Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání sportovního produktu v podobě domácího fotbalového utkání AC Sparta Praha
Talácko, Václav ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Veselý, Kamil (oponent)
Název: Vnímání sportovního produktu v podobě domácího fotbalového utkání AC Sparta Praha. Cíle: Hlavním cílem práce bylo na základě provedeného výzkumu popsat, jakým způsobem vnímali kluboví permanentkáři pro sezonu 2021/2022 návštěvu domácích utkání - jaký vliv měly po dobu sezony na jejich návštěvu faktory jako pandemie covid-19, zvýšené náklady na život spojené s ekonomickou krizí, sportovní výsledky klubu, jak byli spokojeni se zápasovými službami, jak vnímali marketingovou komunikaci klubu, práci se značkou a další. Metody: Výzkum byl proveden formou elektronického dotazování. Jednalo se tedy o kvantitativní výzkum. Výsledky: Hlavní překážkou pro respondenty při návštěvě domácích utkání byla pandemie covid-19. Z hlediska nákazy se však 92 % z nich cítilo bezpečně. Pracovní povinnosti byly problémem pro pouhých 22 % z nich. 12 % respondentů vidělo jako problém zvyšující se životní náklady. Klubovou komunikaci, nabídku vstupenek hodnotili respondenti velice pozitivně. Jisté rezervy byly zjištěny v oblasti stadionových služeb při utkání (parkování, občerstvení, bezpečnost na stadionu apod.). Klíčovým zjištěním však byla ochota permanentkářů přenechat své místo v případě, že se nemohou zúčastnit daného utkání, na což byl klub schopen velmi dobře zareagovat. Dle výzkumu je také velice dobře popsán...
Užitky fotbalového utkání pro diváky
Veselý, Jiří ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Užitky fotbalového utkání pro diváky Cíle: Hlavním cílem práce je popsat a analyzovat fotbalové utkání jako produkt nabízený přímým divákům na stadionu AC Sparty Praha v sezóně 2010/2011 a následně prostřednictvím marketingového výzkumu zjistit spokojenost přímých diváků s užitky, jež jim fotbalové utkání přináší. Metody: V práci byla použita metoda pozorování, interview a metoda písemného dotazování. Metoda pozorování byla použita za účelem získávání informací během domácích zápasů AC Sparty Praha, interview při schůzce s odborníky z klubu a písemné dotazování pak při realizaci dotazníkového průzkumu. Výsledky: Výsledky realizovaného marketingového výzkumu ukázaly, že diváci navštěvující zápasy jsou s užitky, který jim klub nabízí, veskrze spokojeni a není vyloženě žádná oblast, ve které by shledávali zásadní nedostatky. Přesto se však práce pokouší nastínit některé návrhy a doporučení, které by měly vést ke zlepšení diváckého komfortu na stadionu a celkově k vyšší divácké návštěvnosti. Klíčová slova: užitky fotbalového utkání, AC Sparta Praha, sportovní produkt, marketingový výzkum
Public Relations AC Sparta Praha fotbal a.s.
Žofák, Miroslav ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Public relations AC Sparta Praha fotbal a.s. Cíle: Hlavním cílem této práce je zhodnocení public relations fotbalového klubu AC Sparta Praha fotbal a.s. Práce se zaměřuje zejména na fungování oddělení komunikace a PR. Cílem práce je analýza a popis komunikačních kanálů klubu a návrh na jejich zlepšení. Metody: V práci je využita metoda dotazníkového šetření, jedná se o elektronický dotazník ze stránek vyplnto.cz, další metoda je interview se zaměstnancem AC Sparta Praha fotbal a.s., který pracuje pro oddělení komunikace a PR. Další metodou je analýza interních dokumentů klubu. Výsledky: Z výsledků práce vychází, že fanoušci jsou s prací oddělení komunikace a PR spokojeni. Klub využívá tři typy komunikačních kanálů, jsou to sociální sítě, magazín Sparta do toho! a webové stránky. Sparta by měla zlepšit obsah videí, měla by se zaměřit na představení hráčů po lidské stránce. Klíčová slova: AC Sparta Praha fotbal a.s., fotbal, public relations, corporate design, dotazník, nová média
Postoj fotbalových diváků AC Sparta Praha k agresi
Jílková, Eva ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Křivda, Tomáš (oponent)
Název: Postoj fotbalových fanoušků AC Sparty Praha k agresi Cíle: Cílem práce je monitorovat současné prostředí v hledišti Generali Areny, zjistit postoje, které k agresivním projevům zaujali někteří z fanoušků a klub, a pokusit se z nasbíraných dat a informací navrhnout možná opatření, která by mohla situaci zlepšit. Metody: Autor uvádí informace získané studiem dostupných pramenů týkajících se dané problematiky. Vymezil dané pojmy jako je agrese a její příčiny a podoby, chování jedinců a davu, postoj a jeho výzkum a teoretické rozlišení návštěvníků hlediště fotbalových utkání. Samotný výzkum spočívá ve sběru a analýze informací ze sekundárních zdrojů, pozorování na zápasech AC Sparty Praha a interview s některými fanoušky. Výsledky: Autorka zjistila, že nejčastěji se v hledišti objevuje verbální agrese typu pískání na soupeře a jako reakce na rozhodnutí rozhodčího. Z rozhovorů vyplynulo, že fanoušci tento typ agrese nepovažují za agresi, pyrotechnika dle nich k fotbalu patří a případné potyčky mají na svědomí především pracovníci bezpečnostní agentury a příslušníci Policie České republiky. Klíčová slova: postoj, fotbalový divák, agrese, AC Sparta Praha
Mediální obraz fotbalového klubu AC Sparta Praha v deníku Sport po vstupu Czech News Center Daniela Křetínského na mediální trh
Pěruška, Jan ; Trunečka, Ondřej (vedoucí práce) ; Macková, Veronika (oponent)
Diplomová práce "Mediální obraz fotbalového klubu AC Sparta Praha v deníku Sport po vstupu Czech News Center Daniela Křetínského na mediální trh" se zabývá komparací mediálních obsahů Deníku Sport ve vybraných obdobích let 2010 a 2014. Stanovený vzorek byl vybrán na základě změny vlastnictví Deníku Sport, který od roku 2014 spadá pod společnost Czech News Center, jejímž spoluvlastníkem je Daniel Křetínský, mj. majitel fotbalového klubu AC Sparta Praha. Pomocí mediální obsahové analýzy se práce snaží potvrdit, nebo vyvrátit hypotézu, že se obsah Deníku Sport po změně vlastníka v roce 2014 změnil ve prospěch Sparty. Práce se v teoretické části zabývá popisem změn struktur vlastnictví českého periodického tisku po roce 1989 nebo tématy profesních požadavků v žurnalistice včetně faktorů ovlivňujících novinářskou etiku, jako je například střet zájmů. Výsledky analyzovaného tématu doplňují rozhovory s novináři Deníku Sport, které by měly pomoci osvětlit některé profesní postupy a aspekty práce členů jediné specializované sportovní redakce v ČR.
Komparace mediálního obrazu FC Viktoria Plzeň a AC Sparta Praha ve vybraných českých médiích
Slabý, Martin ; Němcová Tejkalová, Alice (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá komparací mediálních obsahů deníků Sport a Mladá fronta DNES z několika časových období v průběhu jednoho ročníku první české fotbalové ligy. Na jejím základě a za pomoci poznatků českých i zahraničních odborníků se snaží odpovědět na otázku, zda deník Sport zvýhodňuje v publikovaných materiálech klub AC Sparta Praha a naopak znevýhodňuje klub FC Viktoria Plzeň. K zodpovězení této otázky využívá metodu komparativní kvalitativní obsahové analýzy. Vychází ze souboru článků ze tří období podzimní části sezóny a tří období z části jarní. Bere přitom zřetel nejen na samotné texty článků, ale také například první strany či titulky, které jsou důležitou součástí obsahů denního tisku. Výsledky výzkumu jsou průběžně shrnuty po každém z jednotlivých období, v závěru pak přichází kompletní shrnutí a zodpovězení výzkumné otázky. Výzkumem bylo zjištěno, že co se týče obsahů článků, nebylo v rámci materiálů deníku Sport publikovaných ve sledovaných obdobích shledáno významnější protežování pražského celku, naopak u zastoupení témat týkajících se Sparty a Plzně se převaha ve prospěch Letenských projevila více a totéž se dá do určité míry říci i o titulních stranách.
Marketingová strategie AC Sparta Praha v České republice a v zahraničí
Hanzálek, Jan ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Srbecký, Michal (oponent)
Abstrakt: Cílem této práce je objektivně nejprve prozkoumat a následně zhodnotit marketingovou strategii klubu. S pomocí jednotlivých analýz se bude celý koncept lépe monitorovat a definovat jak v českém, tak i zahraničním měřítku. Necílím pouze na současné bádání, ale rád bych si na závěr dovolil navrhnout i případné změny, jež by ještě silněji utvrdily pozici týmu.
Public Relations AC Sparta Praha fotbal a.s.
Žofák, Miroslav ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Public relations AC Sparta Praha fotbal a.s. Cíle: Hlavním cílem této práce je zhodnocení public relations fotbalového klubu AC Sparta Praha fotbal a.s. Práce se zaměřuje zejména na fungování oddělení komunikace a PR. Cílem práce je analýza a popis komunikačních kanálů klubu a návrh na jejich zlepšení. Metody: V práci je využita metoda dotazníkového šetření, jedná se o elektronický dotazník ze stránek vyplnto.cz, další metoda je interview se zaměstnancem AC Sparta Praha fotbal a.s., který pracuje pro oddělení komunikace a PR. Další metodou je analýza interních dokumentů klubu. Výsledky: Z výsledků práce vychází, že fanoušci jsou s prací oddělení komunikace a PR spokojeni. Klub využívá tři typy komunikačních kanálů, jsou to sociální sítě, magazín Sparta do toho! a webové stránky. Sparta by měla zlepšit obsah videí, měla by se zaměřit na představení hráčů po lidské stránce. Klíčová slova: AC Sparta Praha fotbal a.s., fotbal, public relations, corporate design, dotazník, nová média
Public Relations AC Sparta Praha fotbal a.s.
Žofák, Miroslav ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Public relations AC Sparta Praha fotbal a.s. Cíle: Hlavním cílem této práce je zhodnocení public relations fotbalového klubu AC Sparta Praha fotbal a.s. Práce se zaměřuje zejména na fungování oddělení komunikace a PR. Cílem práce je analýza a popis komunikačních kanálů klubu a návrh na jejich zlepšení. Metody: V práci je využita metoda dotazníkového šetření, jedná se o elektronický dotazník ze stránek vyplnto.cz, další metoda je interview se zaměstnancem AC Sparta Praha fotbal a.s., který pracuje pro oddělení komunikace a PR. Výsledky: Z výsledků práce vychází, že fanoušci jsou s prací oddělení komunikace a PR spokojeni. Klub využívá tři typy komunikačních kanálů, jsou to sociální sítě, magazín Sparta do toho! a webové stránky. Sparta by měla zlepšit obsah videí, měla by se zaměřit na představení hráčů po lidské stránce. Klíčová slova: AC Sparta Praha fotbal a.s., fotbal, public relations
Srovnání komponent herního výkonu ve fotbale
Hos, Tomáš ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název práce: Srovnání komponent herního výkonu ve fotbale Klíčová slova: Analýza utkání, FC Viktoria Plzeň, AC Sparta Praha, Gambrinus liga Vymezení problému: V české nejvyšší lize byly v sezoně 2013/2014 všechny utkání poprvé analyzovány speciálním analytickým programem Instat. Ze získaných dat jsem se zaměřil na srovnání dvou nejúspěšnějších týmů - FC Viktoria Plzeň a AC Sparta Praha. V práci se pokusím z těchto statistických údajů zjistit, jaké statistiky byly v lize pro obě družstva klíčové. Cíl práce: Cílem diplomové práce je komparovat a interpretovat údaje získané z analýzy herního výkonu statistickým programem Instat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.