Název:
Public Relations AC Sparta Praha fotbal a.s.
Překlad názvu:
Public Relations AC Sparta Praha fotbal a.s.
Autoři:
Žofák, Miroslav ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Public relations AC Sparta Praha fotbal a.s. Cíle: Hlavním cílem této práce je zhodnocení public relations fotbalového klubu AC Sparta Praha fotbal a.s. Práce se zaměřuje zejména na fungování oddělení komunikace a PR. Cílem práce je analýza a popis komunikačních kanálů klubu a návrh na jejich zlepšení. Metody: V práci je využita metoda dotazníkového šetření, jedná se o elektronický dotazník ze stránek vyplnto.cz, další metoda je interview se zaměstnancem AC Sparta Praha fotbal a.s., který pracuje pro oddělení komunikace a PR. Další metodou je analýza interních dokumentů klubu. Výsledky: Z výsledků práce vychází, že fanoušci jsou s prací oddělení komunikace a PR spokojeni. Klub využívá tři typy komunikačních kanálů, jsou to sociální sítě, magazín Sparta do toho! a webové stránky. Sparta by měla zlepšit obsah videí, měla by se zaměřit na představení hráčů po lidské stránce. Klíčová slova: AC Sparta Praha fotbal a.s., fotbal, public relations, corporate design, dotazník, nová médiaTitle: Public relations AC Sparta Praha fotbal a.s. Objectives: The aim of this thesis is to evaluate public relations of AC Sparta Praha fotbal a.s. This thesis is manly focused on evaluating the work of department of communication a PR. The aim is to analyze and describe all the comunicaton channels of the club. Methods: This thesis uses an electronic questionnaire, which is filled by Sparta supporters. The other method is an interview with a employee of Sparta, who is a member of department of communication and PR. Another method is analysis of intern document of the club. Results: The supporters are satisfied with the work of the department of communication and PR. Sparta uses three basic communication channels, which includes social networks, magazine Sparta do toho! and an official web page. Sparta should improve its video materials and should begin to do more informal interviews with the players. Keywords: AC Sparta Praha fotbal a.s., football, public relations, corporate design, questionnaire, new media
Klíčová slova:
AC Sparta Praha; corporate design; dotazník; fotbal; nová média; Public relations; AC Sparta Praha; corporate design; football; new media; Public relations; questionnaire