Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3,050 záznamů.  začátekpředchozí2031 - 2040dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Základ úspěšné motivace týmu
Brabcová, Lenka ; Kraváček, Ivo (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tématem této práce je zjištění, jaké motivační faktory ovlivňují vyšší pracovní nasazení ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. Zajímaly mě především důvody, které vedou k nedostatečné pracovní motivaci zaměstnanců a jak je možné tuto motivaci zlepšit. Bylo provedeno dotazníkové šetření. Následně jsem dospěla k názoru, že finanční motivace je dostatečná, ale není uspokojena touha po silném a zkušeném vedení.
Zhodnocení změn přístupu společnosti Berlitz ke strategii
Jandová, Michaela ; Novotná, Hana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh komunikačního mixu společnosti a následné zhodnocení dopadu změn přístupu společnosti k vlastní firemní strategii. Pro tento účel byla vybrána jazyková škola Berlitz Schools of Languages, spol. s r.o. Práce obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingu, analýzu firmy a analýzu trhu. Cílem předkládané práce je navrhnout změny, které zvýší konkurenceschopnost firmy a zhodnotit přijaté změny v přístupu ke strategii.
Návrh komunikačního mixu firmy
Havlíčková, Romana ; Fiala, Roman (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá sestavením komunikačního mixu pro společnost M-soft, spol. s. r. o., která provozuje internetové služby a zabývá se prodejem výpočetní techniky. Práce zkoumá společnost, analyzuje komunikační mix a okolí a navrhuje vhodnou kombinaci nástrojů komunikačního mixu.
Návrh interní komunikace pro Tribun EU s.r.o.
Černá, Marie ; Janík, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem interní komunikace ve společnosti Tribun EU s. r.o. Je rozdělena na dvě části. V první teoretické části jsou popsány metody a průběh komunikace ve společnosti. Druhá část je zaměřena na hodnocení a nalezení konkrétního řešení pro existující firmu.
Návrh komunikační strategie v podniku AC Word
Holíková, Lucie ; Kovács,, Jan (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační strategii ve firmě. Zabývá se teoretickými východisky, které se týkají především problematiky marketingu. Cílem práce je analyzovat vybranou firmu, její komunikační strategii a nalézt nedostatky v komunikaci se zákazníkem. Nejdůležitějším bodem je návrh možného řešení stávající situace a zavedení tohoto návrhu v podniku.
Návrh komunikace a informačních toků v podniku
Kulhánek, Jan ; Lysý, Jan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
V mé bakalářské práci se zabývám řešením komunikačních problémů v podniku, které se vyskytují na interní úrovni. Začátek mé bakalářské práce je věnován teoretické části, za níž následuje část praktická, která se věnuje analýze současného stavu. Ta je rozdělena do tří kapitol, z nichž první popisuje analýzu vnějšího prostředí podniku, druhá analýzu trhu a oborového prostředí a poslední se věnuje analýze vnitřního prostřední podniku. Na tuto část navazuje část popisující návrhy a opatření. Na závěr je provedeno zhodnocení navrhovaného řešení.
Zhodnocení informačních potřeb podniku podporujících tržní orientaci
Jedličková, Lucie ; Hrabal, Vladimír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zhodnocením informačních potřeb podniku podporujících tržní orientaci. Cílem bylo provést analýzu aktuálního stavu společnosti, navrhnout možnosti zlepšení a vytvořit takové zabezpečení podniku informacemi, které by přispělo k lepšímu a efektivnějšímu působení na trhu. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti informační vědy, komunikace, informačního managementu a znalostního managementu. Praktická část analyzuje okolí a samotný podnik. Po zhodnocení současného stavu společnosti je navrženo opatření na zlepšení informačních a komunikačních toků podporujících tržní orientaci.
Návrh rozvoje marketingových činností obchodní firmy
Kozáková, Andrea ; Macháček, Zdeněk (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu firmy Stim tools a.s., jejího okolí a rozborem faktorů působících na zákazníky. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti marketingu, které jsou v praktické části aplikovány na popis firmy a na základě zjištěných informací je uveden návrh rozvoje a zlepšení marketingových činností pro tento podnikatelský subjekt.
Studenti sobě - Studentské centrum Poříčí
Řezníček, Josef ; Pospíšil, Zdeněk (oponent) ; Boháč, Ivo (vedoucí práce)
Méně je více! Hmota je přímá, racionální a silná. Svým výrazem robustní v základech. Racionálně řešená dispozice vytváří pevný a bezpečný základ pro plnohodnotný studentský život, který je reprezentován v prostorném atriu, kde je naplněná podstata studia na vysoké škole - setkávání mladých lidí s touhou po získávání informací a možnostech vytváření sociálních kontaktů.
Studenti sobě - Studentské centrum Poříčí
Šťastná, Jitka ; Hrubý, Jan (oponent) ; Marek, Jiří (vedoucí práce)
studentské bydlení jinak. soukromí, vlastní prostor(pokoj) // společnost, obytné prostory, terasy

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 3,050 záznamů.   začátekpředchozí2031 - 2040dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.