|
Aplikace fuzzy logiky při hodnocení dodavatelů firmy
Zegzulka, Ivo ; Šťastníková, Adéla (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem fuzzy systému, který dokáže hodnotit dodavatele náhradních dílů pro autoservis. Výsledek by měl být použitelný pro podnik Iveta Šťastníková – AUTOSERVIS A PNEUSERVIS. Primárně by měl zjednodušit operace spojené s výběrem vhodných náhradních dílů, nářadí a ostatních zařízení, potřebných pro provoz autoservisu. Nejdříve se seznámíme s teoretickými východisky práce, poté přejdeme na současný stav a samotnou analýzu. Výsledkem je návrh řešení, který by měl odpovídat potřebám majitele.
|
|
Podnikatelský záměr-zřízení pobočky firmy na Slovensku
Kalvodová, Lenka ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá možnostmi zřízení pobočky technologické firmy na Slovensku. První část práce je zaměřena na teoretické postupy při sestavování podnikatelského plánu. V druhé části jsou obsaženy analýzy, které popisují současný stav vybrané firmy na základě poskytnutých informací. Vlastní návrhy na zřízení pobočky jsou uvedeny v poslední části diplomové práce, kde je popsány postupy, kterými by se firma mohla při vstupu na nový trh řídit.
|
|
Marketingová strategie pro hotel Panská lícha
Zábrž, Jan ; Jonáš, Patrik (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení vhodné marketingové strategie pro Hotel Pánská lícha. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů v oblasti marketingové strategie. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy, která slouží jako podklad pro návrh marketingové strategie firmy. Výsledkem je doporučení návrhů a jejich přínos pro firmu.
|
|
Analýza spokojenosti zákazníků hokejového klubu a návrhy na zvýšení její úrovně
Hanáková, Gabriela ; Strnad, Lubomír (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce zkoumá spokojenost zákazníka HC Kometa Brno. Cílem diplomové práce je navrhnout řešení provedením analýz a vlastního marketingového průzkumu. V teoretické části jsou uvedeny metody marketingového průzkumu a analýzy spokojenosti zákazníka. Praktická část se zabývá analýzou prostředí klubu HC Kometa Brno a okolí Klubu, informace byly sbírány pomocí dotazníkového šetření pro zpracování výsledků marketingového průzkumu. Závěrem diplomové práce jsou návrhy opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
|
|
Podnikatelský záměr ve venkovském cestovním ruchu
Kohoutová, Ivana ; Hušner,, Karel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského záměru ve venkovském cestovním ruchu pro založení rodinného podniku. Tento podnik spojuje poskytování služeb v rámci rodinného venkovského penzionu s vlastní zemědělskou výrobou. Cílem práce je na základě provedených analýz, plánů a zhodnocení rizik, navrhnout podnikatelský plán sloužící jako nástroj pro rozhodování o jeho budoucí realizaci.
|
|
Návrh komunikačního mixu v podniku se zaměřením na výrobou výtahů
Polišenská, Iva ; Navrátilová, Ludmila (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce „Návrh komunikačního mixu firmě zabývající se výrobou výtahů“ se zabývá analýzou současného stavu společnosti Zitta výtahy s.r.o., jejího okolí, ve kterém se firma nachází a rozebírá faktory působící na zákazníky. Na základě provedených analýz a zhodnocení současného stavu společnosti se navrhuje nový komunikační mix, jehož hlavním cílem by mělo být zvýšení povědomí o dané značce a kvalitě služeb a tím přispět ke zvýšení prodejnosti výtahů.
|
| |
| |
|
Kreativita, inovace a organizační kultura
Langer, Ondřej ; Přibylová, Martina (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o kreativitě, inovacích a organizační kultuře. V teoretické části jsou vymezeny hlavní pojmy, jejich vzájemné vazby, prvky a bariéry. V praktické části je pomocí dotazníkového šetření, vlastního pozorování a rozhovorů se zaměstnanci společnosti zjišťován aktuální stav organizační kultury v podniku. Na základě výsledků šetření jsou předložena doporučení vedoucí ke zvýšení kreativity zaměstnanců, motivace a celkové zkvalitnění stávající úrovně organizační kultury společnosti.
|
|
Marketingová strategie rozvoje podnikání
Štěpánek, Petr ; Kusák, Václav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingové strategie rozvoje vlastního podnikání. Počáteční část teoretických východisek práce popisuje marketing jako primární funkci organizace a jeho vliv na formulování strategie rozvoje. Následující analytická část se zabývá hodnocením externích a interních faktorů ovlivňujících strategii rozvoje, jejíž návrh je obsahem poslední částí této práce.
|