Název: Návrh marketingové strategie firmy YONEX - zavedení nového výrobku na český trh
Překlad názvu: Marketing Strategy Design for Yonex Company - new Product Launch in the Czech Republic
Autoři: Navrátilová, Anna ; Urban, Ing Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Entrance to a new market; marketing mix; markting strategy market analysis; analýza trhu; marketingová strategie; marketingový mix; Vstup na nový trh

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/62282

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-255777


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-20, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet