Název: Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Překlad názvu: Customer Satisfaction - Analysis and Recommendations for its Improvement
Autoři: Peroutková, Leona ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník.; průzkum spokojenosti; spokojenost; Zákazník; Customer; questionnaire.; satisfaction; satisfaction survey

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33460

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-593442


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet