Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nové přístupy v marketingové komunikaci v segmentu outdoorového oblečení
Mráček, Pavel ; Kita, Jaroslav (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Světlík, Jaroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Dizertační práce se zabývá marketingovou komunikací v rámci vztahů mezi dodavatelem/výrobcem materiálů - výrobcem oblečení – prodejcem a zákazníkem v segmentu outdoorového oblečení v České republice. Specifická role zákazníka je posuzována v kontextu koncepce spoluvytváření hodnoty s důrazem na rozvoj a navýšení vnímané hodnoty. Primárním cílem dizertační práce je vymezení nových přístupů marketingové komunikace se zákazníkem v rámci uvedených vztahů s důrazem na vymezení efektu synergie uvedených vztahů v působení různých forem komunikace na zákazníka. V návaznosti na tento cíl jsou definování dílčí cíle. Cíl práce a jednotlivé hypotézy, kterými se práce zabývá, byly definovány na základě rozboru teoretických východisek a sekundárních dat. Provedený primární výzkum pak kombinuje kvalitativní a kvantitativní přístupy pro analyzování a deskripci jednotlivých částí. Výsledky výzkumů jsou prezentovány jak ve formě dílčích závěrů charakterizujících jednotlivé oblasti, tak ve formě souhrnného závěru. Zásadní důraz při formulaci závěrů byl kladen na vizualizaci ve formě schematického znázornění identifikovaných principů. Práce obsahuje závěry a doporučení pro jednotlivé účastníky vztahu. V závěru práce jsou sumarizovány přínosy pro vědu a výzkum, praxi i pedagogickou oblast. Komplexní pojetí zpracování tématu je doplněno vymezením omezení provedeného výzkumu a podněty pro další výzkumy v dané oblasti.
Hodnota pro zákazníka v návaznosti na CRM a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku
Keřt, Radim ; Vaculík, Josef (vedoucí práce)
V předložené disertační práci se zabývám hodnotou pro zákazníka v rámci CRM (Customer Relationship Management) s důrazem na význam pro konkurenceschopnost podniku. Obsahem práce je jednak vypracování metodiky pro úspěšnou implementaci, inovaci celkového konceptu řízení vztahů se zákazníky (tj. metody CRM), ale také stanovení kritérií k měření úspěšnosti implementace, inovace celkového konceptu řízení vztahů se zákazníky (tj. metody CRM) ve vztahu ke zvyšování konkurenceschopnosti podniku.
Kreativita, inovace a organizační kultura
Stará, Jana ; Štofilová,, Jana (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení pojmů kreativita a inovace v podnikání. Zabývá se metodami, které mohou vést k rozvoji tvořivosti tak, aby návrhy a inovační nápady vedly ke zvyšování hodnoty pro zákazníka a rozvoji podnikatelské jednotky. Obsahuje praktickou aplikaci vybraných metod na příkladu provozu kavárny Dobrá zastávka v Brně.
Nové přístupy v marketingové komunikaci v segmentu outdoorového oblečení
Mráček, Pavel ; Kita, Jaroslav (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Světlík, Jaroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Dizertační práce se zabývá marketingovou komunikací v rámci vztahů mezi dodavatelem/výrobcem materiálů - výrobcem oblečení – prodejcem a zákazníkem v segmentu outdoorového oblečení v České republice. Specifická role zákazníka je posuzována v kontextu koncepce spoluvytváření hodnoty s důrazem na rozvoj a navýšení vnímané hodnoty. Primárním cílem dizertační práce je vymezení nových přístupů marketingové komunikace se zákazníkem v rámci uvedených vztahů s důrazem na vymezení efektu synergie uvedených vztahů v působení různých forem komunikace na zákazníka. V návaznosti na tento cíl jsou definování dílčí cíle. Cíl práce a jednotlivé hypotézy, kterými se práce zabývá, byly definovány na základě rozboru teoretických východisek a sekundárních dat. Provedený primární výzkum pak kombinuje kvalitativní a kvantitativní přístupy pro analyzování a deskripci jednotlivých částí. Výsledky výzkumů jsou prezentovány jak ve formě dílčích závěrů charakterizujících jednotlivé oblasti, tak ve formě souhrnného závěru. Zásadní důraz při formulaci závěrů byl kladen na vizualizaci ve formě schematického znázornění identifikovaných principů. Práce obsahuje závěry a doporučení pro jednotlivé účastníky vztahu. V závěru práce jsou sumarizovány přínosy pro vědu a výzkum, praxi i pedagogickou oblast. Komplexní pojetí zpracování tématu je doplněno vymezením omezení provedeného výzkumu a podněty pro další výzkumy v dané oblasti.
Hodnota pro zákazníka v návaznosti na CRM a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku
Keřt, Radim ; Vaculík, Josef (vedoucí práce)
V předložené disertační práci se zabývám hodnotou pro zákazníka v rámci CRM (Customer Relationship Management) s důrazem na význam pro konkurenceschopnost podniku. Obsahem práce je jednak vypracování metodiky pro úspěšnou implementaci, inovaci celkového konceptu řízení vztahů se zákazníky (tj. metody CRM), ale také stanovení kritérií k měření úspěšnosti implementace, inovace celkového konceptu řízení vztahů se zákazníky (tj. metody CRM) ve vztahu ke zvyšování konkurenceschopnosti podniku.
Kreativita, inovace a organizační kultura
Stará, Jana ; Štofilová,, Jana (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení pojmů kreativita a inovace v podnikání. Zabývá se metodami, které mohou vést k rozvoji tvořivosti tak, aby návrhy a inovační nápady vedly ke zvyšování hodnoty pro zákazníka a rozvoji podnikatelské jednotky. Obsahuje praktickou aplikaci vybraných metod na příkladu provozu kavárny Dobrá zastávka v Brně.
Implementation of principles and philosophy of CRM in selected company.
Rokošný, Lukáš ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Zákutný, Juraj (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou interních procesů v konkrétní firmě a samotného procesu zakázky z pohledu společnosti. Popisuje současné postavení podniku na trhu a porovnává ho s konkurencí. Praktická část se také zabývá prvky pro zákaznického chování a identifikuje místa na zlepšení. Současně tak navrhuje způsoby jak zlepšit proces zakázky a zároveň tak vytvořit základ pro implementaci filozofie CRM ve společnosti. Teoretická část práce se zabývá definicí základních pojmů CRM a jednoduchými principy strategie CRM. Stejně tak navazováním prospěšných vztahů se zákazníky jejich rozvíjením a upevňováním. Také je popsána hodnota, kterou podnik může tvořit pro zákazníka, a co na jejím základě může získat.
CRM systém firmy Petrof
Bukačová, Marie-Anna ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koliš, Karel (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje řízení vztahů se zákazníky u firmy PETROF. Teoretická část se nejprve zabývá problematikou spojenou se CRM a následně navazuje objasněním hodnoty zákazníka a hodnoty pro zákazníka. Teoretickou část uzavírají kapitoly týkající se B2B trhu. V praktické části je nejprve představena firma PETROF a její situace na trhu. Dále následuje analýza získaných poznatků a na základě jich vytvořená SWOT analýza podniku. Na závěr praktické části se práce zaměřuje na návrhy na zlepšení v oblasti řízení vztahů se zákazníky.
Hodnotové inovace firmy Apple
Mertl, Jiří ; Theodor, Michal (vedoucí práce) ; Lorenc, Miroslav (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřená především na srovnání přístupu k inovacím z pohledu hodnotového managementu a přístupu, který při svých inovacích uplatňuje firma Apple. V první části jsou rozebrány teoretické aspekty obou přístupů, následuje rozbor odlišností teoretických, metodický a praktických. Klíčovým tématem pro inovování vůbec je hodnota pro zákazníka, které je v práci rozebrána jak z pohledu hodnotového management, tak přístupu Applu. V práci jsou kromě produktových inovací rozebírány například i inovace marketingové nebo procesní. Na závěr je předvedeno několik možných adaptací hodnotových inovací podle vzoru Applu na jiných firmách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.