Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační mix ve společnosti GRIMALDI, SPOL. S R. O.
Lukáčová, Zuzana ; Grimová, Lenka (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh zlepšení a rozšíření nástrojů komunikačního mixu společnosti, vedoucí ke zvýšení počtu nových zákazníků společnosti Grimaldi spol. s r. o., jedná se o malou společnost, která se specializuje na výstavní expozice, interiéry, exteriéry, nábytek a grafické návrhy. Teoretická část, zaměřená na marketingové prostředí, komunikaci s veřejností, komunikační mix, je vypracovaná na základě dostupné literatury o marketingu, marketingové komunikaci a vztahy podniku s veřejností. Analytická část je zaměřena na aktuální situaci společnosti, vyhodnotí jednotlivé komunikační prostředky podniku, dále zahrnuje marketingový výzkum komunikace. Výsledky realizovaného výzkumu v návrhové části vedou k vlastním návrhům řešení a doporučení na zlepšení v současného stavu společnosti.
Marketingový mix ve službách
Tesařík, Libor ; Blümelová, Zdeňka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix živnosti Radima Horenského“ je analýza marketingového mixu a návrh vhodných opatření. Teoretická část se zabývá základními pojmy marketingového mixu a vysvětluje základní pojmy související s touto problematikou. Analytická část je zaměřena na živnost Radima Horenského a její současný stav. V praktické části jsou dány návrhy a doporučení k provedení změn marketingového mixu, který poslouží k lepšímu dosažení cílů.
Návrh marketingové strategie družstva
Úradníková, Nikola ; Mazouch,, Petr (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií pro Brisk, výrobní družstvo. Práce obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingu. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace družstva. Na základě informací zjištěných z marketingových analýz jsou doporučeny návrhy na zlepšení marketingové politiky družstva.
Návrh komunikačního mixu podniku
Černá, Simona ; Vilímová, Monika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zlepšením komunikačního mixu vybraného podnikatelského subjektu. V první části je popsán marketing, analýza prostředí, marketingový mix, nástroje komunikačního mixu a marketingový výzkum z teoretického hlediska. V následující analytické části je popsána činnost zvoleného subjektu, současný komunikační a marketingový mix. Tato část také obsahuje analýzu oborového a obecného okolí, SWOT analýzu a marketingový průzkum. V poslední části se pokusím navrhnout nový komunikační mix vedoucí ke zlepšení situace v podniku a rostoucím tržbám.
Návrh na zvýšení prodeje zmrzlinových dezertů na trhu v ČR
Jarchovský, Petr ; Jörka,, Pavel (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zvýšení obratu jednoporcových zmrzlinových dezertů firmy ABC s.r.o. v České republice. V práci je nejdříve zpracována podrobná analýza jednotlivých činností firmy s jejich vyhodnocením za pomoci analytických metod. Následně jsou vybrány problémové části a navrhnuty jejich řešení v návrhové části. Výsledkem diplomové práce je zhodnocení přínosu navrhnutých řešení pro rok 2016 a jejich porovnání s vynaloženými náklady s následným doporučením.
Návrh zdokonalení marketingové komunikace společnosti
Ryba, Jakub ; Schüller, David (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace pro podnik provozující rozvoz alkoholu. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů v oblasti marketingu a komunikace. Analytická část se zabývá současným stavem podniku, stanovením možných nedostatků a následně návrhem zlepšení marketingové komunikace podniku. Zlepšení marketingové komunikace by mělo přispět k přilákání nových zákazníků.
Návrh komunikačního mixu v podniku se zaměřením na výrobou výtahů
Polišenská, Iva ; Navrátilová, Ludmila (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce „Návrh komunikačního mixu firmě zabývající se výrobou výtahů“ se zabývá analýzou současného stavu společnosti Zitta výtahy s.r.o., jejího okolí, ve kterém se firma nachází a rozebírá faktory působící na zákazníky. Na základě provedených analýz a zhodnocení současného stavu společnosti se navrhuje nový komunikační mix, jehož hlavním cílem by mělo být zvýšení povědomí o dané značce a kvalitě služeb a tím přispět ke zvýšení prodejnosti výtahů.
Communication Strategy Proposal
Elšík, Tomáš ; Ryčl, Jaroslav (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This Master's thesis is focused on the design of communication strategy for selected company. The objectives are to analyze the current situation of company's communication mix and its macro and micro environment, furthermore on the basis of these analyses to propose improvements for communication strategy, which will help to increase the awareness about the company and bring the new customers.
Návrh marketingové strategie družstva
Úradníková, Nikola ; Přikryl, Pavel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií pro Brisk, výrobní družstvo. Práce obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingu. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace družstva. Na základě informací zjištěných z marketingových analýz jsou doporučeny návrhy na zlepšení marketingové politiky družstva.
Marketingový mix společnosti TAMIS AIRSOFT s.r.o.
Čížková, Petra ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix společnosti TAMIS AIRSOFT s.r.o.“ je analýza marketingového mixu dané společnosti a sestavení návrhů na její zlepšení. Teoretická část se zabývá základními pojmy souvisejícími s danou problematikou a analytická část se zaměřuje na důkladnou analýzu firmy, jejich zákazníků a okolí. V této části jsou dány návrhy na zlepšení situace firmy a doporučení, která by měla vést k lepší propagaci společnosti a zvýšení celkového zisku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.