Název: Analýza marketingovej stratégie pri zavádzaní internetového obchodu
Autoři: Helbichová, Natália ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Vansová, Helena (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2006
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cieľom diplomovej práce bolo zhodnotiť adekvátnosť stanovenia marketingovej stratégie pri zavedení internetového obchodu. Práca obsahuje analýzu ukazateľov tržieb, návštevnosti webových stránok a využívania platených odkazov na vyhľadávacích serveroch. V závere diplomovej práce boli na základe zistených skutočností navrhnuté doporučenia na vylepšenie úspešnosti internetového obchodu.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1169

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-656


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet