Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zhodnocení finanční situace podniku a návrhy na zlepšení
Coufalová, Petra ; Kuklínek, David (oponent) ; Čižinská, Romana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá finanční analýzou podniku VS PLASTIK, s.r.o., v letech 2008 až 2012. Na základě výsledků analýzy jsou uvedeny návrhy na zlepšení stávající situace podniku.
Rodinný dům
Coufalová, Petra ; Ing.Jitka Spáčilová (oponent) ; Spáčil, Miroslav (vedoucí práce)
Projekt zpracovává prováděcí dokumentaci k novostavbě rodinného domu v Ivančicích.Rodinný dům je nepodsklepen, samostatně stojící, dvoupodlažní se stanovou střechou.Objekt je navržen ze systému Porotherm.
Volnočasová pedagogika v centru Arpida se zaměřením na dospělé osoby s kombinovaným postižením
COUFALOVÁ, Petra
Tato práce se zabývá tématem, zda může dojít na základě vícedenního tábora pro dospělé osoby s kombinovaným postižením, k posunu v uvědomění si jejich vlastní dospělosti. Zda je možné, aby tento proces ovlivnili externí asistenti a případně mohlo dojít ke vzájemnému přínosu. Teoretická část práce je věnována pojmu pedagogika volného času, vymezuje zdravotní postižení, představuje dospělé osoby se zdravotním postižením, Centrum Arpida a organizaci letního tábora po osoby s kombinovaným postižením. Praktická část je tvořena kvalitativním výzkumem, kdy jsou zhodnocovány získaná data, která vznikla na základě rozhovorů s vybranými respondenty.
Teaching French without schoolbook. The role of the game phenomena in French education.
Coufalová, Petra ; Klinka, Tomáš (vedoucí práce) ; Machleidtová, Silva (oponent)
Cílem práce je představit hru jako fenomén, který je inspirací mnoha metodám při výuce francouzštiny, a podtrhnout myšlenku, že tyto metody nabízejí jiné možnosti, jak učit děti nezávisle na učebnici. Cílem není degradovat učebnici, která k tradiční výuce patří, ale zdůraznit neméně důležitou roli hry. Práce definuje oblasti, jež hra spojuje (divadlo, hudbu a různé typy her). Dále se zaměřuje na divadelní a dramatickou výchovu ve výuce francouzštiny, která je postulována jako ideální nástroj k aktivizaci celé osobnosti dítěte a k rozvoji dovednosti umět autonomě reagovat v cizím jazyce. Práce se dále věnuje analýze dvou učebnic a klade si otázku, zdali pracují s herními aktivitami či prvky dramatické výchovy. V závěru je popsán roční projekt realizovaný ve školním roce 2010 - 2011, který je zaměřen na výuku francouzštiny bez učebnice.
Teaching French without schoolbook. The role of the game phenomena in French education.
Coufalová, Petra ; Klinka, Tomáš (vedoucí práce) ; Machleidtová, Silva (oponent)
Cílem práce je představit hru jako fenomén, který je inspirací mnoha metodám při výuce francouzštiny, a podtrhnout myšlenku, že tyto metody nabízejí jiné možnosti, jak učit děti nezávisle na učebnici. Cílem není degradovat učebnici, která k tradiční výuce patří, ale zdůraznit neméně důležitou roli hry. Práce definuje oblasti, jež hra spojuje (divadlo, hudbu a různé typy her). Dále se zaměřuje na divadelní a dramatickou výchovu ve výuce francouzštiny, která je postulována jako ideální nástroj k aktivizaci celé osobnosti dítěte a k rozvoji dovednosti umět autonomě reagovat v cizím jazyce. Práce se dále věnuje analýze dvou učebnic a klade si otázku, zdali pracují s herními aktivitami či prvky dramatické výchovy. V závěru je popsán roční projekt realizovaný ve školním roce 2010 - 2011, který je zaměřen na výuku francouzštiny bez učebnice.
Rodinný dům
Coufalová, Petra ; Ing.Jitka Spáčilová (oponent) ; Spáčil, Miroslav (vedoucí práce)
Projekt zpracovává prováděcí dokumentaci k novostavbě rodinného domu v Ivančicích.Rodinný dům je nepodsklepen, samostatně stojící, dvoupodlažní se stanovou střechou.Objekt je navržen ze systému Porotherm.
Zhodnocení finanční situace podniku a návrhy na zlepšení
Coufalová, Petra ; Kuklínek, David (oponent) ; Čižinská, Romana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá finanční analýzou podniku VS PLASTIK, s.r.o., v letech 2008 až 2012. Na základě výsledků analýzy jsou uvedeny návrhy na zlepšení stávající situace podniku.
Současné francouzské divadelní texty pro děti a mládež
Coufalová, Petra ; PROVAZNÍK, Jaroslav (vedoucí práce) ; ULRYCHOVÁ, Irina (oponent)
Cílem práce je představit současné francouzské divadelní texty pro děti a mládež, jako nástroj k porozumění sobě, druhým a světu. Ambicí práce není komparovat, či hodnotit francouzský přístup k divadelnímu umění ve výchově s českým, spíše popsat a ukázat, jak tento ve Francii funguje. Díky divadelnímu textu, který je nezbytnou součástí mozaiky spolupráce mnoha různých aspektů, můžeme nahlédnout do skoro až organického propojení divadel, nakladatelství a škol, přičemž nám tyto instituce spojuje společný jmenovatel, a to dítě. Proto se ve své práci věnujeme jak historii divadel pro děti a mladé publikum, tak vzniku prvních edic divadelních her zaměřených na dětského diváka. Dále analyzujeme vybraná díla a zamýšlíme se nad příklady možné práce s dětmi ve školách. Pro lepší vykreslení situace uvádíme rovněž i příklad spolupráce umělce a učitele na základní škole v Saintry sur Seine, kteří společně s dětmi připravovali představení jednoho ze současných textů. V závěru se zamýšlíme nad proběhlou debatou o divadle pro děti a mladé publikum v České republice a ve Francii, která se uskutečnila v rámci prvního ročníku festivalu francouzského divadla v Praze.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
10 COUFALOVÁ, Petra
1 Coufalová, Pavla
2 Coufalová, Pavlína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.