Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 762 záznamů.  začátekpředchozí713 - 722dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza dat ze závislých výběrů ve výzkumu trhu
Mašková, Jana ; Pecáková, Iva (vedoucí práce) ; Coufalová, Petra (oponent)
Existují výzkumy prováděné opakovaně na stejném souboru jednotek. Ve spojitosti s takovým výzkumem hovoříme o závislých výběrech. Hlavním cílem a přínosem této diplomové práce je souhrn použitelných metod pro vyhodnocení dat ze závislých výběrů jak pro spojité tak pro diskrétní proměnné. Literatura v českém jazyce se tomuto tématu dosud věnovala pouze okrajově. Teoretická část práce je rozčleněna do dvou hlavních celků pro dvě a pro více vln šetření, které se dále dělí podle typu sledované proměnné. Třetí část je věnována použití teoretických poznatků v praxi v oblasti výzkumu trhu.
Certifikace projektových a programových manažerů jako záruka jejich kvality a schopnosti
Vítek, Lukáš ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Mengler, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá certifikacemi v projektovém řízení. Soustřeďuje se na projektové a programové manažery a zkoumá jejich vztah k certifikacím a možným vazbám na kvalitu řízení. Cílem práce je provést průřez oblastí certifikací na českém trhu, vytvořit souhrn dostupných certifikací a provést výzkum, který mapuje certifikace firem působících na českém ICT trhu. Práce je rozdělena do několika částí. První část vychází z teoretických základů a je úvodem do oblasti projektového řízení. Dále jsou podrobněji rozepsány kompetence manažera jako předmět znalostí a dovedností, který je nezbytný pro vykonávání manažerské práce. Ve druhé části je zpracován seznam dostupných certifikátů včetně požadavků na jejich získání. Přínosem této části práce je právě zpracovaný přehled, který na jednom místě souhrnně zpracovává všechny důležité detaily o jednotlivých certifikátech, včetně přiřazení certifikátů k doporučeným pracovním pozicím. V poslední části je realizován výzkum, který má za cíl zjistit plány projektových a programových manažerů na získání nových certifikátů. Výzkum se zabývá analýzou a syntézou získaných odpovědí a dále vytváří nové poznatky, které odhalují možné budoucí trendy. Výzkum je unikátní tím, že se zaobírá českým ICT trhem, který nebyl dosud na toto téma zkoumán. Diplomová práce představuje ucelený pohled na oblast certifikací, zároveň se ale soustřeďuje na úzkou oblast ICT trhu, kde sleduje možnosti využití certifikací a nabízí konfrontaci různých pohledů.
Oživení českých značek
Mareš, Jan ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Cílem této práce bylo podat pokud možno komplexní obrázek o současném stavu firmy Botas, a.s. - tradičního českého výrobce obuvi. Zaměřil jsem se na analýzu silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb za použití matice SWOT, dále jsem zhodnotil marketingový mix společnosti, pomocí dotazování provedl výzkum vnímání značky a na závěr se pokusil zhodnotit životní cyklus za použití dat z účetních závěrek.
Vyhodnocení marketingové kampaně produktu "Modré nebe"
Hronek, Filip ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Práce zaměřená na témata kdo slaví svátek svatého Valentýna, jak se lidé chovají na tento svátek, jaký k němu mají vztah a které svátky mu kokurují. Výzkum proveden jako kvantitativní, formou dotazníku.
Sociální reklama
Sovišová, Ivana ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Bakalářská práce Sociální reklama pojednává o jednom z nejdůležitějších nástrojů marketingového komunikačního mixu. Na začátku práce obeznamuje čtenáře s pojmem sociální reklama, dále popisuje vývoj tohoto druhu reklamy, účinnost, odlišnosti od reklamy komerční a na závěr teoretické části seznamuje čtenáře s neziskovým sektorem jako zadavatelem nekomerčních kampaní. V praktické části se práce věnuje rozboru dvou vybraných sociálních reklam a výzkumu názorů respondentů na tyto reklamy. Závěr práce je potom věnován vyhodnocení výzkumu a srovnání výsledků s počátečními hypotézami. Cílem bakalářské práce je podat čtenáři základní potřebné informace týkající se sociální reklamy a následně pomocí výzkumu zjistit názory příjemců na vybrané sociální reklamy.
Ochrana spotřebitelů - označování potravin
Janovská, Lucie ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Tato práce je zaměřena na ochranu spotřebitelů, konkrétně na označování potravin. Uvádí, které údaje je povinné na obalech uvádět a také se zabývá vysvětlením těchto údajů. Zároveň byl prováděn dotazníkový výzkum, který sloužil ke zjištění zájmu spotřebitelů o uváděné informace a jejich využívání. Praktickou část této práce tvoří vyhodnocení výzkumu.
Analýza vybrané reklamní kampaně v kategorii sociálně ekologické komunikace
Hokrová, Lucie ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřená na analýzu reklamní kampaně v kategorii sociálně ekologické komunikace. Reklama je fenoménem dnešní doby. Je součástí každodenního života každého z nás. Je všude kolem nás. Tato práce informuje čtenáře o termínech marketingové komunikace, komerční komunikace, či formy komerčních komunikací, přičemž reklama je právě jednou z těchto forem. V této práci je detailněji rozebrána venkovní neboli outdoor reklama, jakožto nejpestřejší forma reklamy vůbec. Třetí kapitola práce je věnována etickému Kodexu reklamy, který za účelem regulace reklamy vydává Rada pro reklamu. Následující kapitola pojednává o problematice sociální reklamy, jejím významu a specifikách. Závěr této bakalářské práce je zaměřen na samotnou analýzu reklamní kampaně "Žiješ, protože tě rodiče chtěli". Tato kapitola popisuje samotnou kampaň, jejího zadavatele, zmiňuje postoj Rady pro reklamu vůči dané kampani a obsahuje informace o provedeném výzkumu a jeho výsledcích.
Reklama a její vnímání mladými lidmi.
Justián, Josef ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Krátký, Marek (oponent)
Práce je rozdělena do dvou částí, části teoretické a části zabývající se vlastním výzkumem. První část se zabývá zařazením komerčních komunikací do rámce, který je označován jako marketingový mix. Zkoumá jejich jednotlivé formy a nástroje a hodnotí jejich význam. Popisuje význam reklamy, jako jedné z forem komerčních komunikací a zkoumá klady a zápory jejího umístění v jednotlivých druzích masových médií. První část zároveň ukazuje vývoj investic směřovaných do ATL a BTL komunikací a na základě dat popisuje, jaký je odhadovaný trend do budoucna. Druhá část je spjata s vlastním terénním výzkumem vnímání reklamy a sledovanosti masmédií mezi mladými lidmi. Jako reprezentativní vzorek, na kterém byl výzkum proveden, byl zvolen segment středoškolských studentů. Tato část je rozdělena do dvou kapitol, přípravy výzkumu a vyhodnocení výzkumu. Pomocí kvantitativní části výzkumu je cílem zjistit oblíbenost masmédií mezi středoškoláky a na základě frekvence sledovanosti určit, kam směřuje současný trend v daném segmentu. Kvalitativní výzkum se týká oblíbenosti reklamy. Přes hodnocení vlastního vztahu k reklamě, zjišťování vlivu reklamy na daný segment, hodnocení prvků a vlastností reklamy zjišťuje, jak by mělo být reklamní poselství formulováno a kódováno, aby v případě komunikace k danému segmentu měla reklama co nejsilnější účinek. Výstupem výzkumu je odpověď, přes jaké kanály se segmentem středoškolských studentů a jakým způsobem efektivně komunikovat.
Výzkum v cestovním ruchu
Špačková, Martina ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Práce seznamuje s problematikou výzkumu v cestovním ruchu, shrnuje dosavadní poznatky a vývoj tohoto tématu. Zabývá se rovněž problematikou institucionálního, legislativního a finančního zabezpečení výzkumu v České republice (výzkumu obecně i konkrétně výzkumu v cestovním ruchu) a současnými problémy, se kterými se výzkum cestovního ruchu v České republice setkává. Mapuje také výzkumné aktivity některých zahraničních institucí a organizací. Součástí práce je i návrh definice pojmu "výzkum cestovního ruchu" a jeho dělení na základní a aplikovaný výzkum.
Výzkum řízení zahraničních manažerů v českých podnicích
Hanková, Lucie ; Dědina, Jiří (vedoucí práce) ; Cejthamr, Václav (oponent)
Má diplomová práce na téma Výzkum řízení zahraničních manažerů v českých podnicích je zaměřena na výzkum řízení britských manažerů, a porovnání jejich znalostí a dovedností s českými manažery v konkrétní české společnosti. Snažila jsem se o nalezení určitých doporučení, jak lépe začlenit britské manažery do české společnosti, a jak vylepšit jejich vzájemný vztah a spolupráci s českými manažery. První část práce je čistě teoretická. Ve druhé se pak věnuji vyhodnocení dotazníků na základě získaných odpovědí. V závěrečné části shrnuji získané výsledky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 762 záznamů.   začátekpředchozí713 - 722dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.