Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku při vstupu na zahraniční trhy
Berka, Marek ; Urabetzová, Vendula (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na navržení mezinárodní marketingové strategie pro elektronický obchod, který plánuje vstoupit na trhy Spojených států amerických, Velké Británie a Německa. Práce analyzuje současný marketingový mix a vnější prostředí vybrané společnosti a na základě získaných informací navrhuje marketingové návrhy pro propagaci a prodej na zmíněných trzích. Hlavním cílem je vytvoření efektivní marketingové strategie, která umožní úspěšný vstup na zahraniční trhy pro nový elektronický obchod. V závěrečné části jsou prezentovány vlastní návrhy řešení, které zahrnují vizi a misi firmy, návrh marketingového mixu pro jednotlivé trhy, doporučení k sociálním sítím a finanční náklady na marketingové činnosti. Kritické faktory úspěchu jsou také identifikovány pro dosažení úspěšného vstupu na zahraniční trhy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.