Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie konkurenčních střetů
Vyhlídal, Martin ; MBA, Stanislav Heža, (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá nalezením takové strategie, která umožní zavedené firmě setrvání v pozici lídra trhu spotřebitelských úvěrů v České republice. K tomu potřebuje získat pokud možno detailní informace o aktivitách konkurence, vývoji oborového prostředí a trendu preferencí koncového zákazníka. Na základě těchto informací formuluje několik možných strategických variant včetně jejich dopadu na zákazníka, obchodní partnery a interní chod firmy.
Ether – Analýza české designérské značky a její rozvoj na českém a zahraničním trhu
Jamborová, Nikola ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; SAnická, Lenka (oponent)
Analýza lokální módní značky ether z pohledu konkurence, marketingových nástrojů typických pro módní odvětví ale i mimo něj. Pohled na způsoby propagace na českém trhu a možnosti distribučních kanálů. Je možné, aby lokální značka se mohla dostat do povědomí široké veřejnosti a zaujala i zahraniční trhy?
Strategie konkurenčních střetů
Vyhlídal, Martin ; MBA, Stanislav Heža, (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá nalezením takové strategie, která umožní zavedené firmě setrvání v pozici lídra trhu spotřebitelských úvěrů v České republice. K tomu potřebuje získat pokud možno detailní informace o aktivitách konkurence, vývoji oborového prostředí a trendu preferencí koncového zákazníka. Na základě těchto informací formuluje několik možných strategických variant včetně jejich dopadu na zákazníka, obchodní partnery a interní chod firmy.
Internetové rezervační systémy vybraného ubytovacího zařízení a jejich význam
Čípa, Petr ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu internetových rezervačních systémů vybraného ubytovacího zařízení. Teoretická část seznamuje čtenáře s trhem cestovního ruchu, třídí internetové rezervační systémy a hovoří o distribučních kanálech prodeje ubytovacích kapacit. Analytická část popisuje nejmenované ubytovací zařízení a identifikuje internetové rezervační systémy, které využívá. Portfolio rezervačních systémů je hodnoceno jako celek a jsou stanoveny závěry, zda je složení portfolia ideální. Na závěr je navrhnuto několik způsobů vylepšení marketingových a prodejních strategií ubytovacího zařízení a změn v portfoliu.
Komparace distribučních řetězců pro produkty chráněných dílen
CÁBOVÁ, Markéta
Cílem diplomové práce je provedení komparace distribučních řetězců ve vybraných chráněných dílnách z hlediska současného systému distribuce v těchto dílnách, používaných distribučních článků řetězce a nastavení materiálových a informačních toků. Dílčím cílem práce je provést u zkoumaných subjektů komparaci logistických činností realizovaných v distribuční části logistického řetězce.
Analýza obchodních vztahů: návrh efektivní formy motivace subjektů distribuční sítě k odběru produktů
Slezáková, Jana ; Melcher, Ota (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent)
Tato diplomová práce má za cíl vymezit základní teze v oblasti motivace subjektů distribuční sítě k odběru produktů výrobní společnosti. Především se zabývá způsoby motivace subjektů distribuční sítě v rámci ekonomických a neekonomických odměn. Slouží základní rámec pro případnou hlubší analýzu výrobně odběratelských vztahů V praktické části práce je navrhnut systém odběratelských bonusů pro imaginární výrobní firmu a subjekt její distribuční sítě. Dále je vytvořen návrh rámcové kupní smlouvy mezi touto výrobní společností a odběratelem.
Dodavatelsko-odběratelské vztahy na českém drogistickém trhu
Polagina, Evgeniya ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Předložená bakalářská práce popisuje systém fungování a zásobování drogerií v České republice, rozebírá dodavatelsko-odběratelské vztahy velkoobchodních a maloobchodních organizací působících na českém drogistickém trhu. Práce porovnává dva distribuční kanály a rozebírá problematiku vstupu na drogistický trh nových distributorů. Práce se zakládá na teoretických poznatcích, na objevených skutečnostech o fungování drogerií a osobních zkušenostech s distribucí bulharské kosmetické značky Bilka Collection v České republice.
Marketingové strategie a jejich aplikace na českém trhu stavebních produktů se zaměřením na kupní chování na trhu střešních krytin
Joura, Vítězslav ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Kutnar, Vít (oponent)
Tato disertační práce se zabývá marketingovými strategiemi na českém trhu stavebních produktů a všemi aspekty kupního chování během výběru a pokrývání střechy. Český trh stavebních výrobků je souborem mnoha vztahů mezi různými distribučními články: výrobními, prodejními, projekčními a instalačními. Tato práce se zabývá jak modelem 4P, který rozšiřuje o další 3P, tak marketingovým mixem spotřebitele 4C. Kvantitativní průzkum pokrývačů a kvalitativní průzkum pokrývačů a prodejců střešních krytin potvrdil, že pokrývač je nejblíže při výběru investora. Jako takový má velký vliv na jeho rozhodování a je schopný změnit jeho finální rozhodnutí. Lokální blízkost prodejce střešních krytin je zásadním faktorem pro nákup v daném místě prodeje. Dle regionu České republiky je možné nalézt rozdíly v používaných střešních materiálech. Rozdíl může být dán historickým zvykem, ovlivňováním a znalostí značky střešních krytin v daném regionu nebo funkcionalitou střešní krytiny, která je požadována vzhledem k přírodním podmínkám. Všechny distribuční články na českém trhu střešních krytin používají marketing pro dosahování svých cílů: prodej střešních krytin a sní spojených služeb. Dalším přínosem práce je i navržení modelů rozhodování distribučních mezičlánků a investorů.
Strategie a řízení obchodní činnosti komerční pojišťovny
Lahovský, Ondřej ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce)
Tématem této práce je "Strategie a řízení obchodní činnosti komerční pojišťovny". Úvod práce je věnován vztahu jednotlivých segmentů marketingu na budování vztahu s potencionálním zákazníkem. V návaznosti na marketing jsou určovány jednotlivé distribuční kanály. Následující část představuje jednotlivé prodejní kanály, které jsou v současnosti využívány pojišťovnami k distribuci pojistných produktů. Je zde také zobrazen vztah jednotlivých produktů v návaznosti na jeho provizní nákladovost pro pojišťovnu. Závěr práce je věnován závislosti distribučního kanálu na složitost pojistného produktu, jelikož tento vztah je jedním z hlavních faktorů určujících budoucí prodejní síť. V neposlední řádě je zmíněn možný budoucí vývoj těchto distribučních cest.
Distribuce výrobků k zákazníkovi ve vybrané společnosti
Spálenková, Michaela ; Lukšů, Vladimír (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
Cílem práce je podat co nejširší přehled o způsobech a metodách distribuce výrobků se zaměřením na výrobní závod v oblasti potravinářského průmyslu. Práce se týká řízení distribučního řetězce, a to jak z pohledu marketingu, tak z pohledu logistiky, zejména s orientací na přepravu, její možnosti a potenciál. Je popsána teorie a vymezeny pojmy. Důraz je kladen na objasnění významu distribuce, distribuční mezičlánky, distribuční cesty ve spojitosti s logistickými nákladovými vazbami. Práce popisuje, jaké možnosti má podnik při sestavování distribučního řetězce, přičemž jako nejvýznamnější prvky jsou zde prezentovány distribuční sklady a přepravní možnosti. V praktické části je popsána distribuce výrobků společnosti Danone a.s., její pravidla, zvláštnosti a také rizikové oblasti. Jsou navrženy optimalizace procesu z hlediska nákladovosti, efektivity přepravy a potřeb zákazníka.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.