Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing development and analysis of the ČOV focused on sponsorship
Vargová, Simona ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Kolář, František (oponent)
Název: Vývoj a analýza marketingu ČOV se zaměřením na sponzoring Cíle: Cílem diplomové práce je zhodnocení vývoje marketingu od založení marketingové agentury Česká olympijská as, spokojenosti partnerů s protinabídkou a formulace doporučení pro jeho zdokonalení. Metody: V práci jsme použili smíšený výzkum, který jsme učinili pomocí analýzy textů a dokumentů, dotazníku a SWOT analýzy. Dokumenty nám přinášejí přehled o Českém olympijském výboru a jeho marketingové činnosti. Dotazník posloužil na vyjádření partnery ke spolupráci s ČOV. SWOT analýza nám poskytla zhodnocení vnitřních a vnějších faktorů ovlivňujících ČOV. Výsledky: Zjistili jsme, že marketing se každým olympijským cyklem zlepšoval a snažil se přinášet nové zdroje financí a vytvářet různé kampaně ke zvýšení povědomí o partnerech. Partneři v dotazníku vyjádřili 100% spokojenost s protinabídkou ČOV. . Klíčová slova: marketing, olympijský marketing, sponzoring, Český olympijský výbor
Analýza problematiky pořádání Olympijských her
Veselá, Veronika ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Kolář, František (oponent)
Název: Analýza problematiky pořádání olympijských her. Cíl: Cílem diplomové práce je popsat fungování olympijského hnutí, vývoj velikosti olympijských her, vývoj olympijského marketingu, procesu kandidatury na pořádání olympijských her a prozkoumat tyto skutečnosti s ohledem na problémy, které jednotlivé oblasti vytvářejí. Pomocí SWOT analýzy identifikovat pozitivní a negativní aspekty pořádání olympijských her. Dalším cílem je zjistit, jak Olympijská agenda 2020 mění fungování olympijského hnutí, pořádání olympijských her a čím přispívá k udržitelnosti her do budoucna. Použité metody: Jedná se o teoretickou práci, která má deskriptivně-analytický charakter, proto je hlavní metodou analýza, která je zacílená na analýzu a studium dokumentů, literárních a webových zdrojů. Následuje sumarizace zjištěných informací a jejich ucelené zpracování. Výsledky: Zjištěné problémy se dají ve zkratce shrnout do následujících bodů: Klesající zájem o pořádání her z důvodů problémů se získáním vládních garancí, přijetí her obyvateli a negativního vnímání nárůstu gigantismu her. Pořádání olympijských her je historicky spojeno s překročením plánovaného rozpočtu, u letních her o 230%, u zimních her o 94%. Předpoklad nárůstu významu Číny v rámci sportovně-pořadatelského světa. Gigantismus ohrožuje olympijské ideály a...
Konec jedné éry? Olympijská idea na přelomu milénia a cesta k postmoderním olympijským hrám
Vojáček, Tomáš ; Kovář, Martin (vedoucí práce) ; Koura, Jan (oponent)
Diplomová práce je analýzou rozsáhlé transformace olympijského hnutí, k níž došlo na konci 20. století. Největší pozornost je věnována významu XXIII. letních olympijských her v Los Angeles, považovaným za zásadní milník v dějinách novodobého olympismu. Úvodní kapitola nastiňuje podstatu krize, jíž olympijské hnutí na konci sedmdesátých let čelilo. Druhá kapitola popisuje komplikace související s přidělení her Los Angeles. Třetí a čtvrtá kapitola na příkladu XXIII. olympiády analyzuje revoluci ve sportovním marketingu. Cílem páté kapitoly je v kontextu sovětského bojkotu demonstrovat nutnost finanční nezávislosti olympijského hnutí. Poslední dvě kapitoly mapují komercializaci olympijského hnutí, reformy MOV a věnují se rovněž diskuzi ohledně aktuálnosti olympijských hodnot.
Marketing development and analysis of the ČOV focused on sponsorship
Vargová, Simona ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Kolář, František (oponent)
Název: Vývoj a analýza marketingu ČOV se zaměřením na sponzoring Cíle: Cílem diplomové práce je zhodnocení vývoje marketingu od založení marketingové agentury Česká olympijská as, spokojenosti partnerů s protinabídkou a formulace doporučení pro jeho zdokonalení. Metody: V práci jsme použili smíšený výzkum, který jsme učinili pomocí analýzy textů a dokumentů, dotazníku a SWOT analýzy. Dokumenty nám přinášejí přehled o Českém olympijském výboru a jeho marketingové činnosti. Dotazník posloužil na vyjádření partnery ke spolupráci s ČOV. SWOT analýza nám poskytla zhodnocení vnitřních a vnějších faktorů ovlivňujících ČOV. Výsledky: Zjistili jsme, že marketing se každým olympijským cyklem zlepšoval a snažil se přinášet nové zdroje financí a vytvářet různé kampaně ke zvýšení povědomí o partnerech. Partneři v dotazníku vyjádřili 100% spokojenost s protinabídkou ČOV. . Klíčová slova: marketing, olympijský marketing, sponzoring, Český olympijský výbor
Návrh komunikační strategie Českého olympijského domu v Rio de Janeiro
Zamrzlová, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií Českého olympijského domu na XXXI. letních olympijských hrách v Rio de Janeiro, které se uskuteční v roce 2016. Východiskem pro zpracování strategie je velice úspěšný olympijský dům v Londýně, na jehož základě je provedena nutná diverzifikace pro projekt Českého olympijského domu v Brazílii. Zohledněny jsou především rozdíly v jednotlivých destinacích. Cílem práce je nalezení optimálních komunikačních nástrojů a jejich nasazení způsobem, který bude respektovat podmínky českého i brazilského trhu. Důraz je kladen na propagaci České republiky jako kvalitního a spolehlivého obchodního partnera a jako atraktivní turistické destinace.
Využití olympijských her pro marketingovou komunikaci značek
Košťálová, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vacek, Jaroslav (oponent)
Tato práce na téma ,,Využití olympijských her pro marketingovou komunikaci značek'' nejdříve teoreticky shrnuje téma olympijského marketingu a olympijského sponzoringu a dále rozebírá olympijské symboly, které jsou pro tento druh marketingu a sponzoringu klíčové. Cílem práce je zhodnocení znalosti mezinárodních partnerů olympijských her a Českého olympijského týmu v rámci Zimních olympijských her v Soči 2014. Ve výzkumné části je tato znalost zkoumána dvěma dotazníky, které jsou porovnány a vyhodnoceny. Na konec je uvedeno několik doporučení formulovaných na základě výsledků dotazníkové šetření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.