Název: Marketingový plán pro firmu GTrade, s.r.o.
Překlad názvu: Marketing Plan for Company GTrade, Ltd.
Autoři: Čáchová, Barbora ; Ing.Pavel Gron (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový plán; situační analýza; SWOT analýza; Marketing; marketing mix; marketing plan; marketing strategy; situation analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18105

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-558419


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet