Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Bytový dům
Pavlík, Marek ; Vorlíčková, Petra (oponent) ; Donaťáková, Dagmar (vedoucí práce)
ABSTRAKT Předmětem mé bakalářské práce je zpracování dokumentace pro provedení novostavby bytového domu. Záměrem je výstavba nového bytového domu v Čejkovicích, který poskytne ubytování pro čtyři rodiny s dětmi. V objektu se nachází čtyři dvoupodlažní byty, dva byty s dispozicí 5+KK, garáží a společnou technickou místností. Dva byty 4+KK, garáží a společnou technickou místností. Objekt je navržen jako zděný z keramických tvárnic HELUZ, založený na betonových základových pásech. Zastřešení je projektováno jako Hambálková soustava. Krytina střechy je projektována z pálené střešní krytiny od firmy Wienerberger, střecha má sklon 35°. Strop nad 1NP je projektován jako monolitická ŽB deska 250mm. Schody do 2 NP jsou projektovány jako montované dřevěné se dřevěnými schodnicemi.
Kotel na spoluspalování plynů
Pavlík, Marek ; Šilhavý, Karel (oponent) ; Lisý, Martin (vedoucí práce)
Tato práce zpracovává návrh kotle na spoluspalování koksárenského a vysokopecního plynu. Ve výpočtu je zahrnuta stechiometrie, výpočet účinnosti kotle, parního výkonu a podrobný návrh i následné dimenzování výhřevných ploch. K práci je taktéž přiložena výkresová dokumentace. Výpočet kotle splňuje hodnoty doporučené skripty i podklady z PBS. Kotel byl navržen na výkon 113,9 MW a účinnost 93,77 %.
Marketingový plán sportovního centra PRO-6 Squash centrum
Roubíčková, Anna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pavlík, Marek (oponent)
Název: Marketingový plán sportovního centra Pro-6 Squash centrum Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě provedení situační analýzy, navržení marketingového plánu sportovního centra - Squash centrum Pro-6 - v pražských Kyjích. Marketingový plán by měl především napomoci rozšířit klientelu a tím zajistit sportovnímu centru růst zisku v době, kdy potřebuje získat co nejvíce finančních prostředků na přestavbu centra. Metody: V této práci jsem potřebné informace k provedení situační analýzy získala díky polostrukturovaným rozhovorům s majiteli sportovního centra Pro-6. Situační analýza se skládala ze sestavení BCG matice, segmentace trhu, provedení analýzy konkurence pomocí scoring modelu a ze SWOT analýzy. Na základě výsledků situační analýzy byly vytyčeny marketingové cíle a pak pomocí marketingového mixu sestaven marketingový plán sportovního centra. Výsledky: Zjistila jsem, že sportovní centrum Pro-6 má na trhu vybudované své pevné místo a ve srovnání s konkurencí si vede poměrně dobře. Přesto je potřeba zvýšit zisk sportovního centra. Marketingový plán byl sestaven tak, aby tohoto cíle dosáhl a to především rozšířením klientely centra. Klíčová slova: Marketing sportovních služeb, situační analýza, SWOT analýza, scoring model, BCG matice, marketingový mix
Rezonanční ultrazvuková spektroskopie kompaktů ternární slitiny Cu-Al-Ni s tvarovou pamětí připravených technologií SPS
Pavlík, Marek ; Spotz, Zdeněk (oponent) ; Čížek, Jan (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o použitelnosti práškové metalurgie pro výrobu slitin s tvarovou pamětí ve složení Cu-Al-Ni. Je součástí série navazujících studií, kdy byly po úspěšné optimalizaci procesu mechanického legování a dále procesu slinování technologií SPS v rámci této práce tepelně zpracovány vybrané vzorky a ty následně charakterizovány metodami DTA a RUS. V materiálu dochází k výrazným změnám při teplotách 240°C a 300 °C. Měření naznačila přítomnost martenzitické transformace, což nejspíše odpovídá jevu SME. Tato transformace neodpovídá rozsahově celému vzorku, a tak je do budoucna počítáno s dalšími experimenty.
Design of E-shop
Dekýš, Marek ; Pavlík, Marek (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
This thesis focuses on analysis and design of e-commerce business for a company operating in the field of nutrition and on the design of the internet promotion by recent trends.
Design of Automatic Trading System on Currency Markets Using Breakout Strategy
Dekýš, Marek ; Pavlík, Marek (oponent) ; Budík, Jan (vedoucí práce)
This thesis addresses the analysis and design of automatic trading system on currency markets using breakout strategy for capital appreciation for company ALFA – zdravá výživa. The description of implementation of this strategy on chosen trading platform and its summary will represent an output of this thesis.
Personální management ve veřejné správě
Fialová, Aneta ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Pavlík, Marek (oponent)
Diplomová práce se zabývá personálním managementem ve veřejné správě. Právě lidské zdroje, které zosobňují úředníci, tvoří základ pro kvalitní a efektivní fungování veřejné správy. Teoretická hlediska personálního managementu ve veřejné správě jsou zakomponována v první části diplomové práce. Nejprve je zde popsána role personálního managementu ve veřejné správě a následně teoretické rozdíly personálního managementu ve veřejné a soukromé sféře. Ve druhé sekci teoretické části jsou specifikovány jednotlivé personální činnosti, jako je analýza pracovního místa, získávání a výběr zaměstnanců, adaptace zaměstnanců, ukončení pracovního poměru, vzdělávání zaměstnanců, hodnocení zaměstnanců a odměňování a benefity zaměstnanců. Kromě literatury je zde čerpáno zejména ze zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů. Praktická část analyzuje a popisuje personální práci na dvou městských částech v Praze, konkrétně na úřadě MČ Praha 9 a MČ Praha 13. Cílem diplomové práce je zhodnotit personální management ve vybraných městských částech, porovnat je mezi sebou a navrhnout některá zlepšení a doporučení do budoucna.
Návrh systému vnější komunikace MČ Praha 14
Novotný, Tomáš ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Pavlík, Marek (oponent)
Účelem této bakalářské práce je zanalyzovat stávající formy externí komunikace Úřadu městské části Praha 14 a navrhnout zlepšení odpovídající moderním přístupům a potřebám místních obyvatel. Tato oblast se obecně v České republice dynamicky rozvíjí. Metody, které jsou běžné v soukromém sektoru, se nyní přesouvají i do veřejné správy, neboť novým trendem je chápat její výkon jako službu. S tím souvisí i potřeba lepší vzájemné komunikace mezi obecními úřady a příslušnými obyvateli. V teoretické části bakalářské práce shrnu dosavadní poznatky k tématu. S jejich pomocí potom v části praktické ověřím jejich stávající aplikování, odhalím nedostatky a navrhnu nápravné řešení. Rád bych také zdůraznil, že se nebudu zabývat interní komunikací Úřadu.
Moderní přístupy v řízení organizací veřejné správy se zaměřením na projekty partnerství veřejného a soukromého sektoru
Pavlík, Marek ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Wokoun, René (oponent) ; Dušek, Josef (oponent)
Disertační práce je věnována moderním přístupům v řízení organizací veřejné správy se specifickým zaměřením na projekty Partnerství veřejného a soukromého sektoru. Uvedené téma je velmi aktuální nejen v ČR, ale i v celé řadě států Evropy, kde veřejná správa a její organizace procházejí celkovou modernizací, jejímž efektem má být kvalitnější a efektivnější poskytovaní veřejných služeb občanům. Na danou problematiku nahlížím ze dvou úhlů pohledu a kladu si následující otázky: jaké moderní přístupy (nástroje, metody) pro kvalitnější a efektivnější řízení organizací územních samospráv v ČR jsou nejčastěji užívány (zamýšleny používat) včetně jejich přínosů, jak je vnímán a využíván princip Partnerství veřejného a soukromého sektoru v organizacích územních samospráv v ČR (ve vodárenství) včetně překážek, které jeho využívání brání.
Marketingová a PR strategie spol. PVK
Fialová, Aneta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Pavlík, Marek (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingové a PR strategie společnosti PVK, a.s. a na základě zjištěných poznatků navrhnout rady na vylepšení do budoucna. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se nejprve zabývá popisem marketingu obecně, dále marketingem pro oblast služeb, strategickým plánováním a komunikačním mixem, zejména public relations (PR). Praktická část popisuje společnost PVK, její marketingové projekty a firemní identitu. Navržené rady do budoucna jsou v závěru podloženy SWOT analýzou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 PAVLÍK, Michal
2 Pavlik, Miroslav
1 Pavlík, Manfred
1 Pavlík, Marcel
10 Pavlík, Martin
4 Pavlík, Matouš
1 Pavlík, Matěj
2 Pavlík, Michael
4 Pavlík, Michal
4 Pavlík, Mikuláš
2 Pavlík, Milan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.