Název:
Marketingový průzkum trhu společnosti In Motion s použitím internetu
Překlad názvu:
Marketing research of In Motion company with use of Internet
Autoři:
Stůjová, Barbora ; Müller, Štěpán (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá marketingový průzkumem trhu, který je proveden pro společnost In Motion za pomoci internetu. V teoretické části práce jsou vysvětleny důležité pojmy a metody spojené s marketingovým výzkumem a také způsoby sběru dat. V praktické části je proveden sekundární výzkum společnosti In Motion za pomoci analýzy SWOT a primární výzkum za pomoci dotazníkové šetření. Cílem práce je provedení marketingového průzkumu a zároveň poskytnutí praktických rad a doporučení pro zlepšení úspěšnosti společnosti In Motion.Bachelor's work is concerned with marketing market research, which is performed for In Motion company with use of internet. In theorethical part of work are explained important terms and methods related to marketing research and also ways of collecting data. In practical part of work is secondary research of In Motion company with help of SWOT analysis performed together with the primary research with help of questionnaire surveys. The main goal of this work is performing a marketing market research and provision of practical advices and recommendations in order to improve sucessfulness of In Motion Company.
Klíčová slova:
Analýza SWOT; Dotazníkové šetření; In Motion; Internet; Marketingový průzkum; In Motion; Internet; Marketing research; Questionnaire survey; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52965