Název: Marketingový výzkum znalosti a image značky Under Armour
Překlad názvu: Marketing research of the brand knowledge and image of the brand Under Armour
Autoři: Koubík, Vojtěch ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; Image; marketingový výzkum; Under Armour; znalost značky; značka; brand; brand knowledge; Image; marketing research; questionnaire; Under Armour

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/43392

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-459446


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-04-24, naposledy upraven 2022-04-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet