Název: Hodnota pro zákazníka v návaznosti na CRM a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku
Autoři: Keřt, Radim ; Vaculík, Josef (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hodnota pro zákazníka; konkurenceschopnost; marketing; marketingová koncepce podniku; spokojenost zákazníků; competitiveness.; customer satisfaction; marketing; marketing concept of a company; value for customer

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/20743

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-601494


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet