Název: Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku při vstupu na zahraniční trhy
Překlad názvu: International Marketing Strategy of the Selected Company Entering the Foreign Market
Autoři: Berka, Marek ; Urabetzová, Vendula (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza trhu; internetový obchod; marketingová strategie; marketingový mix; vstup na nový trh; entering a new market; internet business; market analysis; marketing mix; marketing strategy

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/213268

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-531487


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-08-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet