Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum znalosti a image značky Under Armour
Koubík, Vojtěch ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum znalosti a image značky Under Armour Anotace: Hlavním cílem bakalářské práce je zjisti znalost a image značky Under Armour, a to pomocí marketingového výzkumu. V části "teoretická východiska" je vysvětlen pojem značka a image pomocí literárních a elektronických zdrojů. V metodologické části je popsán marketingový výzkum, jeho proces a druhy. Analytická část je zaměřena na představení značky Under Armour, samotný výzkum a jeho vyhodnocení. Na základě výzkumu budou v závěru návrhy a doporučení pro zlepšení image značky Under Armour. Klíčová slova: Image, značka, znalost značky, marketingový výzkum, dotazník, Under Armour
Marketingový výzkum hodnoty značky Mizuno
Hrušková, Karolína ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Jarošík, Richard (oponent)
Marketingový výzkum hodnoty značky Mizuno Hlavním cílem mé práce je pomocí marketingového výzkumu určit, jakou hodnotu má značka Mizuno z hlediska vnímání českých zákazníků, zejména z volejbalového okruhu. Ke splnění hlavního cíle je třeba zjistit, jaké mají spotřebitelé zkušenosti se značkou a jak na ni nahlíží. Na základě výsledků provedeného výzkumu budou navržena opatření, která by mo vést ke zvýšení vnímané hodnoty značky Mizuno na českém trhu. dotazování. Ke sběru dat byl využit elektronický dotazník, prostřednictvím kterého 358 respondentů zaznamenalo své odpovědi. Výzkumný vzorek se skládal z uživatelů volejbalového vybavení, kteří odpovídali na otázky vztahující se ke dvěma Aakerových dimenzím značky, a to znalosti značky a věrnosti značce. Výzkum přinesl pro značku Mizuno vesměs velmi poziti nejoblíbenější a nejčastěji spojovanou značkou s volejbalem. Má vedoucí konkurenční pozici, kterou by si však měla neustále chránit před značkami jako je Asics a Nike. Ze dvou zkoumaných kategorií hodnoty značky Mizuno se jeví jako silnější znalost značky, jelikož ji má v povědomí téměř každý člověk z volejbalového okruhu. Prvky značky jsou mezi respondenty také dobře známy, až na slogan a propagaci. Problematická se může jevit loajalita zákazníků, jelikož má značka málo oddaných zákazníků a příliš těch, kteří...
Marketingový výzkum znalosti a image značky Under Armour
Koubík, Vojtěch ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum znalosti a image značky Under Armour Anotace: Hlavním cílem bakalářské práce je zjisti znalost a image značky Under Armour, a to pomocí marketingového výzkumu. V části "teoretická východiska" je vysvětlen pojem značka a image pomocí literárních a elektronických zdrojů. V metodologické části je popsán marketingový výzkum, jeho proces a druhy. Analytická část je zaměřena na představení značky Under Armour, samotný výzkum a jeho vyhodnocení. Na základě výzkumu budou v závěru návrhy a doporučení pro zlepšení image značky Under Armour. Klíčová slova: Image, značka, znalost značky, marketingový výzkum, dotazník, Under Armour
Znalost značky Vím, co jím
Dryáková, Kristýna ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Bakalářská práce je věnována znalosti značky Vím, co jím. Cílem práce je vyhodnotit znalost značky Vím, co jím na trhu České republiky; posoudit, jak je značka na produktech spotřebiteli vnímána a zhodnotit, jestli se u totožné skupiny respondentů její znalost po delším časovém intervalu zvýší na základě poskytnutého dotazníku a informačního materiálu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. První část se zabývá obecně teorií značky. Praktická část práce je zaměřena konkrétně na značku Vím, co jím a celkově dva marketingové výzkumy znalosti této značky. Závěr bakalářské práce je věnován souhrnnému vyhodnocení výzkumů a konkrétním doporučením ke zvyšování znalosti značky Vím, co jím na českém trhu.
Znalost značky Yves Rocher
Gőtzová, Lenka ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá znalost značky Yves Rocher a její vnímání z pohledu zákazníka. Cílem práce je vyhodnotit znalost značky Yves Rocher na českém trhu, a také posoudit, jak ji a její produkty spotřebitelé vnímají. První část práce se zabývá teorií značky a problematikou marketingového výzkumu. Druhá, praktická část se věnuje představení společnosti Yves Rocher a analýze její konkurence, důležitou součástí je také dotazníkové šetření a jeho následné vyhodnocení. Samotný závěr práce obsahuje shrnutí výsledků a určité návrhy na zlepšení znalosti dané značky na trhu a získání většího počtu zákazníků.
Budování znalosti a image značky Horský pramen
Finsterlová, Lucie ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Čech, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na budování znalosti a image značky Horský pramen. Hlavním cílem práce je analyzovat na základě výsledků vlastního on-line dotazníkového šetření znalost a image značky u cílové skupiny, kterou tvoří především rodiče na mateřské dovolené a sportovci. Rodiče na mateřské dovolené a sportovci jsou hlavními cílovými skupinami vybrané značky Horský pramen. Dalším úkolem je také na základě jeho výsledků navrhnout řešení na zlepšení znalosti této značky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje základní pojmy týkající se problematiky značky a jejího budování, dále také popisuje image značky, hodnotu značky a způsoby jejího měření a komunikování. Praktická část charakterizuje zkoumanou značku, která je také součástí marketingového výzkumu prováděného prostřednictvím on-line dotazníku.
Značka jako součást image
Bursová, Jiřina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Dědek, Petr (oponent)
V teoretické části diplomové práce se zabývám základní problematikou značky, jejím řízením a působením v mezinárodním prostředí. A analytické části nejprve představuji společnost Škoda Auto a.s., včetně její historie, aktuálních výsledků a jejího přínosu pro ekonomiku ČR. Poté se přesouvám na zahraniční trh (Malta) a pokouším se definovat pozici značky Škoda v tamním tržním prostředí, sleduji její posilování a podporu ze strany místního dovozce a prodejce a práci uzavírám výzkumem znalosti a vnímání značky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.