Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Peroutková, Leona ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků u vybrané společnosti, se sídlem v Brně, která se zabývá zpracováním účetnictví a daňovým poradenstvím. Výsledkem této práce je výstup v podobě návrhů a doporučení, které povedou ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků.
Návrh systému hodnocení kvality poskytovaných služeb nízkoprahového klubu Jahoda
Weiderová, Jana ; Pazlarová, Hana (vedoucí práce) ; Matoušek, Oldřich (oponent)
Diplomová práce "Návrh systému hodnocení kvality poskytovaných služeb nízkoprahového klubu Jahoda" pojednává o problematice hodnocení kvality poskytovaných služeb, která je stěžejní pro dobře fungující organizace v komerční i nekomerční sféře. Práce se konkrétně věnuje oblasti sociálních služeb a jejím cílem je vytvoření návrhu systému hodnocení kvality poskytovaných služeb pro konkrétní zařízení poskytující nízkoprahové sociální služby dětem ve věku 6 - 15 let. První část se zabývá legislativním zakotvením sociálních služeb a představením nízkoprahových zařízení pro děti a mládež a nízkoprahového klubu Jahoda. Dále jsou zde nastíněny možné způsoby hodnocení kvality poskytovaných služeb a popsány standardy kvality sociálních služeb. Druhou částí diplomové práce je část praktická, která se věnuje vytvoření návrhu systému hodnocení poskytovaných služeb nízkoprahového klubu Jahoda. Návrh tohoto systému vychází z analýzy současných způsobů hodnocení využívaných v zařízení a jeho hlavní součástí je dotazníkové šetření mezi uživateli, pracovníky, dobrovolníky a stážisty NZDM Jahoda. To bylo pilotně ozkoušeno mezi všemi zainteresovanými osobami a vyhodnocení tohoto dotazníkového šetření je také součástí práce.
Měření kvality služeb v knihovnách (se zaměřením na vysokoškolské knihovny)
Kopecká, Miroslava ; Drobíková, Barbora (vedoucí práce) ; Stöcklová, Anna (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o měření kvality služeb v knihovnách a zaměřuje se především na situaci vysokoškolských knihoven. V práci jsou popsány zahraniční nástroje pro měření kvality knihoven, jmenovitě americký LibQUAL+®, který využívá průzkumu spokojenosti uživatelů, a německý Bibliotheksindex, který porovnává knihovny mezi sebou na základě získaných statistických dat. Z českého prostředí je zde popsána iniciativa Národní knihovny ČR, "Benchmarking knihoven", který vychází z Bibliotheksindexu a není vhodný pro použití ve vysokoškolských knihovnách. Práce obsahuje vlastní návrh na provedení měření kvality služeb vycházející z kombinace a úpravy zahraničních metod, který byl aplikován na vybranou vysokoškolskou knihovnu. Výsledky provedeného výzkumu ukazují, že zahraniční metody by mohly být používány i v České republice a že vybraná vysokoškolská knihovna poskytuje služby, s nimiž jsou její uživatelé vesměs velmi spokojeni.
Návrh systému hodnocení kvality poskytovaných služeb nízkoprahového klubu Jahoda
Weiderová, Jana ; Pazlarová, Hana (vedoucí práce) ; Matoušek, Oldřich (oponent)
Diplomová práce "Návrh systému hodnocení kvality poskytovaných služeb nízkoprahového klubu Jahoda" pojednává o problematice hodnocení kvality poskytovaných služeb, která je stěžejní pro dobře fungující organizace v komerční i nekomerční sféře. Práce se konkrétně věnuje oblasti sociálních služeb a jejím cílem je vytvoření návrhu systému hodnocení kvality poskytovaných služeb pro konkrétní zařízení poskytující nízkoprahové sociální služby dětem ve věku 6 - 15 let. První část se zabývá legislativním zakotvením sociálních služeb a představením nízkoprahových zařízení pro děti a mládež a nízkoprahového klubu Jahoda. Dále jsou zde nastíněny možné způsoby hodnocení kvality poskytovaných služeb a popsány standardy kvality sociálních služeb. Druhou částí diplomové práce je část praktická, která se věnuje vytvoření návrhu systému hodnocení poskytovaných služeb nízkoprahového klubu Jahoda. Návrh tohoto systému vychází z analýzy současných způsobů hodnocení využívaných v zařízení a jeho hlavní součástí je dotazníkové šetření mezi uživateli, pracovníky, dobrovolníky a stážisty NZDM Jahoda. To bylo pilotně ozkoušeno mezi všemi zainteresovanými osobami a vyhodnocení tohoto dotazníkového šetření je také součástí práce.
Spokojenost zákazníků se službami automobilového prodejce
NASKE, Lukáš
Téma této práce je: Spokojenost zákazníků se službami automobilového prodejce. Jako prodejce jsem si vybral společnost Porsche České Budějovice. Tento výzkum by měl najít silné a slabé stránky daného prodejce a pomoci mu zvýšit úroveň služeb, které poskytuje svým nynějším i budoucím zákazníkům. Výzkum je rozdělen na zkoumání služeb prodejních a služeb poprodejních. V praktické části práce nejdříve popíši postup, jakým jsem při sběru dat postupoval a poté již podrobně zveřejňuji a rozebírám výsledky. Dále data vyhodnotím a doporučím prodejce v jakým službách by se měl zlepšit. Přináším také mé návrhy, jak problémové služby vylepšit a kalkulaci nákladů na tyto změny.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Peroutková, Leona ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků u vybrané společnosti, se sídlem v Brně, která se zabývá zpracováním účetnictví a daňovým poradenstvím. Výsledkem této práce je výstup v podobě návrhů a doporučení, které povedou ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků.
Optimalizace zaměstnaneckých benefitů ve společnosti
Novotná, Iveta ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Bijlsma, Edita (oponent)
Cílem této diplomové práce je komplexní zhodnocení a optimalizace zaměstnaneckých benefitů v konkrétní společnosti. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy vztahující se k tématu práce definice a klasifikace benefitů, motivační teorie a daňové řešení nejčastěji poskytovaných benefitů v ČR. V praktické části je analyzován současný systém zaměstnaneckých výhod, je provedena daňová analýza a dotazníkový průzkum spokojenosti s benefity. Na základě zjištěných výsledků jsou navrženy možné změny zaměstnaneckých výhod ve společnosti, jak z hlediska daňové optimalizace, tak z hlediska spokojenosti zaměstnanců.
Analýza spokojenosti návštěvníků Moravského krasu
Veselá, Michaela ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Švanda, Pavel (oponent)
Práce se týká průzkumu spokojenosti návštěvníků Moravského krasu a to v oblastech jeskyní, ubytování, stravování a v oblasti přírody. Na základě analýzy výsledků budou vyvozena vhodná doporučení pro subjekty poskytující služby v této oblasti a pro subjekty vykonávající její správu. Výsledky průzkumu budou poskytnuty přímo Správě jeskyní Moravského krasu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.