Název:
Podnikatelský záměr rozvoje společnosti Pro-staff, s.r.o.
Překlad názvu:
Business Plan of Development Entrepreneuship Pro-staff, Ltd.
Autoři:
Jelčová, Denisa ; Černák, Robert (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu současného stavu Agentury - Pro-staff sro, která je využita na tvorbu podnikatelského záměru pro rozvoj společnosti, který se soustředí na rozšíření nabídky poskytování animačních služeb a organizování společensko-kulturních a sportovních událostí na rakouském trhu. V první části jsou definovány cíle a metodika práce, zatímco druhá část obsahuje teoretické podklady pro část třetí, která se věnuje analýzám. Poslední část obsahuje vlastní návrhy autora. Návrhy prezentují tvorbu strategie vstupu na trh, která rovněž zahrnuje finanční plán a doporučení, na co by se měla společnost v budoucnosti zaměřit a čemu se vyvarovat.
The Master's thesis focuses on the analysis of the current situation of company Pro-staff Ltd., which is used for the creation of a business plan for the company development The business model will focus on broadening the supply of animation services and the organization of socio-cultural and sports events on the Austrian market. In the first part, the main aim and objectives as well as methodology of work are presented , while the second part contains the theoretical basis for the third part. Third part contains analysis and the last consits of the author's own suggestions. The proposals focus on making entry strategy, which also includes a financial plan and recommendations for the company that should be followed in the future and what should be avoided.
Klíčová slova:
cestovní ruch; Finanční analýza; konkurence; Podnikatelský záměr; Porterův diamantový model; strategické řízení; SWOT analýza; vstup na nový trh; Business plan; business plan; competition; Financial analysis; new market entry; Porter's diamond model; strategic management; SWOT analysis; tourism
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/40596