Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing Strategy Proposal for a Company Entering the Polish Market
Bui, Viktor ; Blaha, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diploma thesis deals with a proposal of a marketing strategy for company UGO Trade s.r.o. while undertaking expansion abroad, concretely into Polish market. The proposal is a reaction on a strong position of the company on the Czech market with fresh juices and it tries to find a suitable way for company’s further development. The thesis includes an evaluation of internal as well as external company’s environment, which is supported by properly used analysis. The final proposal is based particularly on presented analysis, it suggests steps which the company has to follow in order to successfully penetrate into the market. Furthermore, the recommendations present a simplified financial plan for the first year of firm’s presence on the market and plan for further expansion of restaurants into other cities.
Podnikatelský záměr rozvoje společnosti Pro-staff, s.r.o.
Jelčová, Denisa ; Černák, Robert (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu současného stavu Agentury - Pro-staff sro, která je využita na tvorbu podnikatelského záměru pro rozvoj společnosti, který se soustředí na rozšíření nabídky poskytování animačních služeb a organizování společensko-kulturních a sportovních událostí na rakouském trhu. V první části jsou definovány cíle a metodika práce, zatímco druhá část obsahuje teoretické podklady pro část třetí, která se věnuje analýzám. Poslední část obsahuje vlastní návrhy autora. Návrhy prezentují tvorbu strategie vstupu na trh, která rovněž zahrnuje finanční plán a doporučení, na co by se měla společnost v budoucnosti zaměřit a čemu se vyvarovat.
Marketing Strategy Design for Yonex Company - new Product Launch in the Czech Republic
Navrátilová, Anna ; Urban, Ing Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Master's Thesis deals with the launch of a new type of indoor sports shoes Yonex to the Czech market. The thesis is divided into several parts. The first is focused on theoretical analysis of the standard procedure for introducing of new products to the market which we are able to find in professional publications. The second, practical part analyses the introduction procedure of new indoor shoes in new floorball division of Yonex Company to the Czech market. The third, final part of this thesis includes evaluation of Yonex Floorball marketing strategy and recommendations for implementation and improvement for the launch procedure. The required outcome of this work is evaluation of the analysis and set a few mentioned recommendations, which can improve the launch process of the new floorball division of Yonex and simplify the process for the future.
Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku při vstupu na zahraniční trhy
Berka, Marek ; Urabetzová, Vendula (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na navržení mezinárodní marketingové strategie pro elektronický obchod, který plánuje vstoupit na trhy Spojených států amerických, Velké Británie a Německa. Práce analyzuje současný marketingový mix a vnější prostředí vybrané společnosti a na základě získaných informací navrhuje marketingové návrhy pro propagaci a prodej na zmíněných trzích. Hlavním cílem je vytvoření efektivní marketingové strategie, která umožní úspěšný vstup na zahraniční trhy pro nový elektronický obchod. V závěrečné části jsou prezentovány vlastní návrhy řešení, které zahrnují vizi a misi firmy, návrh marketingového mixu pro jednotlivé trhy, doporučení k sociálním sítím a finanční náklady na marketingové činnosti. Kritické faktory úspěchu jsou také identifikovány pro dosažení úspěšného vstupu na zahraniční trhy.
Marketingová strategie KOH Coconut v České republice
Červená, Pavla ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií nové značky nápoje na Českém trhu. Práce nastiňuje teoretický koncept tvorby marketingového plánu a jeho kroky pomocí prostudování relevantní literatury a zpráv z odvětví. Jádro teoretické části se zabývá vnější a vnitřní situační analýzou trhu, zákazníků a marketingového mixu. Tato teorie je později aplikována na specifický případ značky KOH Coconut a její potenciální vstup do České republiky. KOH Coconut je taiwanská značka kokosové vody a jiných kokosových produktů.
Marketing Strategy Design for Yonex Company - new Product Launch in the Czech Republic
Navrátilová, Anna ; Urban, Ing Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Master's Thesis deals with the launch of a new type of indoor sports shoes Yonex to the Czech market. The thesis is divided into several parts. The first is focused on theoretical analysis of the standard procedure for introducing of new products to the market which we are able to find in professional publications. The second, practical part analyses the introduction procedure of new indoor shoes in new floorball division of Yonex Company to the Czech market. The third, final part of this thesis includes evaluation of Yonex Floorball marketing strategy and recommendations for implementation and improvement for the launch procedure. The required outcome of this work is evaluation of the analysis and set a few mentioned recommendations, which can improve the launch process of the new floorball division of Yonex and simplify the process for the future.
Marketing Strategy Proposal for a Company Entering the Polish Market
Bui, Viktor ; Blaha, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diploma thesis deals with a proposal of a marketing strategy for company UGO Trade s.r.o. while undertaking expansion abroad, concretely into Polish market. The proposal is a reaction on a strong position of the company on the Czech market with fresh juices and it tries to find a suitable way for company’s further development. The thesis includes an evaluation of internal as well as external company’s environment, which is supported by properly used analysis. The final proposal is based particularly on presented analysis, it suggests steps which the company has to follow in order to successfully penetrate into the market. Furthermore, the recommendations present a simplified financial plan for the first year of firm’s presence on the market and plan for further expansion of restaurants into other cities.
Podnikatelský záměr rozvoje společnosti Pro-staff, s.r.o.
Jelčová, Denisa ; Černák, Robert (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu současného stavu Agentury - Pro-staff sro, která je využita na tvorbu podnikatelského záměru pro rozvoj společnosti, který se soustředí na rozšíření nabídky poskytování animačních služeb a organizování společensko-kulturních a sportovních událostí na rakouském trhu. V první části jsou definovány cíle a metodika práce, zatímco druhá část obsahuje teoretické podklady pro část třetí, která se věnuje analýzám. Poslední část obsahuje vlastní návrhy autora. Návrhy prezentují tvorbu strategie vstupu na trh, která rovněž zahrnuje finanční plán a doporučení, na co by se měla společnost v budoucnosti zaměřit a čemu se vyvarovat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.