Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,196 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.20 vteřin. 


Marketingový průzkum trhu společnosti In Motion s použitím internetu
Stůjová, Barbora ; Müller, Štěpán (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingový průzkumem trhu, který je proveden pro společnost In Motion za pomoci internetu. V teoretické části práce jsou vysvětleny důležité pojmy a metody spojené s marketingovým výzkumem a také způsoby sběru dat. V praktické části je proveden sekundární výzkum společnosti In Motion za pomoci analýzy SWOT a primární výzkum za pomoci dotazníkové šetření. Cílem práce je provedení marketingového průzkumu a zároveň poskytnutí praktických rad a doporučení pro zlepšení úspěšnosti společnosti In Motion.

Globální sledování kontejnerových zásilek jako nástroj ke zlepšení služeb zákazníkům
Šrámková, Eva ; Novák, Radek (vedoucí práce) ; Cempírek, Václav (oponent) ; Průša, Bohumil (oponent)
Disertační práce analyzuje faktory, které rozhodují o výběru poskytovatele přepravních a zasilatelských služeb na trhu kontejnerových přeprav v České republice (dále jen ČR). Výzkum vychází z rozsáhlého počtu faktorů publikovaných v obdobných výzkumných studiích mimo evropský kontinent a zároveň se zaměřuje na faktory charakteristické pro zadavatele služeb se sídlem v ČR. Metodologický aparát výzkumu je založen na dotazníkovém šetření a hloubkových osobních rozhovorech s respondenty. V disertační práci byla vytvořena nová metodika TARRQUAL, která slouží jako nástroj pro měření kvality služeb. Tato nová metodika byla testována na 250 zákaznících zasilatelské společnosti Kühne+Nagel ČR. Cílem výzkumu byl návrh teoretického nástroje pro měření kvality přepravních a zasilatelských služeb a přímé aplikace tohoto nástroje na přepravním trhu ČR. Disertační práce si dále kladla za cíl podpořit empirický výzkum v oblasti měření kvality poskytovaných služeb na trhu kontejnerových přeprav ve střední a východní Evropě.

Analysis of customers satisfaction in a selected restaurant facility
Kováčová, Dominika ; Oberhel, Martin (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce na těma analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení se zaměřuje hlavně na pojmy zákazník, marketing a marketingový výzkum. Cílem práce je vykonat marketingový výzkum ve vybrané restauraci 15. Poledník a po vypátrání nedostatků navrhnout vhodná řešení a zlepšení samotnému majitelovi. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. V první části jsou rozebrané teoretické stránky problematiky. Uvádí se i pojem marketing, protože právě z něho marketingový výzkum vychází, dále je podrobně popsaný marketingový výzkum a na závěr se práce zaměřuje na teorii zákazníka, jehož definice je pro práci potřebná. Ve druhé, praktické části bakalářské práce je popsaný samostatný výzkum, jeho kroky a postupy. V závěru se nachází konkrétní návrhy a doporučení majitelovi restaurace.

Detekce producentů širokospektré beta - laktamázy (ESBL - Extended Spectrum Beta - Lactamase) v komunitě a v nemocnici
POLENOVÁ, Lucie
Výskyt rezistentních bakterií na dostupná antibiotika je vážným civilizačním problémem. Statistiky ukazují, že prevalence se neustále zvyšuje a to v celosvětovém měřítku. Bakterie se vyznačují schopností rezistence, která se u nich vyskytuje buď přirozeně, nebo rezistenci získají genovými mutacemi, předáváním genetické informace mezi druhy či rody. Aktuálnost a závažnost tématu vedla k vypracování této práce. V teoretické části se práce zabývá přiblížením funkcí jednotlivých částí bakteriální buňky, které se podílejí na mechanismech rezistence. Následuje kapitola, která přibližuje antimikrobiální látky. Skupina beta-laktamových antibiotik je popsána podrobněji z důvodu sledovaného souboru. Navazuje popis jednotlivých způsobů rezistence s větším zaměřením na rezistenci způsobenou produkcí enzymů inaktivujících antibiotika. Zkoumaným souborem jsou kmeny bakterií produkujících širokospektré beta-laktamázy - enzymy, které zabraňují účinnosti beta-laktamových antibiotik. Výzkum k bakalářské práci probíhal v Nemocnici České Budějovice, a. s. během roku 2013. Výzkumné otázky směřují k zjištění výskytu producentů širokospektrých beta-laktamáz ve zmíněné nemocnici v porovnání s výskytem obdobných producentů v komunitě. Následuje vyhodnocení, ve kterém materiálu a na jakém oddělení výskyt převažuje a identifikace nejčastějších producentů širokospektrých beta-laktamáz. Do zkoumaného souboru jsou zařazeny vzorky doručováné na Bakteriologické oddělení Nemocnice České Budějovice, a. s. V práci je popsána metoda dle Hrabáka Double Disk Synergy Test (DDST) detekující producenta dle deformace inhibičních zón, dále kvantitativní metoda, pracující na principu minimální inhibiční koncentrace v kombinaci s detekcí na chromogenní půdě. V porovnání s ostatními studiemi z jiných nemocnic se Nemocnice České Budějovice, a.s. řadí k průměrným až podprůměrným ve výskytu producentů širokospektrých beta-laktamáz. Během roku 2013 bylo zpracováno 12 347 vzorků cílové skupiny a z toho 226 izolátů bylo pozitivních. Převládajícím producentem je Escherichia coli (183 izolátů), Klebsiella pneumoniae (16 izolátů) a Enterobacter cloacae (15 izolátů). Pozitivním zjištěním byl nižší výskyt producentů širokospektrých beta-laktamáz ve sledovaném roce než byl v roce 2012, 2011 i 2010. V poslední části diskuze se poukazuje na možná řešení dané situace.

Marketingový mix fitness centra
Choutková, Aneta ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem diplomové práce je vymezit a zhodnotit marketingový mix fitness centra World Gym Fitness Group a.s. a doporučit změny, které by zvýšily efektivitu marketingového mixu. Teoretická část je rozdělena do dvou kapitola a zaměřuje se na téma marketingový mix služeb a marketingové prostředí. Výzkumná část je stěžejním výstupem diplomové práce a je založena na metodě přímého pozorování. V rámci praktické části byl proveden výzkum. Cílem bylo zjistit jaké je poslání společnosti a spokojenost klientů. Obsahem praktické části je nejdříve obecná charakteristika společnosti World Gym Fitness. Další kapitoly se zaobírají jednotlivými složkami marketingového mixu fitness centra, mezi něž patří služby, cena, propagace, distribuce, materiální prostředí a lidé. V závěru práce jsou všechny poznatky shrnuty do SWOT analýzy a jsou navržena doporučení ke zvýšení efektivity marketingového mixu fitness centra.


Návrh systému hodnocení a odměňování zaměstnanců
Vyskočilová, Dana ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Barbora, Barbora (oponent)
Diplomová práce se zabývá systém hodnocení a odměňování zaměstnanců ve vybrané společnosti. Na základě informací čerpaných z odborné literatury sumarizuje základní pojmy řízení pracovního výkonu, hodnocení a odměňování zaměstnanců. Byla provedena analýza současného stavu hodnocení a odměňování ve společnosti a kvalitativní výzkum spokojenosti a motivace zaměstnanců. Po zhodnocení analýzy a výzkumu byl navržen nový systém hodnocení a odměňování zaměstnanců.

Zvyšování kvalifikace zaměstnanců a jejich motivace pro zlepšení pracovních výsledků ve vybraných institucích či firmách
Sokolová, Kristýna ; Tomšíková, Kateřina (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent)
Bakalářská práce s názvem Zvyšování kvalifikace zaměstnanců a jejich motivace pro zlepšení pracovních výsledků ve vybraných institucích či firmách v teoretické části definuje pojmy, jako jsou lidské zdroje, podnikové vzdělávání, kvalifikace, kompetence a motivace. Tyto pojmy jsou zpracovány pomocí studia odborné literatury. Praktická část obsahuje vlastní dotazníkové šetření, pro výzkum byli osloveni zaměstnanci České národní banky, Česká národní banka je v práci stručně představena. Dotazníky jsou vyhodnoceny analýzou výsledků, výsledky tohoto výzkumu ukazují míru spokojenosti zaměstnanců se systémem vzdělávání a motivace ze strany jejich zaměstnavatele. Na konci práce jsou zmíněna doporučení na zlepšení stávajícího stavu.

Profil návštěvníků v turistické oblasti Toulava
PLZÁKOVÁ, Aneta
Bakalářská práce je zaměřena na turistickou oblast Toulava, která byla založena před třemi lety. Toulava vznikla spojením krásné a čisté přírody, bohatých lesů a turisticky atraktivních cílů. První část práce je zaměřena na studium odborné literatury. Praktická část bakalářské práce je zaměřena na vlastní výzkum. Cílem bakalářské práce bylo sestavit profil návštěvníka turistické oblasti Toulava. Návštěvníci Toulavy vyplňovali dotazník na různých turistických místech v dané destinaci. Vlastní výzkum byl následně porovnán s profilem návštěvníka z roku 2013. Po porovnání obou výzkumů bylo zjištěno, že profil návštěvníka je téměř stejný, a proto byl navržen produkt, který by mohl zvýšit atraktivnost turistické oblasti a přilákat potenciální turisty.