|
Bytový dům
Pavlík, Marek ; Vorlíčková, Petra (oponent) ; Donaťáková, Dagmar (vedoucí práce)
ABSTRAKT Předmětem mé bakalářské práce je zpracování dokumentace pro provedení novostavby bytového domu. Záměrem je výstavba nového bytového domu v Čejkovicích, který poskytne ubytování pro čtyři rodiny s dětmi. V objektu se nachází čtyři dvoupodlažní byty, dva byty s dispozicí 5+KK, garáží a společnou technickou místností. Dva byty 4+KK, garáží a společnou technickou místností. Objekt je navržen jako zděný z keramických tvárnic HELUZ, založený na betonových základových pásech. Zastřešení je projektováno jako Hambálková soustava. Krytina střechy je projektována z pálené střešní krytiny od firmy Wienerberger, střecha má sklon 35°. Strop nad 1NP je projektován jako monolitická ŽB deska 250mm. Schody do 2 NP jsou projektovány jako montované dřevěné se dřevěnými schodnicemi.
|
|
Kotel na spoluspalování plynů
Pavlík, Marek ; Šilhavý, Karel (oponent) ; Lisý, Martin (vedoucí práce)
Tato práce zpracovává návrh kotle na spoluspalování koksárenského a vysokopecního plynu. Ve výpočtu je zahrnuta stechiometrie, výpočet účinnosti kotle, parního výkonu a podrobný návrh i následné dimenzování výhřevných ploch. K práci je taktéž přiložena výkresová dokumentace. Výpočet kotle splňuje hodnoty doporučené skripty i podklady z PBS. Kotel byl navržen na výkon 113,9 MW a účinnost 93,77 %.
|
|
Marketingový plán sportovního centra PRO-6 Squash centrum
Roubíčková, Anna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pavlík, Marek (oponent)
Název: Marketingový plán sportovního centra Pro-6 Squash centrum Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě provedení situační analýzy, navržení marketingového plánu sportovního centra - Squash centrum Pro-6 - v pražských Kyjích. Marketingový plán by měl především napomoci rozšířit klientelu a tím zajistit sportovnímu centru růst zisku v době, kdy potřebuje získat co nejvíce finančních prostředků na přestavbu centra. Metody: V této práci jsem potřebné informace k provedení situační analýzy získala díky polostrukturovaným rozhovorům s majiteli sportovního centra Pro-6. Situační analýza se skládala ze sestavení BCG matice, segmentace trhu, provedení analýzy konkurence pomocí scoring modelu a ze SWOT analýzy. Na základě výsledků situační analýzy byly vytyčeny marketingové cíle a pak pomocí marketingového mixu sestaven marketingový plán sportovního centra. Výsledky: Zjistila jsem, že sportovní centrum Pro-6 má na trhu vybudované své pevné místo a ve srovnání s konkurencí si vede poměrně dobře. Přesto je potřeba zvýšit zisk sportovního centra. Marketingový plán byl sestaven tak, aby tohoto cíle dosáhl a to především rozšířením klientely centra. Klíčová slova: Marketing sportovních služeb, situační analýza, SWOT analýza, scoring model, BCG matice, marketingový mix
|
|
Rezonanční ultrazvuková spektroskopie kompaktů ternární slitiny Cu-Al-Ni s tvarovou pamětí připravených technologií SPS
Pavlík, Marek ; Spotz, Zdeněk (oponent) ; Čížek, Jan (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o použitelnosti práškové metalurgie pro výrobu slitin s tvarovou pamětí ve složení Cu-Al-Ni. Je součástí série navazujících studií, kdy byly po úspěšné optimalizaci procesu mechanického legování a dále procesu slinování technologií SPS v rámci této práce tepelně zpracovány vybrané vzorky a ty následně charakterizovány metodami DTA a RUS. V materiálu dochází k výrazným změnám při teplotách 240°C a 300 °C. Měření naznačila přítomnost martenzitické transformace, což nejspíše odpovídá jevu SME. Tato transformace neodpovídá rozsahově celému vzorku, a tak je do budoucna počítáno s dalšími experimenty.
|
| |
| |
|
Personální management ve veřejné správě
Fialová, Aneta ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Pavlík, Marek (oponent)
Diplomová práce se zabývá personálním managementem ve veřejné správě. Právě lidské zdroje, které zosobňují úředníci, tvoří základ pro kvalitní a efektivní fungování veřejné správy. Teoretická hlediska personálního managementu ve veřejné správě jsou zakomponována v první části diplomové práce. Nejprve je zde popsána role personálního managementu ve veřejné správě a následně teoretické rozdíly personálního managementu ve veřejné a soukromé sféře. Ve druhé sekci teoretické části jsou specifikovány jednotlivé personální činnosti, jako je analýza pracovního místa, získávání a výběr zaměstnanců, adaptace zaměstnanců, ukončení pracovního poměru, vzdělávání zaměstnanců, hodnocení zaměstnanců a odměňování a benefity zaměstnanců. Kromě literatury je zde čerpáno zejména ze zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů. Praktická část analyzuje a popisuje personální práci na dvou městských částech v Praze, konkrétně na úřadě MČ Praha 9 a MČ Praha 13. Cílem diplomové práce je zhodnotit personální management ve vybraných městských částech, porovnat je mezi sebou a navrhnout některá zlepšení a doporučení do budoucna.
|
|
Návrh systému vnější komunikace MČ Praha 14
Novotný, Tomáš ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Pavlík, Marek (oponent)
Účelem této bakalářské práce je zanalyzovat stávající formy externí komunikace Úřadu městské části Praha 14 a navrhnout zlepšení odpovídající moderním přístupům a potřebám místních obyvatel. Tato oblast se obecně v České republice dynamicky rozvíjí. Metody, které jsou běžné v soukromém sektoru, se nyní přesouvají i do veřejné správy, neboť novým trendem je chápat její výkon jako službu. S tím souvisí i potřeba lepší vzájemné komunikace mezi obecními úřady a příslušnými obyvateli. V teoretické části bakalářské práce shrnu dosavadní poznatky k tématu. S jejich pomocí potom v části praktické ověřím jejich stávající aplikování, odhalím nedostatky a navrhnu nápravné řešení. Rád bych také zdůraznil, že se nebudu zabývat interní komunikací Úřadu.
|
|
Moderní přístupy v řízení organizací veřejné správy se zaměřením na projekty partnerství veřejného a soukromého sektoru
Pavlík, Marek ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Wokoun, René (oponent) ; Dušek, Josef (oponent)
Disertační práce je věnována moderním přístupům v řízení organizací veřejné správy se specifickým zaměřením na projekty Partnerství veřejného a soukromého sektoru. Uvedené téma je velmi aktuální nejen v ČR, ale i v celé řadě států Evropy, kde veřejná správa a její organizace procházejí celkovou modernizací, jejímž efektem má být kvalitnější a efektivnější poskytovaní veřejných služeb občanům. Na danou problematiku nahlížím ze dvou úhlů pohledu a kladu si následující otázky: jaké moderní přístupy (nástroje, metody) pro kvalitnější a efektivnější řízení organizací územních samospráv v ČR jsou nejčastěji užívány (zamýšleny používat) včetně jejich přínosů, jak je vnímán a využíván princip Partnerství veřejného a soukromého sektoru v organizacích územních samospráv v ČR (ve vodárenství) včetně překážek, které jeho využívání brání.
|
|
Marketingová a PR strategie spol. PVK
Fialová, Aneta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Pavlík, Marek (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingové a PR strategie společnosti PVK, a.s. a na základě zjištěných poznatků navrhnout rady na vylepšení do budoucna. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se nejprve zabývá popisem marketingu obecně, dále marketingem pro oblast služeb, strategickým plánováním a komunikačním mixem, zejména public relations (PR). Praktická část popisuje společnost PVK, její marketingové projekty a firemní identitu. Navržené rady do budoucna jsou v závěru podloženy SWOT analýzou.
|