byl prováděn kvantitativní a kvalitativní metodou v pobočce České pošty Písek 1. Dotazníky byly rozdány mezi řadové pracovníky a rozhovory se prováděly s vedoucími pracovníky. Také bylo provedeno pozorování. Ze získaných dat výzkumu byla potvrzena hypotéza. Velmi důležité jsou kvalitní informace, komunikace a dobré vztahy mezi pracovníky. Doporučení, která jsem vytvořila pro firmu, se zaměřují na hodnocení pracovníků, dále na zmiňovanou kvalitu, množství informací a na jejich včasné šíření. Změna strategie a definování cílů, které by zaměstnance celé České pošty, s.p. lépe informovalo o budoucích pracovních změnách. Zaměstnanci by pracovali efektivněji.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.