Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie pro hotel Panská lícha
Zábrž, Jan ; Jonáš, Patrik (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení vhodné marketingové strategie pro Hotel Pánská lícha. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů v oblasti marketingové strategie. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy, která slouží jako podklad pro návrh marketingové strategie firmy. Výsledkem je doporučení návrhů a jejich přínos pro firmu.
Vymáhání pohledávek v zastoupení advokátní kanceláře
Zábrž, Jan ; Poledník, Petr (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá více způsoby vymáhání pohledávek dle platných právních norem. V teoretické části jsou vysvětleny jednotlivé způsoby vymáhání. Praktická část je zaměřena na způsoby vymáhání v praxi. Jednotlivé právní kroky a postupy jsou uplatňovány dle platné judikatury. Na základě zkušeností a poznatků je zvolen nejvhodnější postup vymáhání pohledávek a zefektivnění zpracování pohledávek.
Vymáhání pohledávek v zastoupení advokátní kanceláře
Zábrž, Jan ; Poledník, Petr (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá více způsoby vymáhání pohledávek dle platných právních norem. V teoretické části jsou vysvětleny jednotlivé způsoby vymáhání. Praktická část je zaměřena na způsoby vymáhání v praxi. Jednotlivé právní kroky a postupy jsou uplatňovány dle platné judikatury. Na základě zkušeností a poznatků je zvolen nejvhodnější postup vymáhání pohledávek a zefektivnění zpracování pohledávek.
Marketingová strategie pro hotel Panská lícha
Zábrž, Jan ; Jonáš, Patrik (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení vhodné marketingové strategie pro Hotel Pánská lícha. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů v oblasti marketingové strategie. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy, která slouží jako podklad pro návrh marketingové strategie firmy. Výsledkem je doporučení návrhů a jejich přínos pro firmu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.