Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace společnosti
Škodová, Michaela ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá používanými formami marketingové komunikace vybrané společnosti. Součástí práce je dotazníkové šetření mezi skupinou zákazníků z vinařského oboru, kde jsou zjištěny možné problémy v této problematice komunikace. Výsledkem této analýzy je výstup v podobě návrhů, které přispějí ke zlepšení marketingové komunikace společnosti.
Marketingová komunikace společnosti
Škodová, Michaela ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá používanými formami marketingové komunikace vybrané společnosti. Součástí práce je dotazníkové šetření mezi skupinou zákazníků z vinařského oboru, kde jsou zjištěny možné problémy v této problematice komunikace. Výsledkem této analýzy je výstup v podobě návrhů, které přispějí ke zlepšení marketingové komunikace společnosti.
Komunikace s rodiči z pohledu začínajícího učitele
Hašková, Monika ; Viktorová, Ida (vedoucí práce) ; Pánková, Barbora (oponent)
Předmětem mé diplomové práce je přiblížení problematiky komunikace mezi rodičem a začínajícím učitelem. V teoretické části se budu za pomoci odborné literatury věnovat formám komunikace a efektivní komunikaci s rodiči. Praktická část pojednává o tom, jak začínající učitel prožívá své první třídní schůzky, tripartitní setkání, řešení konfliktů nebo jak zvládá každodenní komunikaci s rodiči. Pro účely analýzy této problematiky je klíčové získat informace i od jiných začínajících učitelů. Výsledkem výzkumu bude porovnání mé zkušenosti se zkušeností ostatních pedagogů. Klíčová slova komunikace, rodič, učitel, formy komunikace, zkušenost učitele
Rodina a její role ve vnímání současné zdravotnické etiky
Teubner, Michal ; Matějek, Jaromír (vedoucí práce) ; Ventura, Václav (oponent)
Diplomovápráce se zabývá tématem rodiny a přístupu k ní v kontextu současné zdravotnické etiky. V úvodupopisuje vnímánírodinyz pohleduvybranýchhumanitnícha společenských věd a stanovuje prvky, které jsou společné pro všechny obory včetně zdravotnictví. První část se pak zabývá vývojem vztahu mezi lékařem, pacientem a jeho rodinou a to od paternalistickéhovztahupřesinformovaný souhlas až po dříve vyslovené přání. Jednotlivé instituty dává do spojitosti s legislativními i etickými normami a poukazuje na dilemata v jejich chápání. Současně řeší možnosti zapojení rodiny v každém z nich. Druhá část práce se věnuje tématu paliativní péče. Popisuje základní principy u dospělých pacientů v terminálním stádiu nemoci a dále postupy v dětské i perinatální paliativní péči. V závěru pak představuje prakticképostupypři zaváděnípéče ve Fakultnínemocnici Královské Vinohrady v Praze. Součástí jsou i kazuistiky z působení paliativního týmu.
Rodina a její role ve vnímání současné zdravotnické etiky
Teubner, Michal ; Matějek, Jaromír (vedoucí práce) ; Fošum, Jan (oponent)
Diplomovápráce se zabývá tématem rodiny a přístupu k ní v kontextu současné zdravotnické etiky. V úvodupopisuje vnímánírodinyz pohleduvybranýchhumanitnícha společenských věd a stanovuje prvky, které jsou společné pro všechny obory včetně zdravotnictví. První část se pak zabývá vývojem vztahu mezi lékařem, pacientem a jeho rodinou a to od paternalistickéhovztahupřesinformovaný souhlas až po dříve vyslovené přání. Jednotlivé instituty dává do spojitosti s legislativními i etickými normami a poukazuje na dilemata v jejich chápání. Současně řeší možnosti zapojení rodiny v každém z nich. Druhá část práce se věnuje tématu paliativní péče. Popisuje základní principy u dospělých pacientů v terminálním stádiu nemoci a dále postupy v dětské i perinatální paliativní péči. V závěru pak představuje prakticképostupypři zaváděnípéče ve Fakultnínemocnici Královské Vinohrady v Praze. Součástí jsou i kazuistiky z působení paliativního týmu.
Komunikace mezi učitelem a rodiči jeho žáků
Vachulová, Markéta ; Tomková, Anna (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
Práce se zabývá problematikou komunikace třídního učitele a rodičů jeho žáků v prostředí prvního stupně základní školy. Zkoumá současnou pozici tématu v rámci českého školství a některé vzdělávací programy a iniciativy orientující se na tuto oblast práce učitele. Dále mapuje formy komunikace, které může učitel využívat, jejich výhody a nevýhody. V rámci čtyř případových studií a jejich závěrečného srovnání zkoumá přístup konkrétních učitelů k výběru forem komunikace s rodiči a tvorbě celkové struktury komunikace s nimi. Popisuje zvolené formy komunikace jednotlivých třídních učitelů, zdroje informací o možných formách a také faktory, které učitele při volbě jejich užívání ovlivňovaly. Jednotlivé studie dává do kontextu a zjišťuje společné i rozdílné prvky. Rovněž se dotýká otázky přípravy budoucích učitelů na tuto oblast. V rámci výzkumu je možné sledovat zejména osobitý přístup jednotlivých učitelů ke zkoumané problematice.
Návrh systému vnější komunikace MČ Praha 14
Novotný, Tomáš ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Pavlík, Marek (oponent)
Účelem této bakalářské práce je zanalyzovat stávající formy externí komunikace Úřadu městské části Praha 14 a navrhnout zlepšení odpovídající moderním přístupům a potřebám místních obyvatel. Tato oblast se obecně v České republice dynamicky rozvíjí. Metody, které jsou běžné v soukromém sektoru, se nyní přesouvají i do veřejné správy, neboť novým trendem je chápat její výkon jako službu. S tím souvisí i potřeba lepší vzájemné komunikace mezi obecními úřady a příslušnými obyvateli. V teoretické části bakalářské práce shrnu dosavadní poznatky k tématu. S jejich pomocí potom v části praktické ověřím jejich stávající aplikování, odhalím nedostatky a navrhnu nápravné řešení. Rád bych také zdůraznil, že se nebudu zabývat interní komunikací Úřadu.
Moderní přístupy v manažerské komunikaci
Novotný, Lukáš ; Jelínek, Jiří (vedoucí práce) ; Voráček, Jan (oponent)
Úvodní část práce se zabývá základními charakteristikami komunikace, používanými komunikačními modely, analyzuje komunikační proces a popisuje sociální povahu komunikace s využitím manažerských komunikačních sítí uvnitř i vně organizace. Poté práce zmiňuje konkrétní komunikační formy a jejich využití s pomocí ICT technologií. V praktické části jsou nejprve zkoumány komunikační potřeby manažerů a následně analyzovány nároky a požadavky na komunikační strategii. Získané poznatky slouží následně k návrhu konkrétního manažerského komunikačního systému.
SPOLUPRÁCE ŠKOLY S RODIČI DĚTÍ ZAHAJUJÍCÍCH ŠKOLNÍ DOCHÁZKU
SLEPIČKOVÁ, Jana
Diplomová práce ?Spolupráce školy s rodiči začínajících školní docházku? popisuje konkrétní formy komunikace a spolupráce školy s rodiči dětí zahajujících školní docházku. Teoretické část je zaměřena na žáka prvního ročníku, školní zralost a připravenost, školní nezralost, zahájení školné docházky a vztah rodiny se školou. Praktická část se soustředí na konkrétní formy komunikace a spolupráce školy s rodiči, mírou využití této spolupráce a obsahem konkrétních forem spolupráce. Dále je v ní zařazen popis spolupráce školy s rodiči předškolních dětí. Tato diplomová práce popisuje také konkrétní požadavky školy na rodiče.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.