Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,232 záznamů.  začátekpředchozí977 - 986dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh internetového obchodu s využitím sociálnícj sítí
Brejcha, Jan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Tématem diplomové práce je návrh internetového obchodu s airsoftovými doplňky, ovšem za podmínky, že vytvoření e-shopu bude zdarma. Tento e-shop bude propojen se stejnojmennou stránkou na sociální síti Facebook.com, kde se budou tyto výrobky primárně představovat. K tomuto cíli je nutno zmapovat a prozkoumat možnosti vytvoření internetového obchodu zdarma. Současně s tím zprovoznit a zoptimalizovat na sociální síti Facebook.com stránku zmíněného e-shopu se zaměřením na vylepšené airsoftové díly. Dílčím cílem této práce je využít nástrojů Competitive Intelligence na analýzu již zmíněnou Facebookovou stránku i na Facebookové stránky konkurence k získání důležitých informací pro lepší nebo výhodnější zacházení s Facebookovou stránkou internetového obchodu.
Nasazení Google+ pro efektivní komunikaci v profesním kolektivu
Peter, Martin ; Böhmová, Lucie (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na elektronické sociální sítě a jejich implementaci do společnosti z oboru informačních technologií. Práce je rozdělena na dvě části, které na sebe systematicky navazují. V teoretické části jsou popsány vybrané online sociální sítě se zvýrazněním výhod pro uplatnění v profesním kolektivu a porovnáno využití těchto sociálních sítí v České republice. Následně jsou uvedeny zásady firemní komunikace a jemně navazuje odůvodnění, proč by měly být sociální sítě ve firmách využity s ohledem na právní stránku věci. Praktická část popisuje zkoumaný pracovní kolektiv a analyzuje problémovou situaci, která je v této práci řešena. Pomocí metody vícekriteriálního rozhodování je vybrána nejvhodnější elektronická sociální síť pro zkoumaný pracovní kolektiv a následně je nasazena, resp. implementována do prostředí tohoto kolektivu. Ze sběru dat z praktického využití kolektivem po implementaci, tedy ze zpětné vazby jeho členů, je vyvozen závěr a porovnána úspěšnost či neúspěšnost implementace, resp. výsledný účinek na efektivitu komunikace pro management týmu i pro členy týmu. Na základě výše zmíněného závěru je do budoucna navíc vytvořena sada dalších doporučených změn a inovací při užívání vybrané elektronické sociální sítě v tomto týmu.
Analýza internetového marketingu v konkrétní organizaci a aplikace nových přístupů.
Sedláček, Martin ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Říhová, Zora (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je zmonitorovat současný stav a pokročilost internetového marketingu v předem domluvené obchodní společnosti. Z analýzy vyvodit závěry, předložit je vedení, doporučit následný postup, nechat ho schválit a začít implementovat nově navržená řešení. Autor se zabývá jak podrobným průzkumem současného marketingového trhu, tak i analýzou zákaznické firmy z důvodu co možná nejlepšího výběru vhodných marketingových technik. Cílem je zefektivnění práce, ušetření nákladů, růst konverzních poměrů a zvýšení konkurenční výhody zákaznické firmy. Praktické kroky se opírají o teoretické znalosti získané před i v průběhu tvorby této práce. Výsledkem je již naimplementovaná strategie internetového marketingu. Veškeré praktické práce probíhaly v zákaznické firmě na reálných datech, s reálných budgetem na reálném zboží. Praktická část obsahuje zhodnocení nových marketingových technik, komparace s předešlými a následné doporučení do budoucna.
Uvědomování si rizik spojených se sociálními sítěmi u dětí ve volnočasových klubech v Plzni
JANOUŠKOVCOVÁ, Pavla
Hlavním tématem této diplomové práce byla tématika rizik spojených s užíváním sociálních sítí dětmi a mladými lidmi ve volnočasových klubech v Plzni. Teoretická část byla rozčleněna do několika kapitol, které se zabývají problematikou sociálních sítí (jejich vznikem, druhy a riziky), virtuálními vztahy, kyberšikanou, funkcemi sociálních sítí v životech dětí a mladých lidí, sebepojetím a identitou a prevencí bezpečnosti na internetu.
Strategie prezentace hudební skupiny
Kaderková, Aneta ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Nedvěd, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou trendů v oblasti prezentace hudebních skupin a možností praktické aplikace vhodných vzorců v případě tvorby komunikační strategie hudební skupiny Bek Ofis. Výzkumnou metodou této práce je dotazování.
Sociální sítě ve vzdělávacím procesu
Prosek, Petr ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato práce představí teorii sociálního učení. Definuje vzdělávací proces a vzdělávací teorii konektivismu. Práce dále představí ICT prostředky vzhledem k jejich využitelnosti ve vzdělávacím procesu a dle definovaných kritérií. V empirické části této práce bude představena případová studie, vlastní elektronický dotazník zaměřující se na věkovou kategorii vysokoškolských studentů, který zanalyzuje jaké ICT prostředky tato věková kategorie využívá a porovná se sekundárními daty.
Social CRM jako součást ERP
Králová, Veronika ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Předkládaná diplomová práce se věnuje fenoménu v oblasti informačních a komunikačních technologií, o kterém se již nějakou dobu slýchá a diskutuje. Jedná se o evoluční stádium klasického CRM řešení, tzv. Social CRM (jinak také CRM 2.0 nebo SCRM). Práce má za cíl zmapovat současnou nabídku na trhu se SCRM a porovnat ji s poptávkou u českých firem. V teoretické části jsou vysvětleny všechny základní pojmy spojené s tématem, jejich krátká historie a současný vývoj na trhu. Práce také mapuje průřez různých skupin Social CRM nástrojů, které jsou v současné době nejvíce využívány a snaží se nastínit jejich fungování. Hlavní částí je pak praktická část práce, pro kterou bylo provedeno dvojí dotazníkové šetření. Jedno se věnuje Social CRM z hlediska současných a potenciálních uživatelů sociálních sítí v oblasti malých a středních podniků. Cílem druhého šetření je zjistit současný stav a budoucí vývoj Social CRM mezi dodavateli ERP řešení. Z těchto dvou dotazníkových šetření vzešla řada dat, jejichž výsledky jsou prezentovány pomocí grafů. Výsledky práce najdou uplatnění u zájemců o inovace na trhu informačních a komunikačních technologií, ale také u dodavatelů ERP systémů, kteří by mohli výsledky z dotazníkového šetření považovat za impuls k jejich dalšímu vývoji.
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání v realitním sektoru
Zmátlík, Rostislav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Feige, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je doporučit nejvhodnější kombinaci nástrojů jednotlivých sociálních sítí pro podnikatelskou činnost v oblasti realit. Teoretická část práce seznamuje s principy fungování sociálních sítí a důvody využívání sociálních sítí v oblasti podnikání služeb. Vedle pozitivních dopadů využívání sociálních sítí při realizaci podnikatelské činnosti práce zmiňuje také negativa, mezi která mimo jiné spadá také fakt, že sociální sítě, ač jsou v současnosti velmi populární, nejsou vhodné pro prezentaci všech podnikatelských aktivit. Z důvodu možného posouzení spojení využití sociálních sítí v oblasti podnikání s realitami, je v práci zařazena kapitola pojednávající o specifikách realitního trhu a kapitola seznamující s nástroji vybraných sociálních sítí, které jsou pro podporu podnikatelské činnosti realitních kanceláří nejčastěji využívány. Praktická část je věnována analýze využívání jednotlivých nástrojů čtyř sociálních sítí -- Facebooku, Google Plus, Twitteru a YouTube dvaceti nejvýznamnějšími českými realitními společnostmi. Na základě získaných výsledků a autorových vlastních praktických zkušeností je výstupem práce doporučení vhodné kombinace nástrojů sociálních sítí, která mají v praxi vést ke zvýšení efektivity v oblasti komunikace s potenciálními zákazníky a ke zvýšení viditelnosti společnosti obecně.
Komunikace v prostředí internetu
Chadima, Antonín ; Řezníček, Václav (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou komunikace v prostředí internetu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, a to: internet, komunikace, média, informace a sociální sítě. Praktická část práce kriticky reflektuje problematiku, která se týká komunikace v prostředí internetu. Tato reflexe se soustředí na absenci řeči těla v internetové komunikaci a také na rozšiřování univerzalismu mezi internetovými uživateli. Dále jsou v této části zkoumána rizika, která jsou spojena s komunikací na sociálních sítích. Na základě této kritické reflexe je provedena analýza SWOT, jejíž výsledky prezentuje závěrečná část této práce. Závěr práce se soustředí na návrhy opatření, které by mohly zmírnit rizika vznikající při komunikaci přes internet.
Trendy v analytickém CRM
Heřmanský, Michal ; Šperková, Lucie (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Tato práce se zabývá hlavními trendy v oblasti analytického CRM. Cílem práce je tyto trendy identifikovat a porovnat s reálnou situací na trhu CRM. Práce je rozdělena do několika částí. V úvodu je popsána problematika Customer Relationship Managementu spolu s architekturou CRM systému. Dále je popsáno analytické CRM a jeho základní funkce. Jednotlivé trendy jsou přehledně charakterizovány a následně jsou v další části porovnány se současnou situací na trhu CRM. Přínosem této práce je shrnutí aktuálních trendů v oblasti analytického CRM a jejich porovnání se situací na reálném trhu CRM produktů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,232 záznamů.   začátekpředchozí977 - 986dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.