Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10,110 záznamů.  začátekpředchozí10101 - 10110  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.21 vteřin. 

Motivace jako způsob vedení lidí
Dalešická, Blanka ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma ,,Motivace jako způsob vedení lidí'' má za úkol vymezit základní pojmy z oboru managementu a popsat teoretické motivační strategie využívané manažery. Práce je rozdělena do několika oddílů. V prvním oddílu je popsáno elementární pojetí managementu a vedení lidí v naší kultuře. Tento první oddíl je zaměřen především na teorii managementu a motivační stimuly potřebné k vedení lidí. V dalším oddílu jsou popsány motivační technicky z hlediska psychologie, a jejich dopady v praktickém využití. V druhé, praktické části, která je vytvořena pomocí metodiky řízeného rozhovoru, bylo pěti předem zvoleným a vysoce postaveným manažerům a zaměstnavatelům, zadáno třináct identických otázek za účelem výzkumu vedení lidí v praxi. Po představení jednotlivých osobností a fungování jejich firmy, následuje porovnávání odpovědí z předchozího šetření a zjištěné informace byly následně porovnány s teoretickými údaji. Následuje subjektivní názor autora uvedený v závěru práce.

Strategická analýza společnosti Bontonfilm promotions s r.o.
Maturkanič, Jiří ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Zuzana, Zuzana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na společnost Bontonfilm promotions s r.o., která se zabývá prodejem reklamních předmětů. Společnost vznikla teprve v roce 2014 a dostupné informace jsou tak pouze za první rok podnikání. Strategická analýza se zabývá komplexním zhodnocením zvolené společnosti a návrhem konkrétní, budoucí strategie společnosti pro rok 2017. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou část a závěr. V teoretické části se opírá o studium odborných bibliografických zdrojů. Strategická analýza podniku v praktické části obsahuje analýzu vnějšího prostředí, analýzu konkurentů, analýzu vnitřního prostředí včetně analýzy zdrojů a kompetencí, analýzu BCG a také analýzu SWOT. Na základě výsledků z jednotlivých analýz byla navržena vhodná strategie pro rok 2017, která odpovídá stanoveným cílům společnosti.

Analýza marketingovej stratégie pri zavádzaní internetového obchodu
Helbichová, Natália ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Vansová, Helena (oponent)
Cieľom diplomovej práce bolo zhodnotiť adekvátnosť stanovenia marketingovej stratégie pri zavedení internetového obchodu. Práca obsahuje analýzu ukazateľov tržieb, návštevnosti webových stránok a využívania platených odkazov na vyhľadávacích serveroch. V závere diplomovej práce boli na základe zistených skutočností navrhnuté doporučenia na vylepšenie úspešnosti internetového obchodu.

The effectiveness of advertising in the hotel “Holiday Inn Almaty”
Alpysbayev, Yesset ; Selby, Richard (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na zhodnocení a studium hlavních rysů reklamy v oblasti pohostinství. První část je teoretická část, která podrobně popisuje definici jako reklama, reklama v médiích, reklamní funkce. Dalé podrobné popsány typy reklam, jejich výhody a nevýhody. V praktické části práce je prezentace hotelu "Holliday Inn Almaty". Tato část podrobně popisuje strukturu hotelu, SWOT analýza, činnost hotelu. Další část je vlastní analýza formou dotazníkového šetření na základě reklamy. Dotazník zaměřen na reklamní strategii hotelu a hodnocení hotelu celkem. Finální část představuje doporučení pro zlepšení reklamního byznesu hotelu a závěr o reklamní činnosti hotelu "Holiday Inn Almaty".

Cenová politika na Internetu
Lohr, Karel ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří+ (oponent)
Práce porovnává cenovou politiku na Internetu s cenovou politikou v klasickém pojetí v kamenných obchodech. Popisuje vliv internetového prostředí na tradiční nástroje cenové politiky. Rozebírá nejdůležitější faktory ovlivňující tvorbu cen a analyzuje cenové strategie. Předmětem práce jsou také nástroje cenové politiky, které jsou specifické pro Internet (dynamické ceny, komparativní nakupování apod.). Práce obsahuje některé příklady z praxe a zabývá se také elektronickými platebními systémy (platební karty, mikroplatby, PayPal, apod.). Důraz je kladen na situaci v ČR.

Podnikatelský plán: kosmetické studio
Svobodová, Martina ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem práce je sestavit podnikatelský plán, na základě kterého se podnikatel rozhodne, zdali bude svůj záměr realizovat či nikoliv. Předmětem projektu je kosmetické studio, které má aktuálně vybudovanou jistou klientskou základnu, nicméně správně cíleným marketingem a výběrem místa s velkým potenciálem, je možné nalézt více zákazníků. Výsledky předvýzkumu položí základ pro otestování konceptu a stanoví pravidla pro vlastní marketingový průzkum. Zároveň pomůže při zjištění potenciálu poptávky. Následovat bude odhad a nastavení ceny na základě cenové sensitivity a preferencí. Celý koncept bude provázet osobní motivace podnikatele a hodnoty, které by měly stát uprostřed každého podniku bez ohledu na jeho velikost.

Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu
Michaud, David ; Kostková, Hana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Diplomová práce ?Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu? si klade za cíl analyzovat marketingovou strategii společnosti Renault. Práce nejdříve popisuje společnost Renault jako takovou. Zaměřuje se na historii společnosti, firemní strategii a aktuální střednědobé cíle. Následující část popisuje přístup firmy Renault k výzkumu trhu. Zde je popsán jak kontinuální, tak jednorázový výzkum. Poté práce detailně rozebírá segmentaci, targeting a positioning. Všechny tři strategické marketingové přístupy jsou analyzovány teoreticky i prakticky, tedy z pohledu firmy Renault.

Podnikatelský plán
Gotschyová, Julie ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je zjištění podstatných hledisek tvorby podnikání, na základě kterých je vyhodnocena reálná proveditelnost podnikatelského záměru. Rešerše literatury se zaměřuje na strukturu podnikatelského plánu a jeho náležitosti. Detailněji se zabývá analýzami, potřebnými ke stanovení správné strategie podniku. Obsahuje analýzu externího a interního prostředí a také finanční analýzu. Následná část ukazuje, jak jsou získané informace aplikovány na konkrétní podnikatelský záměr. Data potřebná k provedení analýz byla získána ze statistických výstupů, zákonů a předpisů České republiky, osobních rozhovorů s občany dané lokality a z mých vlastních výpočtů. Výsledky byly použity k sestavení strategie podniku a k posouzení reálné proveditelnost podnikatelského plánu.

Aplikace Balanced Scorecard
Jandová, Alena ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Mikan, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje konceptu Balanced Scorecard z pohledu jejího zapojení do strategického řízení podniku. V teoreticko-metodologické části jsou charakterizovány jednotlivé prvky Balanced Scorecard, je uveden její vývoj a způsob využití. Zároveň obsahuje návrh postupu, jak metodu implementovat v praxi. Praktická část se po vzoru postupu navrženého v teoretické části věnuje aplikaci metody Balanced Scorecard v dané organizaci. Proto je na základě PESTEL analýzy, Porterova modelu pěti sil, finanční analýzy a SWOT analýzy sestaveno plátno podnikatelského modelu charakterizující konkrétní společnost a její výkonnost. Následně je pro tuto organizaci ujasněna konkrétní strategie. Na základě této strategie je vytvořena Balanced Scorecard, přičemž kauzální vztahy mezi zvolenými cíli zobrazuje strategická mapa. V práci je dále navržen způsob implementace do běžného provozu podniku.

Podnikatelský plán
Foltýnová, Marie ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Mikan, Pavel (oponent)
Diplomová práce zpracovává podnikatelský plán při zahájení podnikání. Teoretická část práce vysvětluje podnikatelský plán z hlediska jeho obsahových náležitostí a jeho role v podnikání. Dále nastiňuje zásady tvorby podnikatelského plánu, podrobně popisuje jeho strukturu. Praktická část se po úvodním popisu podnikatelské příležitosti věnuje formulaci mise, vize a strategie firmy, seznamuje čtenáře s výsledky strategické analýzy, prezentuje marketingovou strategii, finanční plán a na závěr podnikatelský záměr hodnotí z hlediska ekonomické efektivnosti a rizik.