Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 119 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Illa, Petr ; Franz,, Milan (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce hodnotí situaci společnosti VCES a.s. z pohledu situační a finanční analýzy za období let 2003-2005. V závislosti na získaných poznatcích obou analýz jsou odhalena slabší místa v hospodaření podniku a podány návrhy na zlepšení stávajícího stavu.
Marketing Strategy for Company Augustin Dobis AD SPECTRUM
Harant, Vladimír ; Laktiš, Peter (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Diploma theses represents project of marketing a communication strategy of manufacturing company. This work includes situation analysis of present situation including evaluation of weaknesses and streghts of the company, opportunities and threaths and on the basis of this analysis particular marketing and communication strategy, budget and timing has been designed.
Marketingový plán pro firmu GTrade, s.r.o.
Čáchová, Barbora ; Ing.Pavel Gron (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je vytvoření návrhu marketingového plánu pro společnost G-Trade s.r.o. a zavedení marketingových strategií do řízení společnosti. V teoretické části práce jsou nastíněny předpoklady pro marketingové plánování a charakteristiky stavebního trhu. V další kapitole je popsána společnost G-Trade s.r.o. a analyzována její současná situace. V praktické části je vytvořen návrh marketingového plánu s cílem zvýšení obratů společnosti o 7 mil. Kč do konce roku 2011.
Konkurenční strategie společnosti AGRALL zemědělská technika a.s.
Matula, Milan ; Trávníček, Josef (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh konkurenční strategie pro společnost AGRALL zemědělská technika a. s., která realizuje obchodní činnost opírající se o tradice primárního a sekundárního sektoru českého hospodářství jako je zemědělství a strojírenství. Identifikace vhodné strategie, tedy vypracování návrhů strategií, které firmě pomohou efektivněji konkurovat, a tím upevní její postavení na trhu, vychází z několika analýz vnitřního a vnějšího prostředí.
Business Activities Development of Company CDV, v. v. i
Adamjaková, Monika ; Pavlík, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Content of this master´s thesis is to develop a business activities in Centrum dopravního výzkumu v.v.i.. The work is divided into 4 parts. The first part deals with the definition of the problem and main and side target. The second part shows theory under which it is based on the practical part. The third chapter focuses on the introduction a company and analysis of the problem and the performance of the company and its current situation. And the last chapter is based on the introduction own proposals to develop a business activities in CDV v.v.i..
Návrh marketingové strategie pro vybranou fast-food restauraci
Le Thi, Tra Mi ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro asijskou fast-food restauraci. Důraz je kladen především v identifikaci a popsání vnitřního a vnějšího prostředí restaurace s použitím marketingového výzkumu v terénu. Význam této práce je spatřen v předložení vlastního návrhu marketingové strategie, vymezení časového rámce, kvantifikace nákladů a identifikaci rizik.
Tvorba podnikatelského plánu z pohledu založení firmy
Rašková, Tereza ; Kocourková, Gabriela (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Práce se zabývá definicí, popisem a následnou tvorbou podnikatelského plánu. V teoretické části je popis zaměřen na teoretické poznatky a klíčovou problematiku. Je zde uveden postup zakládání společnosti s ručením omezeným, současně také zákonem vymezená ustanovení. Dále jsou zde popsány dílčí fáze tvorby podnikatelského plánu. Velká část je věnována jednotlivým situačním analýzám a marketingovému plánu. V praktické části je zpracováno představení firmy, organizační plán, následně jednotlivé situační analýzy, marketingový plán, který obsahuje převážně důležitý marketingový mix a finanční plán, který poskytl celkové vstupy a výstupy. Na závěr byla zpracována ekonomická efektivnost investice.
Návrh strategického rozvoje společnosti působící v oblasti prodeje krmiv pro psy
Kroutilíková, Jana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním návrhu potenciálního směru dalšího rozvoje malého podniku zabývající se prodejem BARF krmiv pro psy. Teoretická část práce obsahuje literární rešerše v oblasti pojetí růstu a rozvoje firem přístupem strategického řízení, včetně analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Analytická část práce obsahuje dílčí a celkové zhodnocení současného stavu podniku prostřednictvím aplikace vybraných analytických metod ve vybraném kontextu prostředí s ohledem na vymezený problém. Návrhová část navazuje na celkové zhodnocení, na jejichž základě je následně zvolena vhodná strategie rozvoje vedoucí k upevnění pozice podniku na trhu včetně implementace.
Možnosti rozvoje cestovního ruchu v obci Bílovice nad Svitavou
Kvapilová, Lucie ; Součková, Taťána (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na navržení možností, jak lze v obci Bílovice nad Svitavou zlepšit výsledky z odvětví cestovního ruchu. Teoretickou část tvoří vysvětlení odborných výrazů, které souvisí s danou tématikou. Praktická část se skládá z analýzy současného stavu obce a vyhodnocení informací z provedeného průzkumu. Na základě získaných výsledků jsou formulovány návrhy a doporučení pro zvýšení rozvoje cestovního ruchu a atraktivity obce.
Návrh marketingové komunikace pro společnost TKTD S.R.O.
Šimko, Dávid ; Společníková, Lucia (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá návrhom marketingovej komunikácie vybraných podnikateľských aktivít spoločnosti TKTD s.r.o., ktorými sú poskytovanie služieb autoumyvárne, pneuservisu a autoservisu. Práca je rozdelená na tri hlavné časti. Prvá časť obsahuje teoretické poznatky súvisiace s problematikou marketingu a marketingovej komunikácie. Druhá časť je zameraná na situačnú analýzu spoločnosti a jej všeobecného ale aj odvetvového okolia. V poslednej časti práce sú na základe výsledkov z analýz vypracované konkrétne návrhy, ktoré by mali prispieť k zlepšeniu súčasnej situácie spoločnosti na lokálnom trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 119 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.