Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing Strategy Proposal for a Company Entering the Polish Market
Bui, Viktor ; Blaha, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diploma thesis deals with a proposal of a marketing strategy for company UGO Trade s.r.o. while undertaking expansion abroad, concretely into Polish market. The proposal is a reaction on a strong position of the company on the Czech market with fresh juices and it tries to find a suitable way for company’s further development. The thesis includes an evaluation of internal as well as external company’s environment, which is supported by properly used analysis. The final proposal is based particularly on presented analysis, it suggests steps which the company has to follow in order to successfully penetrate into the market. Furthermore, the recommendations present a simplified financial plan for the first year of firm’s presence on the market and plan for further expansion of restaurants into other cities.
Návrh marketingového mixu podniku
Bui, Viktor ; Zetková, Jana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu společnosti MADUS Company s. r. o. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První teoretická část se zabývá základními termíny marketingu a definicí nástrojů marketingu. Druhá analytická část se skládá z představení společnosti, její stručné historie a podrobné analýzy současného stavu. V poslední části jsou na základě informací vypracovány návrhy na zlepšení současné situace.
Marketing Strategy Proposal for a Company Entering the Polish Market
Bui, Viktor ; Blaha, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diploma thesis deals with a proposal of a marketing strategy for company UGO Trade s.r.o. while undertaking expansion abroad, concretely into Polish market. The proposal is a reaction on a strong position of the company on the Czech market with fresh juices and it tries to find a suitable way for company’s further development. The thesis includes an evaluation of internal as well as external company’s environment, which is supported by properly used analysis. The final proposal is based particularly on presented analysis, it suggests steps which the company has to follow in order to successfully penetrate into the market. Furthermore, the recommendations present a simplified financial plan for the first year of firm’s presence on the market and plan for further expansion of restaurants into other cities.
Návrh marketingového mixu podniku
Bui, Viktor ; Zetková, Jana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu společnosti MADUS Company s. r. o. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První teoretická část se zabývá základními termíny marketingu a definicí nástrojů marketingu. Druhá analytická část se skládá z představení společnosti, její stručné historie a podrobné analýzy současného stavu. V poslední části jsou na základě informací vypracovány návrhy na zlepšení současné situace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.