Název:
Vyhodnocení marketingové kampaně produktu "Modré nebe"
Překlad názvu:
Marketing research about human behavior on St. Valentine's Day
Autoři:
Hronek, Filip ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce zaměřená na témata kdo slaví svátek svatého Valentýna, jak se lidé chovají na tento svátek, jaký k němu mají vztah a které svátky mu kokurují. Výzkum proveden jako kvantitativní, formou dotazníku.Work focusing on themes: who celebrate the feast of Saint Valentine, the way people act on this day, the way how peaple likes this day and which feast compete him. Research was carried out as a quantitative form of a questionnaire.
Klíčová slova:
Marketing; Valentýn; Výzkum; Marketing; research; valentina
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22750